LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Depressief door telfort

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
misterk2012

Depressief door telfort

Ongelezen bericht door misterk2012 »

Ik ben overgestapt van een provider (tele2) naar telfort (hier ging ik de fout al in)

Internet is netjes opgeleverd.
Telefoon nummer behoud aangevraagd, op de brief die we hadden ontvangen stond er een ander nummer in dan de telefoon nummer die we hadden aangevraagd.

Bellen, wijzigen -> oke (dacht ik)

Telefoon doet het nog steeds niet, 2.5 maand later.

Ik kan niet bellen of gebeld worden mijn nummer die ik 20 jaar heb werkt gewoon niet meer terwijl ik door mijn werk daarop gebeld wordt,vanuit het buitenland en familie.

Telfort 9x gebeld naar 0900 nummer.

1ste keer: "we gaan dit oplossen"

2 weken gewacht
2de keer: "u heeft nooit gebeld,ik noteer alles en u wordt terug gebeld"

1.5 week gewacht.
--Natuurlijk niet terug gebeld. dan maar weer bellen:

3de keer:" mijn collega heeft niets opgeschreven"
1.5 week gewacht.

4de keer:"het is niet onze schuld tele2 werkt niet mee"
1 week gewacht.

5de keer:" Kwam terecht bij de 2de lijn, Na mijn hele verhaal weer uit te leggen verzekerde hij mij dat hij het zou oplossen en hij zou me terug bellen, hij vertelde mij dat ze de nummer niet goed hadden en daarom lukte het niet, nu wist hij het nummer en zou het goed gaan"
2 week gewacht, niks gebeurd.

inmiddels probeerde ik mailtjes te versturen, zelfde reactie een reactie ging over dat ik problemen had met keuzemenu van telefoon :? en op de forum reacties te plaatsen, werd letterlijk genegeerd door de administrators. Mijn vraag werd als beantwoord bestempeld omdat ik al in contact was met de klantenservice.

* Ik heb inmiddels het geld gestorneerd en alle betalingen van telfort geweigerd

6de keer gebeld agressief boos en onbeschoft:
"degene belde mij terug en begreep mijn boosheid, liet me in de wacht en ging er achteraan"
Nadat hij terug kwam, vertelde hij mij eerlijk: " er is letterlijk niets met uw probleem gedaan", hij heeft een klacht over de 2de lijn ingediend en ik werd kwartier later al terug gebeld. door iemand van die gaat over het nummer portering. Ze heeft alle gegevens nog eens opgeschreven en zou er werk van maken.

1.5 week voorbij nog niets gebeurd.

7/8/9de keer gebeld proberen het maar op te zeggen maar werd heel brutaal verteld door de eerste medewerker dat ik niet kan opzeggen omdat volgens haar alles technisch in orde is.
2de Medewerker vertelde mij dat ik weer de technische dienst maar moest bellen.
De 3de medewerker kan ik wel schieten hoe arrogant die was.

Alles vanaf mijn mobiel gebeld, de kosten zijn enorm hoog natuurlijk als je alles vanaf je mobiel maar moet doen.

De aangetekende brief die ik heb opgestuurd, stond letterlijk in wat ik hier heb geschreven en dat ik alles wil stop zetten.

Kreeg een brief terug:

"U heeft gevraagd om uw incasso betaling stop te zetten"

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Totaal geen hulp na 2 maanden : GEEN TELEFOON, ik vroeg alleen maar nummer behoud aan maar heb geen oude nummer of nieuwe gekregen. NIKS

Ik voel me echt zo laag op dit moment, alsof er met me gespeeld wordt en het kan ze geen moer schelen.

Het voelt echt aan alsof het enige wat ik nog kan doen is langs telfort gaan dat 10 minuten van mij zit en mijn recht maar moet proberen te halen op een andere manier. Ik sta letterlijk op het punt om daar naar toe te gaan.

