LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chello is door de knieën!!!
Chello is door de knieën!!!
Aan iedereen die heeft meegewerkt aan de Coax-petitie tegen Chello: bedankt!
Onze macht als consument is groot als we het samen doen.
Tot half maart gaf ik UPC de kans en had dit echt niet verwacht:
http://www.webwereld.nl/nieuws/20905.phtml
Onze macht als consument is groot als we het samen doen.
Tot half maart gaf ik UPC de kans en had dit echt niet verwacht:
http://www.webwereld.nl/nieuws/20905.phtml
Re: Chello is door de knieën!!!
Toch houdt Chello nog een slag om de arm bij het definitief loslaten van de datalimieten. "Om de hoge servicegraad en snelheid van het netwerk voor alle gebruikers te kunnen garanderen, behoudt UPC zich wel het recht voor om binnen de grenzen van de algemene voorwaarden maatregelen te nemen tegen klanten die daadwerkelijk overlast voor medegebruikers veroorzaken", stelt de internetaanbieder.
Volgens mij als je goed leest, staat er eigenlijk gewoon dat de FUP nog gewoon blijft bestaan...................................
Als het nodig is om de snelheid op een hoog niveau te houden dan mag Chello van mij best ingrijpen bij klanten die niets anders doen dan hele dagen op volle snelheid downloaden. Dus bij de zogenaamde kopieerfabrieken.
Kan wezen maar wat noemt Chello copieerfabrieken??????
Staat nu leuk in het verhaal met 10 computers gelijktijdig downloaden????
Wil niet lullig doen, maar als je met 10 computers gaat downloaden, moet je de snelheid over die 10 computers delen, dus met 1 is het hetzelfde.....
Daarnaast knijpt Chello nog altijd de poorten af die gebruikt worden voor downloaden................
Staat nu leuk in het verhaal met 10 computers gelijktijdig downloaden????
Wil niet lullig doen, maar als je met 10 computers gaat downloaden, moet je de snelheid over die 10 computers delen, dus met 1 is het hetzelfde.....
Daarnaast knijpt Chello nog altijd de poorten af die gebruikt worden voor downloaden................
Ja slaat nergens op dat verhaal van 10 pc's. Maar misschien bedoelen ze met een kopieerfabriek iemand die met 1 pc download en in 10 andere pc's dvd's bakt.
maar lees het verhaal en persbericht maar eens goed, als je dat doet zie je dat er eigenlijk helemaal nix verandert
Riep Chello een paar weken terug ook niet al dat ze geen datalimiet hadden???????
maar ondertussen werd de een na de ander gecapped......
Ik vertrouw die oplichters bende gewoon niet meer, en ga dus lekker overstappen
Riep Chello een paar weken terug ook niet al dat ze geen datalimiet hadden???????
maar ondertussen werd de een na de ander gecapped......
Ik vertrouw die oplichters bende gewoon niet meer, en ga dus lekker overstappen
oh ja vergeet er nog bij te vertellen dat ik nog nooit gecapped was
Dat riep Chello inderdaad en het lijkt er dan op dat er niets verandert maar dan zou UPC een lawine slechte publiciteit over zich heen krijgen om U PC tegen te zeggen dus ik ga er toch vanuit dat ze het een keer menen met hun klanten. Omdat ze ertoe gedwongen worden maar toch. Voorlopig ben ik wel optimistisch.
Ik heb het ook nooit tot cappen laten komen. Wel een heel leuk grafiekje van dataverbruik: in 26 dagen 38 GB en op 27 februari 20 GB gedownload.
Ik heb het ook nooit tot cappen laten komen. Wel een heel leuk grafiekje van dataverbruik: in 26 dagen 38 GB en op 27 februari 20 GB gedownload.
hoor wel bij welke limiet de gecapten weer gaan klagen
in de coax petitie werd om 127GB gevraagt voor Classic, en Chello zou nu ineens zeggen: Niets ervan we geven het helemaal vrij
Sinds wanneer is Chello zo vrijgevig?????????????????????
in de coax petitie werd om 127GB gevraagt voor Classic, en Chello zou nu ineens zeggen: Niets ervan we geven het helemaal vrij
Sinds wanneer is Chello zo vrijgevig?????????????????????
Stelletje jankers het is ook nooit goed gebeurt er eindelijk wat en nog blijven zeuren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Er is wezenlijk niets veranderd behalve dat ze nu zeggen dat als je een mailtje krijgt je een copieerfabriekje hebt. Beetje een kort-door-de-bocht redenering van Chello, alsof je bandbreedte groter word met meer PC's.....
*haalt uit de mythologie een figuur met ogen over zijn hele lichaam en zet deze op zijn internetverbinding*
Ik hou chello in ieder geval met Argusogen in de gaten!
