Ik ben abonnee van het eerste uur, en heb nog nooit iets gelezen over de chello acceptable fair policy en data limieten, er staat niets op papier.
Nu Chello is begonnen sinds een paar maanden met starter,easy,light, classic en plus, komen er opeens regels over een datalimiet en de zogenaamde acceptable fair policy te voorschijn, deze maand ben ik voor de derde keer gewaarschuwd, en ben al twee keer afgeknepen, in september en oktober.
En wat ik ook raar vind dat er wel een "oplossing"is, maar dan moet ik overstappen naar plus, ik vind dit geen manier van doen want niets zegt mij wat mijn datalimiet dan wel is en ik ben ook niet van plan om te veranderen, alleen van provider als ze hier mee door blijven gaan.
Ik heb gebeld en kreeg als antwoord, u moet dan een klachtenbrief schrijven, vind ik persoonlijk een erg makkelijk antwoord,wetende dat de kans heel gering is dat ze daar wat mee doen.
Dit alles bij elkaar genomen, viel het mij ook op omdat ik via UPC de tv zenders bekijk (analoog ) dat hetzelfde is gebeurd met het aanbod van zenders.Die verdwenen ook van de Kabel sinds ze met digitaal op de markt zijn gekomen.
Nu vraag ik mij af of dit allemaal maar kan, want ik vind dit niet normaal meer en denk vele met mij.
Simon
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |