Lezers:
deze is ook wel aardig:
Niet al te lang geleden kreeg ik een brief van UPC waaroin stond dat er een fout in hun administratie was ontdekt:
Ik ben, omdat ik Priority Telecom klant ben, ook verplicht een UPC-kabel-TV aansluiting te hebben.
Maar:
- de UPC-kabel TV staat op naam van mijn vriendin
- de Priority Telecom aansluiting staat op naam van mijn vriendin
- de Chello aansluiting staat op MIJN naam.
het is nu al een tijdje geleden dat deze brief kwam. Intussen zijn we verhuisd.
Omdat een verhuizing van een UPC aansluiting de nodige kosten met zich meebracht, en ik in mijn email box een aanbieding kreeg om andere mensen aan te sporen UPC te gebruiken, heb ik mijn vriendin op het nieuwe adres een Chello aansluting laten aanvragen. Dat was stukken goedkoper dan mijn aansluiting verhuizen. Bovendien kregen we er dan alletwee een webcam voor. Ik 1 voor het aanbrengen van een nieuwe abbonnee, en mijn vriendin 1 als welkoms geschenk.
Alleen, ondanks dat ik de aansluiting op mijn naam heb laten opzeggen, kan ik nog steeds de bijbehorende email-box van chello gebruiken.
Wie weet waar de administratieve fout zit?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Door een fout in onze administratie
Re: Door een fout in onze administratie
quote uit de Acceptable Use Policy (http://info.nld.chello.nl/products_conditions.php?)
Specifiek voor het overschrijden van de maximale hoeveelheid mail in een mailbox gelden de volgende procedures: wanneer uw postvak voor 80% vol is, ontvangt u automatisch een bericht waarin u wordt gevraagd het postvak op te schonen.
handig: als ik mijn email niet ophaal, krijg ik een email dat ik mijn email moet ophalen..
Specifiek voor het overschrijden van de maximale hoeveelheid mail in een mailbox gelden de volgende procedures: wanneer uw postvak voor 80% vol is, ontvangt u automatisch een bericht waarin u wordt gevraagd het postvak op te schonen.
handig: als ik mijn email niet ophaal, krijg ik een email dat ik mijn email moet ophalen..
Geachte heer Siemons,
Waarschijnlijk is de opzegging van uw Chelloabonnement op het oude adres niet of niet goed doorgekomen bij UPC.
Krijgt u nog rekeningen van Chello?
Zo ja:
Even bellen met 0900-1580 en vertellen dat u uw chelloabonnement geruime tijd geleden heeft opgezegd, maar dat het nog niet is afgesloten.
Tip: vermeld uw klantnummer (deze kunt op de rekening van UPC terug vinden).
Vermeld tevens ook maar dat u niet meer op het oude adrse woont voordat men daar op uw naar weer kabeltelevisie gaat opvoeren.
Ontavng u geen rekeningen meer van Chello, dan kan het zijn dat e.e.a. technisch nog niet is afgesloten, ook dit kunt u bij UPC melden.
Laat even weten hoe het is afgelopen.
Veel succes!
Waarschijnlijk is de opzegging van uw Chelloabonnement op het oude adres niet of niet goed doorgekomen bij UPC.
Krijgt u nog rekeningen van Chello?
Zo ja:
Even bellen met 0900-1580 en vertellen dat u uw chelloabonnement geruime tijd geleden heeft opgezegd, maar dat het nog niet is afgesloten.
Tip: vermeld uw klantnummer (deze kunt op de rekening van UPC terug vinden).
Vermeld tevens ook maar dat u niet meer op het oude adrse woont voordat men daar op uw naar weer kabeltelevisie gaat opvoeren.
Ontavng u geen rekeningen meer van Chello, dan kan het zijn dat e.e.a. technisch nog niet is afgesloten, ook dit kunt u bij UPC melden.
Laat even weten hoe het is afgelopen.
Veel succes!
ach, ik ben 2 jaar geleden overgestapt op ADSL aangezien de service van UPC inzake chello ver te zoeken is. (na 4 monteurs die het probleem niet konden vinden vond monteur 5 het probleem in de verdeelkast, waar geen enkele aansluiting vast zat en het water ongeveer 50 cm hoog stond)
ik kan nu ,na 2 jaar nog steeds gebruik maken van de chello mail maar ook van de chello webspace. Dus je kunt nog ff.
ik kan nu ,na 2 jaar nog steeds gebruik maken van de chello mail maar ook van de chello webspace. Dus je kunt nog ff.