LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] chotelantennes en upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
wvanderlinden

chotelantennes en upc

Ongelezen bericht door wvanderlinden »

destijds heeft rader het over scotelantennes gehad. hier in werd uitgelegd hoe het werkt en de tarieven. het was dikwijls goedkoper een schotel te plaatsen,dan een kabelaansluiting. dit klopt wel. maar als je bij upc een chello abonnement bij chello. en er van af wilt. moet eerst het contract opgezegd worden loopt dit dan nog een jaar moet je wachten tot het jaar om is.maar al;s je chello dus hebt kan je niet vande kabel af. want dan heb je ook geen cherllo meer. dusd ben je genootzaakltdit nog een jaar te houden. terwijl ik deze vorm van internet wel moest nemen want adsl kan niet omdat ik volgens kpn ik te ver van de centrale woon. dus ik zit als een rat in de val. misschien er nog meerdere die er zo mee zitten. wimvan der linden.eindhoven.

Keesjan

Re: chotelantennes en upc

Ongelezen bericht door Keesjan »

De rat kan nog net uit de val ontsnappen als hij gaat inbellen bij KPN met een analoog modem. Dat werkt altijd wel.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Lekker slim antwoord KeesJan .Hij bedoelt natuurlijk breedband .

Gast

Keesjan, ga even lekker je puisten uitknijpen ofzo!

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

Hij bedoelt natuurlijk breedband .
Och, hij bedoelt dat hij de breedbandvoorziening van UPC stiekem toch beter vindt dan de alternatieven. Dan moet hij ook niet zeuren. Bij de buren is het gras altijd groener, maar hier wordt het gras snel gemaaid waardoor het hier toch prettiger is. Natuurlijk.

Gast

Pas maar op Keesjan. Als je AK tegenkomt krijg je de volgende reactie:

Zal ik jouw beste lelijke gast eens in je gezicht spugen? Zet je webcam even aan! Galbak!

Gesloten