beste mensen.
ik ben blij hier mijn hart te kunnen luchten.ook al zal het geen reet uitmaken ahha.
wat ik ook doe en wie ik ook te spreken krijg bij upc de internet storing blijft.wat ze je ook beloven.ik werd zelfs terug gebeld dat ik geen last meer van storing zou krijgen de monteur die zij me zelf aan booden werd door hun af gezecht.en ik zou vanaf 19 juni storing vrij kunnen interneten.nou zijn woorden waren nog niet koud of ja hoor 4 uur geen internet.20 en 21 juni jawel storing.nou kan ik wel een ander internetaanbieder zoeken.maar al die rompslomp.en wie zeg me dat ik niet de zelfde problemen krijg.andere kennissen van me zeggen dat zij nooit storing hebben.hoe kan het dan bij mij wel.zou ik in een verkeerde wijk wonen?afijn mischien kan ik nu een uurtje internetten en een gesprekje voeren met mijn zoon die in spanje woon.maar upc gadverdamme ga lekker op de fles en kom nooit meer terug.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dagen geen internet.
-
stofzuigertje
Re: dagen geen internet.
U mag Uw Contract ontbinden als ze niet leveren of teveel storingen hebben.
Maar weet U zeker dat het niet een kabel of Uw PC is?
Een modem resetten is ook vaak voldoende en als het echt in UPC zou zitten zou ik zeker ADSL van een andere aanbieder proberen.
En hoe is het met Uw buren, als het daar wel goed gaat en zij ook UPC hebben is delen van deze goede verbinding goedkoper en iets trager maar 50% korting is ook leuk.
Via Wifi is dit vaak mogelijk.
Het mag niet maar ze veroorzaken het zelf want de kans dat Uw buren zeer tevreden en storingsvrij UPC gebruiken is erg groot.
Dus Vraag daar eens of zij wel goed zitten en het probleem is opgelost.
Alleen verlies je het mail adres van UPC dus G mail of Hotmail of Live.nl is noodzakelijk.
Maar weet U zeker dat het niet een kabel of Uw PC is?
Een modem resetten is ook vaak voldoende en als het echt in UPC zou zitten zou ik zeker ADSL van een andere aanbieder proberen.
En hoe is het met Uw buren, als het daar wel goed gaat en zij ook UPC hebben is delen van deze goede verbinding goedkoper en iets trager maar 50% korting is ook leuk.
Via Wifi is dit vaak mogelijk.
Het mag niet maar ze veroorzaken het zelf want de kans dat Uw buren zeer tevreden en storingsvrij UPC gebruiken is erg groot.
Dus Vraag daar eens of zij wel goed zitten en het probleem is opgelost.
Alleen verlies je het mail adres van UPC dus G mail of Hotmail of Live.nl is noodzakelijk.
Re: dagen geen internet.
Dank u wel voor u reaktie.
maar inderdaad ook mijn buurvrouw heefd net als ik de zelfde problemen.ik heb reeds 4 monteurs gehad van upc.en die zijden dat het niet aan mijn aansluiting lag.ook heb ik mijn pc laten nakijken en alles is in oorden.net ben ik weer 40 minuten zonder internet komen te zitten en zo gaat het avond aan avond.na zo 40 t0t 60 minuten valt internet uit.en na een uur kan ik weer internetten.maar voor hoe lang.
ik denk toch dat ik beter kan overstappen naar kpn.ik hoor van anderen dat zij haast nooit storing hebben maar ik zie tegen die romslomp op.daar ik doof ben moet ik overal op afstappen.en ook ik werk 5 dagen in de week.maar nogmaals bedankt.aronlevi
maar inderdaad ook mijn buurvrouw heefd net als ik de zelfde problemen.ik heb reeds 4 monteurs gehad van upc.en die zijden dat het niet aan mijn aansluiting lag.ook heb ik mijn pc laten nakijken en alles is in oorden.net ben ik weer 40 minuten zonder internet komen te zitten en zo gaat het avond aan avond.na zo 40 t0t 60 minuten valt internet uit.en na een uur kan ik weer internetten.maar voor hoe lang.
ik denk toch dat ik beter kan overstappen naar kpn.ik hoor van anderen dat zij haast nooit storing hebben maar ik zie tegen die romslomp op.daar ik doof ben moet ik overal op afstappen.en ook ik werk 5 dagen in de week.maar nogmaals bedankt.aronlevi