LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Chello? of had ik Isdn verbinding

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Amok

Chello? of had ik Isdn verbinding

Ongelezen bericht door Amok »

Zit met een heel vaag probleem, altijd wel gewendt dat verbinding bij chello light zo af en toe trager is maar dit ging me wel heel erg ver..

Er is 1.12 megabyte gedownload in 175.73 sec.

Tijdens de laatste 639.9 kilobyte was
de snelheid 53.7 kbit/s.

Dat is 54 Kbps. (7 KB/Sec).

De maximum snelheid was 58.6 kbit/s
gedurende een blokje van 128.0 kilobyte.

Dat is 59 Kbps. (7 KB/Sec).

heeft iemand dit ook al keer iedergehad?

Laurent

Re: Chello? of had ik Isdn verbinding

Ongelezen bericht door Laurent »

dit is normale prestatie van Chello. ik ben niet anders gewend. :D

Amok

haha maja krijg probleem ma nie opgelost hehe

Laurent

gezien jouw tekst is het probleem niet op te lossen, bel UPC maar even :)

pvd

Ongelezen bericht door pvd »

Volgens mij heeft die Laurent geen verstand van snelheden....Je kan idd bijna beter een inbelmodem gebruiken!!

Misschien drukte op het net? Of spyware o.i.d.?

pvd

Amok

Na een extreme snelle zoektocht op internet heb ik het probleem achterhaald.

UPC/Chello geeft gratis internet weg bij freetime abbo's van 19,95 euro

met 80Kbits/s Down en 80KBits/s Up

en Upc heeft mijn CHello Abbonement er uit gegooid Totaal nie om gevraagd en daarnaast had ik een abbonement voor Chello light + Dig Tel

:shock:

agro

Ongelezen bericht door agro »

dit is normale prestatie van Chello. ik ben niet anders gewend
Eindelijk geeft laurent toe hoe belabberd chello is.

Met de geweldige moderne technieken van upc worden bijkans de snelheden gehaald van een inbelmodem.
Voortreffelijk van die geweldige upc, een aanrader voor iedereen die zich wil laten bedonderen. :lol:

Laurent

Mevr Hoffie reageert weer op een onderwerp waarvan zij geen weet heeft , zij krijgt namelijk van UPC geen diensten aangeboden, ook Mevr Agro is uitgesloten door UPC, de frustratie bij die 2 wordt steeds groter.

agro

Best mogelijk dat ik er althans volgens jou de betweter geen verstand van heb, maar het zijn wel je eigen woorden. :lol: :cry: :oops: :oops:

De uitermate moderne internet verbinding van chello kan al op inbel capaciteit, wat een vooruitgang, is dat met of zonder storingen laurent?

Laurent

Mevr Agro, wat weet jij nu van de geavanceerde technieken van UPC ????, jij bent aggesneden door UPC en hebt er verder geen weet van.

agro

jij bent aggesneden door UPC
Wat erg nou zeg, maar wat is dat eigelijk?
Het leven is in ieder geval een stuk mooier en aangenamer zonder upc, kan ik iedereen aanraden, zelfs de vogels zingen hier in de buurt nu een stuk vrolijker.

Ik hoef ook geen verstand van de zeer geavanceerde technieken van upc te hebben, het is jou eigen bevestiging en bewering dat met chello bijkans de snelheden gehaald worden van een inbelmodem.

Dus is er sinds ik "aggesneden" (wat het ook moge zijn) ben van upc geen spat veranderd.

Laurent

Miss Hoffie en Miss Agro,

De klepels vasthouden bij jullie overbodige reacties, natuurlijk hebben jullie geen snars verstand meer van de UPC producten.

Welke providers misbruiken jullie nu:

Agro ?
Hoffie ?

agro

natuurlijk hebben jullie geen snars verstand meer van de UPC producten.
Gelukkig niet meer nee, de ervaringen in het verleden opgedaan zijn voor een heel leven genoeg, en als ik zo zie wat jij bij upc normaal vind is er nog geen barst veranderd, en wordt ik steeds vrolijker sinds ik geen chello meer heb.

upc =
Uitermate belabberd
Problemen te over
Constante onbeschofte en arogante medewerkers.

