LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Concepts ICT ervaring na 1,5 week
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 nov 2012 13:26
Concepts ICT ervaring na 1,5 week
Goedendag,
Hieronder mijn ervaring van al 1 hele week Concepts ICT glasvezelinternet.
Aanvraag begin dit jaar verliep zonder problemen, de aanleg door reggefiber is ook netjes gedaan.
In de aanvraag werd het mij niet duidelijk (achteraf) dat er standaard geen draadloze router wordt aangeboden (KPN daarentegen wel standaard). Ik heb ook slechts 1 tv decoder, waar praktisch niets mee kan (KPN standaard 2 tv decoders, incl. live pauzeren bijv.) dit alles slechts 10 euro duurder dan bij Concepts ICT.
Afijn, de decoder heb ik op 30-10 alvast aangesloten, ik was toch vrij die dag, even gebeld met Concepts om 15.00 uur met vraag of ik diezelfde dag al aangesloten kon worden ipv 1 november. Dat was geen enkel probleem, om 17.00 uur zou alles moeten werken. Inderdaad keurig om 17.00 uur internet en tv. Perfect.
Doordat het voor mij niet duidelijk was dat er standaard dus geen router wordt geleverd door Concepts met wifi, heb ik nu dus nog een aparte wifi-router moeten aanschaffen.
Bij de tv decoder zat praktisch geen installatie gegevens, via google kwam ik er niet achter maar via de helpdesk ben ik er uiteindelijk achter gekomen dat ik op de site van glashart diverse handleidingen kon downloaden (bijv. tv-codes) erg jammer dat er een gekopieerd A4-tje in de doos zat van een gedeelte van de handleiding, persoonlijk vind ik dat een beetje amateuristisch overkomen.
Diezelfde dag (dinsdag 30-10) heb ik ook nog een keer gebeld met de vraag of het plus-pakket geactiveerd kan worden, dit omdat er zenders inzitten waar mijn zoontje van 3 jaar erg graag naar mag kijken. Dat zou op 5 november pas kunnen, ik baalde daar wel erg van (KPN 1 telefoontje en 10 seconden later actief…) maar goed ik had er vrede mee. Op 5 november gebeld, niet geactiveerd, activatiedatum was verplaatst (zonder bericht) naar 12-11. Daar was ik kort gezegd niet erg blij mee, ik begon bijna mijn geduld te verliezen. De dame aan de telefoon zou er voor zorgen dat het alsnog op 5 november geactiveerd zou worden, gelukkig is dat ook geregeld, moest wel bijna weer 2 uur wachten.
Vanaf het 1e moment heb ik ook geen analoge tv. Deze aansluiting is nu essentieel geworden omdat ik dus maar 1 tv decoder heb ontvangen, en dus mijn tv boven nu weer analoog moet aansluiten.
De storing is aangemeld bij Reggefiber op 1 november volgens de helpdesk, aangezien mijn huidige contract bij KPN op 5 november afliep had ik enige haast hiermee. Als er een monteur ter plaatse moest komen dan zou ik even gebeld worden.
Op 5 november stond er plots een monteur voor de deur, gelukkig was mijn vriendin net thuis gekomen. Op 6 november komt hij nog een keer, maar dan met de juiste apparatuur om het e.e.a. door te meten. Toen is gebleken dat de modem dus defect was.
Kortom, in nog geen week tijd heb ik nog geen erg lekker gevoel overgehouden aan de 1e kennismaking met Concepts.
Op 13-11 geen internet, geen telefoon, geen tv meer, alleen nog analoog. het gaat blijkbaar erg goed bij hun. Opnieuw mijn frustratie geuit, en gemeld dat ik er nu echt compleet klaar mee was, en in 1e instantie had ik als compensatie aangegeven een gratis digitale recorder, maar nu heb ik gevraagd om het abonnement maar stop te zetten, klaar er mee.
Ik werd gebeld door concepts hierover, de man was het met mij eens dat het 1e contact inderdaad niet lekker is verlopen, en vroeg dan vervolgens hoe hij van mij een tevreden klant kon maken. ik meldde dat ik tevreden was als het abonnement stopgezet kon worden, dat kan wel maar dan moet ik ruim 500 euro betalen!!!! De digitale recorder dan maar, ook dit kon hij niet voor mij regelen.
