LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] contact met upc

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
brenda229

contact met upc

Ongelezen bericht door brenda229 »

voorheen was ik tevreden over upc. Nu ben ik al 3 maanden aan het mailen en krijg gewoon geen reactie, bel ik naar upc is de wachttijd gemiddeld 7 minuten a 10 cent per minuut.
wij overwegen over te stappen dit wordt te gek.
brenda

agro

Re: contact met upc

Ongelezen bericht door agro »

Brenda kijk eens op deze site http://www.uw-adres.nl/ en zoek op upc en je vind een scala aan normale adressen en tel nummers, ben je gelijk van de 09 nummers af.
succes toegewenst.

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Hoe zou die Agro Hoffie Ik Jan Hashman :: dit toch allemaal weten.

Hij - zij lijken op snuffelaars alias geheime KPN agenten.

UPC pas op voor Agro Hoffie Ik Jan Hashman

agro

Ongelezen bericht door agro »

Hoe zou die Agro Hoffie Ik Jan Hashman :: dit toch allemaal weten.

Tja laurent als je met je verrekijkertje naar de upc antennemast zit te turen leer je weinig bij, maar dat snap je natuurlijk toch niet, en bovendien als men ziet wat voor idiote onzin je hier al deponeert zal het in het dagelijkse leven voor je al niet veel anders zijn, en kan ik me voorstellen dat er niemend is die zich met jou geaccocieerd zou willen zien, en die je misschien anders iets zou kunnen leren.

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Agro Hoffie Hashman IkJan :

Ooit aan zelfbespiegeling gedaan???.

Jouw blijvende ontkenning van de kwaliteit van de UPC producten begint op zelfbeklag te lijken, hou wel je bewoordingen in de items netjes en glij niet af naar een bedenkelijk nivo.

Heel blij met UPC en inderdaad op 3 km1 hemelsbreed gemeten ligt het mooi pand van UPC langs de weg Helmond Eindhoven, voor de afslag naar Nuenen,de woonplaats van Agro Hoffie Hashman IkJan :P

Gesloten