Ik wil van deze *@*#*@$*** provider af, de klantenservice is een half jaar de cel in waard!!!

nevermind

Re: Depressief door telfort

Ongelezen bericht door nevermind »

Neem contact op met telfort webcare

https://forum.www.trosradar.nl/ucp.php? ... e&u=108287

misterk2012

nevermind schreef:Neem contact op met telfort webcare

Nee ik ga geen contact meer opnemen met ze, dat heb ik al 2 maanden geprobeerd.

Het is nu wel afgelopen, is er nog iets anders of moet ik gewoon langs gaan ?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

misterk2012 schreef:

Wat wilt u dan bereiken met uw verhaal? Waarschijnlijk zal Hugo van webcare morgen u zelf vragen om even via een pb contact op te nemen. Kan me voorstellen dat u uw verhaal kwijt wilt, absoluut. Maar als u tot een oplossing wilt komen zal er toch iets moeten gebeuren, en door alleen uw verhaal hier te plaatsen zal er niets opgelost worden.

nevermind

misterk2012 schreef:

Als je langsgaat neem je dan geen contact op, maar je loopt dan langs! :shock:

misterk2012

nevermind schreef:
misterk2012 schreef:

Als je langsgaat neem je dan geen contact op, maar je loopt dan langs! :shock:
:lol: :lol: We zullen zien :lol: :lol:

Telfort gaat mij niet helpen zo simpel is het, kan ik het contract niet laten ontbinden, dat is het enige wat ik wil niets anders.

Of 1 minuut met een medewerker van telfort, alleen in een kamer. :mrgreen:

nevermind

Jouw message is mij al duidelijk! :wink:

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Die regel van 1 minuut in een kamer zal ik maar niet op doorgaan :lol:

Duidelijk is nu welk doel u voor ogen heeft, en terecht. Telfort levert schijnbaar niet wat ze afgesproken hebben. Nummerbehoud an sich is geen directe voorwaarde van uw contract, een actieve telefoonlijn wel. Als ze deze niet kunnen leveren, terwijl u gekozen heeft voor internet en bellen, dan heeft u grond om te ontbinden. Daarvoor zult u wel enkele stappen moeten nemen. Ga om te beginnen niet meer bellen, maar mailen of schrijven, dan kunt u namelijk een dossier opbouwen. U zult ze schriftelijk in gebreke moeten stellen, daarin zult u ze nog 1 kans moeten geven om tot een oplossing te komen. Vermeld in deze brief wat u verwacht van een oplossing en waarin zij de afgelopen periode tekortgeschoten zijn. Hiervoor stelt u een termijn van 2 of 3 weken ofzo. In deze zelfde brief geeft u aan dat als er binnen deze termijn geen oplossing komt, u het recht neemt om de overeenkomst per direct te ontbinden. Geef ook voor de zekerheid aan dat u schriftelijk een antwoord verwacht en niet telefonisch.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Misschien kan Telfort er wel niks aan doen, en ligt het probleem daadwerkelijk (stil) bij uw vorige provider, Tele2?

Ook in die branche wordt er wat minder gewerkt rondom de feestdagen natuurlijk.

Maar goed, als u ze in gebreke wilt stellen, zal er een stuk schriftelijke dossiervorming plaats moeten vinden, en zal u zich er van moeten vergewissen dat u alle informatie correct, op de gevraagde manier, binnen de gevraagde termijn, etc etc heeft aangeleverd. Maw dat u uw straatje heeft schoongeveegd. Dit zal vermoedelijk betekenen dat u bij het begin kunt beginnen, zat er geen tik/schrijffout uwerzijds in het telefoonnummer op het aanvraagformulier, en zo verder.

Overigens is zelf bedragen gaan storneren in een vlaag van, zo te lezen terechte, woede, geen goed idee, aangezien de incassoafdeling volledig losstaat van de afdeling die dit probleem onder behandeling heeft. Dikke kans dat u hierdoor binnenkort een topic over een incassobureau naar keuze aan kan maken hier. En daarnaast, het internet en het bellen, maar met een verkeerd nummer, werken zo te lezen wel, dus ze hebben een internetverbinding en telefoonlijn geleverd zoals afgesproken? Een wanprestatie is wel wat meer dan een wat langer dan normaal durende nummerportering.