Mijn vraag was daarom dan ook vervolgens, nou wat kun je dan voor mij doen? Nou eigenlijk dus helemaal niets, niets anders dan ff mijn verhaal aanhoren.
Toen werd ik pas echt kwaad, ik ben er zo klaar mee, deze amateuristische, niet meedenkende provider! heeft iemand het wel voor elkaar gekregen om daar makkelijk af te komen?
Edwin
Hieronder mijn ervaring van al 1 hele week Concepts ICT glasvezelinternet.
Aanvraag begin dit jaar verliep zonder problemen, de aanleg door reggefiber is ook netjes gedaan.
In de aanvraag werd het mij niet duidelijk (achteraf) dat er standaard geen draadloze router wordt aangeboden (KPN daarentegen wel standaard). Ik heb ook slechts 1 tv decoder, waar praktisch niets mee kan (KPN standaard 2 tv decoders, incl. live pauzeren bijv.) dit alles slechts 10 euro duurder dan bij Concepts ICT.
Afijn, de decoder heb ik op 30-10 alvast aangesloten, ik was toch vrij die dag, even gebeld met Concepts om 15.00 uur met vraag of ik diezelfde dag al aangesloten kon worden ipv 1 november. Dat was geen enkel probleem, om 17.00 uur zou alles moeten werken. Inderdaad keurig om 17.00 uur internet en tv. Perfect.
Doordat het voor mij niet duidelijk was dat er standaard dus geen router wordt geleverd door Concepts met wifi, heb ik nu dus nog een aparte wifi-router moeten aanschaffen.
Bij de tv decoder zat praktisch geen installatie gegevens, via google kwam ik er niet achter maar via de helpdesk ben ik er uiteindelijk achter gekomen dat ik op de site van glashart diverse handleidingen kon downloaden (bijv. tv-codes) erg jammer dat er een gekopieerd A4-tje in de doos zat van een gedeelte van de handleiding, persoonlijk vind ik dat een beetje amateuristisch overkomen.
Diezelfde dag (dinsdag 30-10) heb ik ook nog een keer gebeld met de vraag of het plus-pakket geactiveerd kan worden, dit omdat er zenders inzitten waar mijn zoontje van 3 jaar erg graag naar mag kijken. Dat zou op 5 november pas kunnen, ik baalde daar wel erg van (KPN 1 telefoontje en 10 seconden later actief…) maar goed ik had er vrede mee. Op 5 november gebeld, niet geactiveerd, activatiedatum was verplaatst (zonder bericht) naar 12-11. Daar was ik kort gezegd niet erg blij mee, ik begon bijna mijn geduld te verliezen. De dame aan de telefoon zou er voor zorgen dat het alsnog op 5 november geactiveerd zou worden, gelukkig is dat ook geregeld, moest wel bijna weer 2 uur wachten.
Vanaf het 1e moment heb ik ook geen analoge tv. Deze aansluiting is nu essentieel geworden omdat ik dus maar 1 tv decoder heb ontvangen, en dus mijn tv boven nu weer analoog moet aansluiten.
De storing is aangemeld bij Reggefiber op 1 november volgens de helpdesk, aangezien mijn huidige contract bij KPN op 5 november afliep had ik enige haast hiermee. Als er een monteur ter plaatse moest komen dan zou ik even gebeld worden.
Op 5 november stond er plots een monteur voor de deur, gelukkig was mijn vriendin net thuis gekomen. Op 6 november komt hij nog een keer, maar dan met de juiste apparatuur om het e.e.a. door te meten. Toen is gebleken dat de modem dus defect was.
Kortom, in nog geen week tijd heb ik nog geen erg lekker gevoel overgehouden aan de 1e kennismaking met Concepts.
Op 13-11 geen internet, geen telefoon, geen tv meer, alleen nog analoog. het gaat blijkbaar erg goed bij hun. Opnieuw mijn frustratie geuit, en gemeld dat ik er nu echt compleet klaar mee was, en in 1e instantie had ik als compensatie aangegeven een gratis digitale recorder, maar nu heb ik gevraagd om het abonnement maar stop te zetten, klaar er mee.