Laurent

Mevr Agro, het verleden bij jouw is toch wel lang geleden.

Antwoord maar eerst op de vraag:

welke providers misbruiken juliie momenteel en wanneer stappen jullie over naar een ander slachtoffer. :idea: :arrow: :o

agro

Manneke: Door mij worden geen providers misbruikt, ik ben zeer tevreden over de provider welke ik heb, en heb dus geen enkele reden om over te stappen, de enige die iemand misbruikt is upc namelijk de eigen klanten. (wat Hoffie heeft of doet weet ik niet dit in tegenstelling wat door jou zonder enige onderbouwing beweerd wordt)

En al gevonden waar staat dat ik een vrouw zou zijn, zojuist nog even voor de zekerheid gekeken, maar dacht te zien dat ik alle atributen voor het mannelijk geslacht hebben te bezitten.

Het verleden is nog niet zo lang geleden, ongeveer ruim 2 jaar nu, en als ik de berichten lees is er nog niks veranderd, zo nu heb je antwoord op je vraag en wanneer krijg ik nu antwoord?

Laurent

Mevr Agro doe de groeten aan buurvrouw Hoffie , en jij weet niet wat erin het digitaal tijdperk in 2 jaar kan veranderen???? .nee dat dringt niet tot je door, mevrouw blijf maar bezig met jammeren , leuk voor de buurt. :D :shock:

IkBenJan

Ongelezen bericht door IkBenJan »

Mevr Agro doe de groeten aan buurvrouw Hoffie , en jij weet niet wat erin het digitaal tijdperk in 2 jaar kan veranderen???? .nee dat dringt niet tot je door
Dan is Agro wat dat betreft in goed gezelschap. Want de ervaringen van de gebruikers op dit forum in aanmerking nemende weten ze dat bij UPC zelf óók niet.

Laurent

IKBENJAN , wie van de twee ben jij nu ?, van jouw weet ik al dat je op de zwarte lijst staat bij UPC.Jullie zijn wel een stel lievertjes, :evil: :?: :P

agro

Laurent is het enige dat je tegenwoordig kan uitbrengen "je staat op de zwarte lijst"
Deel mij eerst eens mede waarom je zo graag weet welke provider ik heb, en wat het nut er van is dat ik dat hier bekend maak?

Het is trouwens dezelfde provider welke Mischa0320 heeft nadat deze het door hem / haar zo opgehemelde upc heeft verlaten, het zegt meer dan voldoende als zelfs de meest fanatieke upc aanhang overstapt naar een echte provider.
En voordat je weer begint te mekkeren, Mischa heeft het echt vermeld elders op deze site, dus zoek maar uit.
Kan je nagaan hoe belabberd upc toch wel is, en dat is nog zeer recent ook jochie.
Laatst gewijzigd door agro op 06 okt 2006 11:46, 2 keer totaal gewijzigd.

IkBenJan

Ongelezen bericht door IkBenJan »

IKBENJAN , wie van de twee ben jij nu ?, van jouw weet ik al dat je op de zwarte lijst staat bij UPC.Jullie zijn wel een stel lievertjes,
Nee kleine domme Laurent, UPC staat bij mij op de zwarte lijst. Geen enkel produkt en geen enkele dienst van UPC en van geen enkel bedrijf dat ook maar iets te maken heeft met UPC komt mijn huis in en elk poststuk met het kleffe paars/blauw/roze logo dat in de bus valt verdwijnt linea recta ongelezen in de prullenbak. En dat zijn er nog aardig wat. Voor een bedrijf dat mij op de zwarte lijst heeft staan en voor de rechtbank ook al een bom duiten aan me verloren heeft besteden ze wel erg veel portokosten om mijn brievenbus te vullen.
Dan weet je waarom de abonnementen zo duur zijn en jullie salarissen zo laag.

Gesloten