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

misterk2012 schreef: Of 1 minuut met een medewerker van telfort, alleen in een kamer. :mrgreen:
Dat wordt een vluggertje dan.

misterk2012

sjohie schreef:Misschien kan Telfort er wel niks aan doen, en ligt het probleem daadwerkelijk (stil) bij uw vorige provider, Tele2?

Ook in die branche wordt er wat minder gewerkt rondom de feestdagen natuurlijk.

Maar goed, als u ze in gebreke wilt stellen, zal er een stuk schriftelijke dossiervorming plaats moeten vinden, en zal u zich er van moeten vergewissen dat u alle informatie correct, op de gevraagde manier, binnen de gevraagde termijn, etc etc heeft aageleverd. Maw dat u uw straatje heeft schoongeveegd. Dit zal vermoedelijk betekenen dat u bij het begin kunt beginnen, zat er geen tik/schrijffout uwerzijds in het telefoonnummer op het aanvraagformulier, en zo verder.

Overigens is zelf bedragen gaan storneren in een vlaag van, zo te lezen terechte, woede, geen goed idee, aangezien de incassoafdeling volledig losstaat van de afdeling die dit probleem onder behandeling heeft. Dikke kans dat u hierdoor binnenkort een topic over een incassobureau naar keuze aan kan maken hier. En daarnaast, het internet en het bellen, maar met een verkeerd nummer, werken zo te lezen wel, dus ze hebben een internetverbinding en telefoonlijn geleverd zoals afgesproken? Een wanprestatie is wel wat meer dan een wat langer dan normaal durende nummerportering.

Ik heb Tele2 gebeld die mij vertelde dat er nooit een verzoek is gedaan naar mijn nummer, dus daar ligt het niet aan.
Telefoon werkt helemaal niet, geen verbinding geen nummer niks. De aanvraag kan ik helaas niet meer vinden maar heb wel gebeld om aan te geven dat het verkeerde nummer genoteerd staat. Dat was verbeterd. Maar zoals ik heb gemerkt hebben ze gewoo 2 waardeloze systemen naast elkaar draaien.

De eerste lijns klungel wist wel dat het om de juiste nummer ging, de 2de lijns leeghoofd had een ander nummer. Vaker gecorrigeerd maar heeft niet geholpen helaas.

Wanprestatie is het wel. Ik ging een contract aan met internet EN bellen. Niet OF bellen.

Het is gewoon zeer slechte klantenservice dat is gewoon duidelijk aangezien ik als klant het probleem vertel en de oplossing maar doordat de medewerkers samen flut werk leveren kom je gewoon niet verder.

Van alle medewerkers waar ik contact mee heb gehad. Was er maar 1 die alles begreep en daadwerkelijk deed wat hij moest doen. Hij heeft me zo ver geholpen als hij maar kan.

De 7 à 8 andere die ik heb gesproken, schandalig gewoon dat je dit soort mensen in dienst hebt.

Slobberbone

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Dat bellen naar Telfort is hopeloos en werkt niet, probeer eens Telfortforum en of Klachtenkompas ik werd binnen 2 dagen netjes geholpen.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@misterk2012,

Allereerst mijn welgemeende excuses voor de huidige gang van zaken met betrekking tot de dienstverlening.

Graag ontvang ik via een privé bericht de naw-gegevens en jouw mobiele telefoonnummer zodat er gekeken kan worden naar een passende oplossing.

Henk

nevermind

Telfort webcare schreef:@misterk2012,

Allereerst mijn welgemeende excuses voor de huidige gang van zaken met betrekking tot de dienstverlening.

Graag ontvang ik via een privé bericht de naw-gegevens en jouw mobiele telefoonnummer zodat er gekeken kan worden naar een passende oplossing.