Ik werd gebeld door concepts hierover, de man was het met mij eens dat het 1e contact inderdaad niet lekker is verlopen, en vroeg dan vervolgens hoe hij van mij een tevreden klant kon maken. ik meldde dat ik tevreden was als het abonnement stopgezet kon worden, dat kan wel maar dan moet ik ruim 500 euro betalen!!!! De digitale recorder dan maar, ook dit kon hij niet voor mij regelen.
Mijn vraag was daarom dan ook vervolgens, nou wat kun je dan voor mij doen? Nou eigenlijk dus helemaal niets, niets anders dan ff mijn verhaal aanhoren.
Toen werd ik pas echt kwaad, ik ben er zo klaar mee, deze amateuristische, niet meedenkende provider! heeft iemand het wel voor elkaar gekregen om daar makkelijk af te komen?
Edwin
-
- Berichten: 420
- Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
ik zou mijn klacht niet telefonisch indienen maar schriftelijk en hierin kenbaar maken wat je wilt.
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
Dat mensen boos worden als de aanloop niet helemaal goed gaat snap ik, dat je gefrustreerd raakt van aanloopproblemen / kinderziektes a la, maar als er iemand belt om te vragen hoe je weer een tevreden klant wordt die gelegenheid dan niet aan te grijpen dat je problemen met wat prio opgelost worden snap ik dan niet.ik meldde dat ik tevreden was als het abonnement stopgezet kon worden
Mensen willen tegenwoordig alleen maar weglopen ipv constructief problemen op te lossen.
En geloof me, het gras aan de overkant is net zo bruin.
Da's een kwestie van vantevoren appels met appels vergelijkenIn de aanvraag werd het mij niet duidelijk (achteraf)
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
Mensen willen gewoon normale diensten waar ze om gevraagd hebben, denk dat jij met ziggo ook pissig zou worden.[/quote]Mensen willen tegenwoordig alleen maar weglopen ipv constructief problemen op te lossen.
Vast nietEn geloof me, het gras aan de overkant is net zo bruin.
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 15 sep 2012 14:08
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
Ik ben al 3 jaar een zeer tevreden klant van Concepts ICT prima helpdesk korte wachttijden en nooit een probleem mee gehad. Ik zou zeggen een prima provider !edwinmonique schreef:Goedendag,
Hieronder mijn ervaring van al 1 hele week Concepts ICT glasvezelinternet.
Aanvraag begin dit jaar verliep zonder problemen, de aanleg door reggefiber is ook netjes gedaan.
In de aanvraag werd het mij niet duidelijk (achteraf) dat er standaard geen draadloze router wordt aangeboden (KPN daarentegen wel standaard). Ik heb ook slechts 1 tv decoder, waar praktisch niets mee kan (KPN standaard 2 tv decoders, incl. live pauzeren bijv.) dit alles slechts 10 euro duurder dan bij Concepts ICT.
Afijn, de decoder heb ik op 30-10 alvast aangesloten, ik was toch vrij die dag, even gebeld met Concepts om 15.00 uur met vraag of ik diezelfde dag al aangesloten kon worden ipv 1 november. Dat was geen enkel probleem, om 17.00 uur zou alles moeten werken. Inderdaad keurig om 17.00 uur internet en tv. Perfect.
Doordat het voor mij niet duidelijk was dat er standaard dus geen router wordt geleverd door Concepts met wifi, heb ik nu dus nog een aparte wifi-router moeten aanschaffen.
Bij de tv decoder zat praktisch geen installatie gegevens, via google kwam ik er niet achter maar via de helpdesk ben ik er uiteindelijk achter gekomen dat ik op de site van glashart diverse handleidingen kon downloaden (bijv. tv-codes) erg jammer dat er een gekopieerd A4-tje in de doos zat van een gedeelte van de handleiding, persoonlijk vind ik dat een beetje amateuristisch overkomen.
