LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] conflict tele2

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
S.Sijbrands-Kroes

conflict tele2

Ongelezen bericht door S.Sijbrands-Kroes »

heb nu ruim 2 jaar contract bij tele2 moet zeggen ze hebben een stabiel netwerk en goede verbinding maar hun klachten afhandeling is zeer slecht

van af het begin van het abbonement hebben wij geklaagt over de snelheid
we hebben een to 20 mbit abbo met telefoon internet en tv
prachtig alles op 1 rekening niet dus
we hebben niet genoeg bandbrete voor de tv
1 decoder gaat nog net maar in april 2007 werd ons een twee decoder aangeboden
die werkt wel maar kan op 2 tv's het zelfde bekijken boven film beneden voetbal bv is niet mogelijk dus weer bellen over de snelheid
ze hebben alles uitgezocht we komen niet hoger dan 8 mbit
volgens hun niet eens genoeg voor 1 decoder/tv
me internet zakt terug naar 3mbit als de tv aan staat aan gezien je 5 mbit nodig heb voor een tweede signaal gaat dus niet
we liggen niet te ver van de wijkcentrale de enne keer dat we bellen
de andere keer wl
dan naar de techische dienst ook alles uitzoeken nee ligt niet aan de centrale en ook niet aan de afstand we zullen een monteur sturen want dan moet het probleem bij u thuis liggen
monteur komt "nee mevrouw ligt niet aan de verbinding hier thuis ligt aan de centrale of de afstand naar u wijkcentrale
(zucht) dat geintje zou ons dus 80 euro kosten voor iets wat niet mis is
wij weer bellen
nee we weten het ook niet maar met deze snelheid die wij meten had u nooit deze abbovorm aangeboden mogen krijgen we sturen het naar het hoofdkantoor en daar zalgekeken worden voor een oplossing
mei 2007 worden we inderdaad gebelt door het hoofdkantoor
helaas we kunnen de snelheid niet hoger krijgen wat we kunnen doen is het concract verbreken of we kunnen u een 10 mbit abbo anbieden
ozne vraag was kan er dan wel 1 decoder blijven van de tv (primabeeld geen klachten daarover)normaal kon dat niet maar we zouden dan vergoed worden over het teveel betaalde abbogeld en het abbogeld zou omlaag gaan
dit zou verrekent worden op de komende facturen

nou klonk goed
dit zou beteken dat als hun die monteur en verlaagde abbo geld zouden verrekenen wij ongeveer 6 maanden niet zouden betalen en daarna weer beginnen
juni kregen we inderdaad geen factuur
tot oktber
toen kregen we de rekeing van junie tot eind oktboer voor telefoon tikken
wel raar mar goed daar hadden we ook geen factuur van gekregen dus dat kon mijn man was net in een wisseling van werkgever en daardoor ging de betaling ff niet in nov maar wel in dec
dan blijkt dat we op 12 dec zijn afgesloten
das raar
hup weer bellen
wij bellen ja er staat nog 6 maanden abbonement open
maar we hebben nooit een factuur gehad ? en we zouden gecompenceerd worden nu moet ik weer de volle mep betalen niks 10 mbit abbo gewoon 6 maanden betalen voor een 20 mbit abbo met alles erop en er aan
dat was dus niet de afspraak
en we hebben nooit verdere mails of brieven ontvangen dat de vergoediing niet door ging
sorry ja dat was niet netjes van ons ik zie ook dat er nooit 1 brief hier over naar u verzonden is maar als u de telefoon tikken betaald dan zetten we de andere reking van 6 maanden abbonement op hold tot 1 feb en we gaan het voor u uit zoeken verder zullen wij u weer aansluiten
dat was netjes dachten we
wij hebben toen gezegt dat is goed en we gingen ook accord dat zolang ze het opnieuw uitzochten we de komende tijd ( wij dachten 2 maanden jdec en jan ) nog de volle mep betalen dus het 20 mbit abbo
we horen helemaal niks van ze
wel gaan de incasso's gewoon netjes door
in maart worden wij opnieuw afgesloten zonder enige bericht van hun
dus niks uitgezocht rekings is op 1 feb van hold gehaalt en o opnieuw incasseren ?
wij weer bellen jongens dit is niet erg netjes van jullie
nee zegt de callcenter dame
ik zet e rekeing weer op hold voor uw en als we het hebben uitgezocht krijgt u van ons bericht over wat er nog betaald moet worden
eind april krijgen wij mail van intrum justitica dat we die rekeing moeten betalen en natuurlijk kosten erop
maar geen bericht van tele2 over wat er nou is uit gezocht
bel intrum maar die zeggen betaal eerst dan zoeken we het uit
dat willen we niet dus weer afwachten
tot vandaag weer de telefoon is afgesloten
weer bellen met tele2
ze weten niks mer van een afspraak ze kunnen wel zien dat de snelheid niet klopt ze kunnne wel zien dat er tssen ons en het hoofdkantoor contcat is geweest vorig jaar mei
maar de inhoud is foestie we krijgen geen vergoeding we moeten alles in 1x betalen en anders zijn we over 14 dagen alles kwijt internet zal er zondag afgaan
in de loop van de volgende week kan ik ook niet meer gebelt worden ( dit kan nu nog wel ik kan alleen zelf niet meer bellen ) en daarna word de lijn helemaal ontbonden.
ps we blijken nu dus 2 maanden niet betaald te hebben het doorsturen naar intrum justitcia heeft tele2 de automatische incasso stop gezet wel sturende ze nog facture via de mail dat het automatisch afgeschreven zou worden
waar ik dan ook vanuit ben gegaan
daar zat ik fout ja daar had ik beter op moeten letten
maar alles liep prima via de incasso voor dat hun het naar intrum stuurde ter goede trouw ben ik er dus vanuit gegaan dat het doorliep

mijn vraag is wat moet ik hier mee kan dit zomaar

ik vraag een heel brood(tot 2mbit abbo met alles erop en eraan) ze leveren een half brood ( niet genoeg bandbreete) en dan sturen ze een rekening van een heel brood ?
ik wil best betalen
maar voor een half brood betaal nu al 2 jaar teveel
wil dit nu dus ook niet meer betalen maar zou graag uw menig horen

vriendelijke groet

susan sijbrands -kroes

WebServiceTele2

Re: conflict tele2

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte mevrouw Sijbrands,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw gegevens (Bv. postcode en huisnummer). Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2.

Gesloten