LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Concepts ICT heeft administratie niet op orde.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
dutchman29

Concepts ICT heeft administratie niet op orde.

Ongelezen bericht door dutchman29 »

Beste lezer,

Ook wil ik hier even mijn beklacht doen over deze isp, wellicht om mijn frustratie kenbaar te maken, maar ook om jullie te waarschuwen en goed na te denken of jullie überhaupt wel zaken willen doen met deze oplichters.

Afgelopen jaar werd bekend dat wij in onze woonplaats glasvezel zouden krijgen, uiteraard willen wij hier graag gebruik van maken.
De volgende stap was het uitzoeken van een isp voor de levering hier van, deze keuze was gevallen op Concepts ict, achteraf dus een hele slechte.

Binnen 3 dagen na de eerste briefing van hun dat ik de aanvraag heb gedaan, heb ik diret contact opgenomen met Concepts en aangegeven de aanvraag te annuleren. Dit was prima en zou hier nog een bevestiging van krijgen per post.

Na een week kreeg ik een brief die in eerste instantie al helemaal niet aan mij geadresseerd was maar aan iemand anders die ook een bestelling had gedaan.
Wederom gebeld wat de bedoeling hiervan was, waarop de medewerker mij kon vertellen dat ik alles -in- een had aangevraagd, terwijl ik had geannuleerd.

Wederom aangegeven dat ik de aanvraag wou stopzetten, met de reden toch te kiezen voor een andere isp.

Nu gaan ze mij vertellen dat ik niet geannuleerd heb binnen de wettelijk 8 werkdagen termijn.

Dat zij daar de administratie niet op orde hebben en mijn verzoek niet hebben vastgelegd kan ik niets aan doen, maar ik ben niet van plan nu voor de annulering 150 euro te gaan betalen.

Wie kan mij hier helpen of hun ervaring delen.

GJvdZ

Re: Concepts ICT heeft administratie niet op orde.

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Waar baseer je de beschuldiging "oplichting" op? Het niet op orde hebben van de administratie waardoor de bedrijfsvoering in het honderd loopt is geen oplichting.

oppie11

Ongelezen bericht door oppie11 »

Heb je bewijs van het contact? Naam, tijdstip, telefoonrekening, email? Stuur alles toe in een brief en wacht de reactie af. Anders is het een welles - nietes verhaal waarbij geldt "wie eist, bewijst".

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

GJvdZ schreef:Waar baseer je de beschuldiging "oplichting" op? Het niet op orde hebben van de administratie waardoor de bedrijfsvoering in het honderd loopt is geen oplichting.
Ik heb er zo genoeg van dat mensen voor elk wissewasje het label oplichting plakken. Dingen gaan soms gewoon hopeloos fout. Maar dat is niet per definitie oplichting...

Gesloten