Diezelfde dag (dinsdag 30-10) heb ik ook nog een keer gebeld met de vraag of het plus-pakket geactiveerd kan worden, dit omdat er zenders inzitten waar mijn zoontje van 3 jaar erg graag naar mag kijken. Dat zou op 5 november pas kunnen, ik baalde daar wel erg van (KPN 1 telefoontje en 10 seconden later actief…) maar goed ik had er vrede mee. Op 5 november gebeld, niet geactiveerd, activatiedatum was verplaatst (zonder bericht) naar 12-11. Daar was ik kort gezegd niet erg blij mee, ik begon bijna mijn geduld te verliezen. De dame aan de telefoon zou er voor zorgen dat het alsnog op 5 november geactiveerd zou worden, gelukkig is dat ook geregeld, moest wel bijna weer 2 uur wachten.
Vanaf het 1e moment heb ik ook geen analoge tv. Deze aansluiting is nu essentieel geworden omdat ik dus maar 1 tv decoder heb ontvangen, en dus mijn tv boven nu weer analoog moet aansluiten.
De storing is aangemeld bij Reggefiber op 1 november volgens de helpdesk, aangezien mijn huidige contract bij KPN op 5 november afliep had ik enige haast hiermee. Als er een monteur ter plaatse moest komen dan zou ik even gebeld worden.
Op 5 november stond er plots een monteur voor de deur, gelukkig was mijn vriendin net thuis gekomen. Op 6 november komt hij nog een keer, maar dan met de juiste apparatuur om het e.e.a. door te meten. Toen is gebleken dat de modem dus defect was.
Kortom, in nog geen week tijd heb ik nog geen erg lekker gevoel overgehouden aan de 1e kennismaking met Concepts.
Op 13-11 geen internet, geen telefoon, geen tv meer, alleen nog analoog. het gaat blijkbaar erg goed bij hun. Opnieuw mijn frustratie geuit, en gemeld dat ik er nu echt compleet klaar mee was, en in 1e instantie had ik als compensatie aangegeven een gratis digitale recorder, maar nu heb ik gevraagd om het abonnement maar stop te zetten, klaar er mee.
Ik werd gebeld door concepts hierover, de man was het met mij eens dat het 1e contact inderdaad niet lekker is verlopen, en vroeg dan vervolgens hoe hij van mij een tevreden klant kon maken. ik meldde dat ik tevreden was als het abonnement stopgezet kon worden, dat kan wel maar dan moet ik ruim 500 euro betalen!!!! De digitale recorder dan maar, ook dit kon hij niet voor mij regelen.
Mijn vraag was daarom dan ook vervolgens, nou wat kun je dan voor mij doen? Nou eigenlijk dus helemaal niets, niets anders dan ff mijn verhaal aanhoren.
Toen werd ik pas echt kwaad, ik ben er zo klaar mee, deze amateuristische, niet meedenkende provider! heeft iemand het wel voor elkaar gekregen om daar makkelijk af te komen?
Edwin
S6 Edwin
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
Dat zegt niks, waar de 1 tevreden over is, hoeft de ander nog niet tevreden over te zijn.Ik ben al 3 jaar een zeer tevreden klant van Concepts ICT prima helpdesk korte wachttijden en nooit een probleem mee gehad. Ik zou zeggen een prima provider
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 15 sep 2012 14:08
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
tweaker forum is een meelopers forum.Jan Witjes schreef:Nog veel meer tevreden klanten
Ga toch weg man, je dwingt het af, nogmaals waar de 1 tevreden over is, is de ander niet over te vreden, gelukkig maar anders werd het saai.
-
- Berichten: 27
- Lid geworden op: 15 sep 2012 14:08
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
Lekkere negatieve instelling heb jij....groetjes hoorciske schreef:tweaker forum is een meelopers forum.Jan Witjes schreef:Nog veel meer tevreden klanten
Ga toch weg man, je dwingt het af, nogmaals waar de 1 tevreden over is, is de ander niet over te vreden, gelukkig maar anders werd het saai.
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
prima joh, ik kwijl nog steeds niet mee, negatief ?? nee , maar een kwijlbak over een provider? nooit.