Henk

@Henk

Dat is net, wat TS niet wil, lees maar mijn en zijn bericht:
misterk2012 schreef:

Folkjong

Ongelezen bericht door Folkjong »

Op 15 oktober werd er bij mij geinstalleerd.
Een week later had ik nog geen telefoon.
Mobiel gebeld. Na € 20 was mijn beltegoed op.
Beltegoed opgeladen en weer geprobeerd telfort klantenklootzakken te bellen.
Meneer over 4 dagen is er een aansluiting.
Na 5 dagen (weer mobiel) : meneer komt hoor nog 2 dagen.
Na 4 dagen weer gebeld : weer een belofte.
Eindelijk 3 december, anderhalve maand later, had ik eindelijk telefoon.
Kostte me ongeveer (mobiel) kleine €400
Toen ik de beloofde vergoeding (€20) wilde aftrekken werd gedreigd me aftesluiten.
Ik bestelde een 2e tv erbij die zogenaamd in t pakket zit.
Kostte me €60
Ben ook helemaal klaar met Telfort.
Ga er ook weg zodra er kans voor is
En die callgirls weten ook van de hoed noch rand

Folkert

Slobberbone

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Folkjong schreef:Op 15 oktober werd er bij mij geinstalleerd.
Een week later had ik nog geen telefoon.
Mobiel gebeld. Na € 20 was mijn beltegoed op.
Beltegoed opgeladen en weer geprobeerd telfort klantenklootzakken te bellen.
Meneer over 4 dagen is er een aansluiting.
Na 5 dagen (weer mobiel) : meneer komt hoor nog 2 dagen.
Na 4 dagen weer gebeld : weer een belofte.
Eindelijk 3 december, anderhalve maand later, had ik eindelijk telefoon.
Kostte me ongeveer (mobiel) kleine €400
Toen ik de beloofde vergoeding (€20) wilde aftrekken werd gedreigd me aftesluiten.
Ik bestelde een 2e tv erbij die zogenaamd in t pakket zit.
Kostte me €60
Ben ook helemaal klaar met Telfort.
Ga er ook weg zodra er kans voor is
En die callgirls weten ook van de hoed noch rand

Folkert

Folkert dan ben jij niet lekker bezig om 400 euro te gaan verbellen :o

Dit werkt beter:

door Slobberbone » 28 dec 2012 09:08

Dat bellen naar Telfort is hopeloos en werkt niet, probeer eens Telfortforum en of Klachtenkompas ik werd binnen 2 dagen netjes geholpen.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

probleem opgelost via Telfort Care ?

misterk2012

berndv schreef:Die regel van 1 minuut in een kamer zal ik maar niet op doorgaan :lol:

Duidelijk is nu welk doel u voor ogen heeft, en terecht. Telfort levert schijnbaar niet wat ze afgesproken hebben. Nummerbehoud an sich is geen directe voorwaarde van uw contract, een actieve telefoonlijn wel. Als ze deze niet kunnen leveren, terwijl u gekozen heeft voor internet en bellen, dan heeft u grond om te ontbinden. Daarvoor zult u wel enkele stappen moeten nemen. Ga om te beginnen niet meer bellen, maar mailen of schrijven, dan kunt u namelijk een dossier opbouwen. U zult ze schriftelijk in gebreke moeten stellen, daarin zult u ze nog 1 kans moeten geven om tot een oplossing te komen. Vermeld in deze brief wat u verwacht van een oplossing en waarin zij de afgelopen periode tekortgeschoten zijn. Hiervoor stelt u een termijn van 2 of 3 weken ofzo. In deze zelfde brief geeft u aan dat als er binnen deze termijn geen oplossing komt, u het recht neemt om de overeenkomst per direct te ontbinden. Geef ook voor de zekerheid aan dat u schriftelijk een antwoord verwacht en niet telefonisch.

Ik ga dit doen, de laatste afspraak die 2 weken geleden gemaakt is door een "hoge" iemand bij telfort is natuurlijk ook niet opgevolgd.

misterk2012

Telfort webcare schreef:@misterk2012,

Henk

de 20ste "welgemeende excuses", daar houdt het op.

Ik stuur je nu mijn gegevens, het enige wat ik wil als oplossing is het stoppen van de abonnement niets anders, 2.5 geen telefoon is meer dan genoeg.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Inmiddels contact gehad met misterk2012, de situatie besproken en het contract wordt hierbij ontbonden.

Henk

Gesloten