Hoera de vlag kan uit. Vandaag de laatste dag abonnement bij deze oplichters. Ik had me automatische incasso al lang geleden stopgezet omdat ze te pas en te onpas maar van me rekening afschreven.
Ik betaalde dus al geruime tijd nadat ze mij een accept giro stuurden waar ik om gevraagd had omdat ze steeds maar van mijn rekening liepen af te halen zonder daar recht op te hebben. Echter iedere keer deedt chello er 1,85 euro bij voor de accept giro welke ik steevast weigerde te betalen en ik dus steeds de 49,95 van mijn chello classic abonnement naar ze over maakte.
Ik heb mijn abonnement inmiddels per 28/2 doen laten beeindigen en nu stuurt chello dus de rekening van februari alsmede de openstaande kosten van al die accept giro's.
Chello vergeet even een ding dat ik me abonnement heb opgezegd en dat ik dus een borg heb van 45 euro op me modem die je normaler wijze nooit terug ziet van ze. Daarnaast heb ik in februari 2005 een vermogen moeten verbellen om te vragen hoe of wat omdat ze zo bijdehand waren even mijn snelheid terug te draaien naar 64kb/s halverwege de maand.
Mijn advies is stop je met je abonnement trek je automatische incasso onmiddelijk in en laat het abonnementsgeld van de borg van je modem afhalen want anders zeer grote kans dat die oplichters je borg nooit terug geven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |