Misschien moet je het hele verhaal nog maar eens goed doorlezen: TS maakt weliswaar gebruik van het abonnement maar de moeder van TS is de contracthouder, bij TS worden alleen de kosten geïncasseerd. KPN heeft dus helemaal niets te maken met TS en TS kan het contract dan ook niet wijzigen of opzeggen of toegang tot de gegevens krijgen. Het is dus een probleem voor TS en niet voor KPN.Seinhuis schreef: ↑02 mar 2021 03:28TS is meerderjarig en moet toch bij KPN kunnen aangeven dat hij de abbonoment niet wil? Dus dat hij stopt met zijn abbonoment en hoe KPN oplos met de rest van het gezin is een probleem van KPN en niet voor TS.
Nu wordt het probleem omgedraaid.
Volgens mii zijn de gezin abbonoment heel nieuw, waardoor dit probleem nieuw is.
Het enige dat TS kan doen als haar ouders niet meerwerken is de incasso blokkeren zodat de rekening niet meer afgeschreven wordt. Maar dat wil TS liever niet omdat ze het conflict met haar ouders niet op de spits wil drijven.
Een heel vervelende situatie waarbij voor KPN (terecht) geen rol is weggelegd.