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
Diensten leveren is mensenwerk. Je moet dus mensen wel normaal de tijd geven om problemen op te lossen. Mensen die na anderhalve week al hun gal gaan spuien op een internetforum zijn gewoon zeikerds. Iedereen die werkt weet dat sommige problemen domweg tijd kosten om op te lossen (tenzij je werk hebt op het niveau van een patatbakker: als de klant niet tevreden is gooi je een nieuwe frikandel in het vet, en is de klant blij na 5 minuten).ciske schreef:Mensen willen gewoon normale diensten waar ze om gevraagd hebben, denk dat jij met ziggo ook pissig zou worden.Mensen willen tegenwoordig alleen maar weglopen ipv constructief problemen op te lossen.
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
Helemaal mee eens, alleen moeten ze dan ook geen geld afhouden , zolang er niet geleverd wordt, of dat het niet lukt , dan ook de poen niet.Diensten leveren is mensenwerk
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
Gelukkig of helaas nog geen ervaring met Concepts... op een paar zeer negatieve e-mails na. Concepts belooft al vanaf begin december dat ze ons gaan voorzien van een glasvezel aansluiting maar daar blijft het bij... belofte. Op e-mails krijg je standaard antwoorden die niets met je vraag van doen hebben. Al met al dus eigenlijk stiekem toch ervaring met Concepts... ZEER SLECHT!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 aug 2013 16:32
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
In eerste instantie leek het zo mooi, want Concepts ICT had een goede reputatie en we kregen spontaan 100MB aangeboden voor dezelfde prijs als de 50 die we hadden geopteerd.
Maar binnen een paar weken is mij al wel duidelijk dat er een stel ongeletterde prutsers bij Concepts ICT als lekker goedkoop personeel zijn ingezet op functies die toch wel iets meer dan 2 jaar Peuterspeelzaal en een Veterstrikdiploma vereisen.
Enkele weken voor de installatie kregen we een TV-ontvanger zonder harde schijf. Omdat we er een met harde schijf hadden besteld, belde ik met de helpdesk en deze zorgde er voor dat de ontvanger werd omgeruild met een ontvanger met harde schijf. Op de dag van installatie bleek echter dat er geen adapter en ook geen afstandsbediening bij zat. Twee dagen later ontvingen we per post een enveloppe met de vereiste accessoires. Bij installatie bleek echter dat de TV-ontvanger bij iedere beweging zonder spanning kwam te zitten, waardoor hij telkens weer moest opstarten. Een breuk in de printplaat van de netspanningsconnector of een disfunctionele adapter...
Er werd uiteraard weer een nieuwe ontvanger opgestuurd, maar daar werkte de afstandsbediening niet op, waardoor er slechts kon worden gekeken naar Nederland 1. Er werd dus een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Nou ja; nieuw? Het apparaat zag eruit alsof het 20 jaar in een varkensstal had gelegen en toen bleek het nog niet eens te werken ook! Er zou dus weer een nieuw apparaat gestuurd worden.
Bij het openmaken van de verpakking bleek dat er alweer een verkeerde ontvanger inzat (klein model, zonder harde schijf, zonder scart-aansluiting). Dat was twee dagen geleden en nu ben ik er helemaal klaar mee. Ik had in mijn laatste contact met de helpdesk al gezegd dat ik, bij nieuwe blunders, mijn verhaal bij de Media zou deponeren en ik uit geen loze dreigementen. Vandaar mijn relaas bij Radar.
Mijn bloed heeft inmiddels het kookpunt al overschreden, want we zitten al vanaf de aanvang van het abonnement zonder deugdelijke apparatuur en worden met een kluitje in het riet gestuurd. Mijn geloof in de ontvangst van een goed functionerende TV-ontvanger is inmiddels geslonken tot het formaat van een waterstofmolecuul evenals mijn vertrouwen in de onderwijl beloofde compensatie.
Dit relaas stuur ik ook naar Concept ICT. Ik ben benieuwd of daar ook maar één persoon werkt die in staat is om deze puinhoop op te ruimen...