*haalt uit de mythologie een figuur met ogen over zijn hele lichaam en zet deze op zijn internetverbinding*
Ik hou chello in ieder geval met Argusogen in de gaten!
grappig om te zien dat iedereen helemaal uit zijn dak gaat met een dooie UPC-mus...
alleen ff standaard mailtjes aanpassen, ff dat 3,4 & 5 keer het gemiddelde eruit halen, en hoppa cappen met die hap........
alleen ff standaard mailtjes aanpassen, ff dat 3,4 & 5 keer het gemiddelde eruit halen, en hoppa cappen met die hap........
Desalniettemin is het tijd om te gaan reorganiseren bij UPC\Chello, weg met de wannabees
Geloof er geen donder van dat Chello zo maar ineens de datalimiet laat schieten, hier moet gewoon iets anders voor in de plaats komen!!!!!!!!
Waarom anders eerst iedereen laten lopen, terwijl de grote verbruikers nog altijd zijn gebeleven (zie www.cheloo.com )
Er zit hier gewoon een kabeladdertje onder het gras
Waarom anders eerst iedereen laten lopen, terwijl de grote verbruikers nog altijd zijn gebeleven (zie www.cheloo.com )
Er zit hier gewoon een kabeladdertje onder het gras
Wat is chello toch goed voor haar klanten. Wel toevallig allemaal mede daar ik een week geleden nog ben terug gedraaid naar 64kb/s omdat ik over de 40gb download zat en dan zal je nu in eens met je classic abonnement er 127 mogen downloaden.
Een vriend van me is zelfs eergisteren nog zijn snelheid terug geschroefd naar 64kb/s.
Dus lijkt me sterk dat ze dan in 2 of 3 dagen in eens als een blad van een boom zijn omgedraaid.
Voor mij en velen met mij is toch al te laat dat ze nu overstag zijn gegaan omdat velen net als ik het abonnement hebben opgezegd en inmiddels al met een andere provider in zee zijn gegaan via ADSL.
Een vriend van me is zelfs eergisteren nog zijn snelheid terug geschroefd naar 64kb/s.
Dus lijkt me sterk dat ze dan in 2 of 3 dagen in eens als een blad van een boom zijn omgedraaid.
Voor mij en velen met mij is toch al te laat dat ze nu overstag zijn gegaan omdat velen net als ik het abonnement hebben opgezegd en inmiddels al met een andere provider in zee zijn gegaan via ADSL.
Chello is wel degelijk door de knieën gegaan!!!
Waarom zo slecht van vertrouwen? Het staat zelfs op hun site nu?
Dat gaan ze écht niet doen als ze de boel flessen?
Niet blijven zeuren mensen, geef ze ook een kans?
Ik kreeg vorige week ook een mailtje dat ik terug gezet zou worden, was ook kwaad! maar vind wel dat je ze nu ook een kans moet geven, zich te verbeteren.
Waarom zo slecht van vertrouwen? Het staat zelfs op hun site nu?
Dat gaan ze écht niet doen als ze de boel flessen?
Niet blijven zeuren mensen, geef ze ook een kans?
Ik kreeg vorige week ook een mailtje dat ik terug gezet zou worden, was ook kwaad! maar vind wel dat je ze nu ook een kans moet geven, zich te verbeteren.
lieve debby,
ook al zou ik ze een kans willen geven, die kans hebben ze al verpest want heb ondertussen opgezegt...
maar buiten dat, vertel eens wat is er nou eiegenlijk veranderd??????
er is nog steeds een vage FUP, want ze kunnen nog altijd zeggen dat je de buren stoort, en dat was waarop ze in het verleden ook capten......
dus eerst zien dan geloven ZEKER bij kwello
ook al zou ik ze een kans willen geven, die kans hebben ze al verpest want heb ondertussen opgezegt...
maar buiten dat, vertel eens wat is er nou eiegenlijk veranderd??????
er is nog steeds een vage FUP, want ze kunnen nog altijd zeggen dat je de buren stoort, en dat was waarop ze in het verleden ook capten......
dus eerst zien dan geloven ZEKER bij kwello
Ik zou vandaag teruggezet moeten worden naar mijn normale Plus snelheid
Niks is minder waar, ik zit nog steeds met een te trage verbinding. Ik heb gebeld en ze zeiden dat het systeem automatisch mij terug zou moeten zetten. Dus ik haal dit persbericht aan en zeg dat dat gedeelte van het systeem dus eigenlijk helemaal niet operationeel mag zijn.
Zijn letterlijke reactie....: Ach We zeggen wel meer om mensen rustig te houden.
Ik ben weg daar
Niks is minder waar, ik zit nog steeds met een te trage verbinding. Ik heb gebeld en ze zeiden dat het systeem automatisch mij terug zou moeten zetten. Dus ik haal dit persbericht aan en zeg dat dat gedeelte van het systeem dus eigenlijk helemaal niet operationeel mag zijn.
Zijn letterlijke reactie....: Ach We zeggen wel meer om mensen rustig te houden.
Ik ben weg daar
Debby, zo behandelt upc al jaren haar klanten. Alleen maar beterschap beloven. Achteraf valt het altijd tegen.