| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De zeer slechte helpdesk van ziggo
Re: De zeer slechte helpdesk van ziggo
laat ik voorop stellen dat ik nog altijd klant ben bij ziggo, al een paar jaar(vanaf@home). tja, op de een of andere manier gaat het bij mij wel goed als ik iets opzeg. nou weet ik niet hoe het is als je van provider naar provider overstapt. ik hoor wel eens dat de nieuwe provider de oude opzegt en dat zou ik dus niet doen. zou het dus appart doen. eerst de oude opzeggen en dan bij de nieuwe weer aanmelden zodat je in ieder geval geen 2 facturen krijgt van 2 verschillende providers(dus dubbel betalen). dan moet ik het maar even zonder internet doen, helaas het is niet anders. nu hoor ik mensen roepen maar ik heb een bedrijf, dus kan niet zonder internet, tja klopt, dat is inderdaad een (groot) probleem maar heb het dus hier puur over een, tja, noem het maar een vrije tijds internetter? maar jullie hebben gelijk, soms is het heel moeilijk om er vanaf te komen. het draait nu eenmaal maar om een ding; juist ja, geld geld en nog eens geld. en services? nee niet echt, klopt. we zijn allemaal gewoon een nummer en daar moeten we het helaas mee doen en als we geluk hebben worden wel eens een keer geholpen toch?
Maar ben ook bereid om mijn waardering uit te spreken als ze het alsnog goed oplossen. Bij dezen wil ik de heer A.Bondsma bedanken voor zijn goede service bij het oplossen van mijn router probleem en het proberen op te lossen van het spam (e-mail) probleem.
Laat deze werkwijze een voorbeeld zijn voor alle medewerkers van de helpdesk van ziggo.
-
stofzuigertje
@ Rinie 13,
Ik heb alles gelezen maar.....
1 U kunt via Zoeken Ziggo invoeren en oude reeds geplaatste oplossingen zoeken.
2 Mail, U zit nu aan Ziggo vast maar G mail heeft een spamfilter.
Als je bij Gmail een mail adres zou nemen en alle mail van Ziggo laat ophalen door deze heb je een goed spamfilter en eenmaal iets als spam aanvinken en deze worden ook gefilterd.
Ook bij overstap ooit naar andere provider is dan makkelijker omdat je dan alleen de provider wisselde en de mail gewoon blijft komen zonder adres wijzigingen.
3 Modem? Een huur modem moet retour, als je een koop modem hebt jammer dus welke heb je?
4 marktplaats, omdat vele nu een huur modem krijgen worden er zeer voordelig ooit cadeau modems aangeboden die niet meer nodig zijn.
Ik koop deze, na testen gaan ze naar andere landen waar je geen huur modem krijgt en zelf iets moet kopen.
5 Bel nooit 0900 maar mail via het formulier op hun pagina, dan heb je bewijs dat je tijdig klaagde en kun je foute antwoorden bewijzen!
Stel niet steeds een nieuwe vraag maar beantwoord vorige antwoord zodat ze zien als het erg lang word dat er een deskundiger collega het moet overnemen!
6 www.helpmij.nl
Dit forum is voor consumenten met algemene vragen en op Helpmij zitten de computer experts die alleen PC antwoorden geven.
Dus deskundiger als menig helpdesk en erg leerzaam.
Ik lees daar ook regelmatig dingen die ik hier herplaats.
Dus zo goed ben ik ook weer niet!
Deze tips gelden natuurlijk ook voor de overige providers.
Ik heb alles gelezen maar.....
1 U kunt via Zoeken Ziggo invoeren en oude reeds geplaatste oplossingen zoeken.
2 Mail, U zit nu aan Ziggo vast maar G mail heeft een spamfilter.
Als je bij Gmail een mail adres zou nemen en alle mail van Ziggo laat ophalen door deze heb je een goed spamfilter en eenmaal iets als spam aanvinken en deze worden ook gefilterd.
Ook bij overstap ooit naar andere provider is dan makkelijker omdat je dan alleen de provider wisselde en de mail gewoon blijft komen zonder adres wijzigingen.
3 Modem? Een huur modem moet retour, als je een koop modem hebt jammer dus welke heb je?
4 marktplaats, omdat vele nu een huur modem krijgen worden er zeer voordelig ooit cadeau modems aangeboden die niet meer nodig zijn.
Ik koop deze, na testen gaan ze naar andere landen waar je geen huur modem krijgt en zelf iets moet kopen.
5 Bel nooit 0900 maar mail via het formulier op hun pagina, dan heb je bewijs dat je tijdig klaagde en kun je foute antwoorden bewijzen!
Stel niet steeds een nieuwe vraag maar beantwoord vorige antwoord zodat ze zien als het erg lang word dat er een deskundiger collega het moet overnemen!
6 www.helpmij.nl
Dit forum is voor consumenten met algemene vragen en op Helpmij zitten de computer experts die alleen PC antwoorden geven.
Dus deskundiger als menig helpdesk en erg leerzaam.
Ik lees daar ook regelmatig dingen die ik hier herplaats.
Dus zo goed ben ik ook weer niet!
Deze tips gelden natuurlijk ook voor de overige providers.