Maar binnen een paar weken is mij al wel duidelijk dat er een stel ongeletterde prutsers bij Concepts ICT als lekker goedkoop personeel zijn ingezet op functies die toch wel iets meer dan 2 jaar Peuterspeelzaal en een Veterstrikdiploma vereisen.
Enkele weken voor de installatie kregen we een TV-ontvanger zonder harde schijf. Omdat we er een met harde schijf hadden besteld, belde ik met de helpdesk en deze zorgde er voor dat de ontvanger werd omgeruild met een ontvanger met harde schijf. Op de dag van installatie bleek echter dat er geen adapter en ook geen afstandsbediening bij zat. Twee dagen later ontvingen we per post een enveloppe met de vereiste accessoires. Bij installatie bleek echter dat de TV-ontvanger bij iedere beweging zonder spanning kwam te zitten, waardoor hij telkens weer moest opstarten. Een breuk in de printplaat van de netspanningsconnector of een disfunctionele adapter...
Er werd uiteraard weer een nieuwe ontvanger opgestuurd, maar daar werkte de afstandsbediening niet op, waardoor er slechts kon worden gekeken naar Nederland 1. Er werd dus een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Nou ja; nieuw? Het apparaat zag eruit alsof het 20 jaar in een varkensstal had gelegen en toen bleek het nog niet eens te werken ook! Er zou dus weer een nieuw apparaat gestuurd worden.
Bij het openmaken van de verpakking bleek dat er alweer een verkeerde ontvanger inzat (klein model, zonder harde schijf, zonder scart-aansluiting). Dat was twee dagen geleden en nu ben ik er helemaal klaar mee. Ik had in mijn laatste contact met de helpdesk al gezegd dat ik, bij nieuwe blunders, mijn verhaal bij de Media zou deponeren en ik uit geen loze dreigementen. Vandaar mijn relaas bij Radar.
Mijn bloed heeft inmiddels het kookpunt al overschreden, want we zitten al vanaf de aanvang van het abonnement zonder deugdelijke apparatuur en worden met een kluitje in het riet gestuurd. Mijn geloof in de ontvangst van een goed functionerende TV-ontvanger is inmiddels geslonken tot het formaat van een waterstofmolecuul evenals mijn vertrouwen in de onderwijl beloofde compensatie.
Dit relaas stuur ik ook naar Concept ICT. Ik ben benieuwd of daar ook maar één persoon werkt die in staat is om deze puinhoop op te ruimen...
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 aug 2013 12:34
Re: Concepts ICT ervaring na 1,5 week
Onze ervaring met Concepts ICT
Begin 2012 was alles gereed hier,en alles draaide goed,niets geen problemen.
Maar nu de laatste twee maanden is het een RAMP.
TV beeld bevriest en staat vaak stil,geluid kraakt,overdag valt de radio steeds weg.
En dat is gekomen sinds KPN de boel heeft overgenomen ( Gehoord van mensen helpdesk Concepts ) En wij waren al zo blij dat wij daar
weg waren (KPN) maar zijn nu via de achterdeur weer binnengekomen.
Word moe van al het bellen naar Concepts,steeds krijg je weer iets anders te horen.
Maar wel het volle pond betalen voor half geleverde diensten.
Waar kunnen we nu nog heen???? Wie heeft de boel wel voorelkaar????
Wij hebben het idee aan het lijntje gehouden te worden,maar vooral niet serieus te worden genomen.
Begin 2012 was alles gereed hier,en alles draaide goed,niets geen problemen.
Maar nu de laatste twee maanden is het een RAMP.
TV beeld bevriest en staat vaak stil,geluid kraakt,overdag valt de radio steeds weg.
En dat is gekomen sinds KPN de boel heeft overgenomen ( Gehoord van mensen helpdesk Concepts ) En wij waren al zo blij dat wij daar
weg waren (KPN) maar zijn nu via de achterdeur weer binnengekomen.
Word moe van al het bellen naar Concepts,steeds krijg je weer iets anders te horen.
Maar wel het volle pond betalen voor half geleverde diensten.
Waar kunnen we nu nog heen???? Wie heeft de boel wel voorelkaar????
Wij hebben het idee aan het lijntje gehouden te worden,maar vooral niet serieus te worden genomen.