LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dubbele aansluiting van Online

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
amsterdam26

Dubbele aansluiting van Online

Ongelezen bericht door amsterdam26 »

Op 6 december heb ik via een shopadsl een ADSL abonnement aangevraagd bij online, Ik krijg vervolgens een bevestiging van online dat er een ADSL abonnement is aangevraagd voor mij, maar zie tot mij spijt dat het op de verkeerde verdiepings hoogte zal worden geleverd “begane grond i.p.v. 2 hoog”. Ik heb volgende via de site van online geprobeerd dit te veranderen maar dat lukte niet, dus heb ik contact gezocht met de helpdesk. Na 3 keer te zijn doorverbonden en 15 minuten later eindelijk bij de juiste afdeling terecht gekomen. Het veranderen van de verdieping hoogte scheen niet zo makkelijk te kunnen dus moest online het abonnement opzeggen, zodat ik weer een nieuwe aanvraag kon indienen. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb toen keurig weer de aanvraag ingediend voor een nieuwe aansluiten met de juiste verdiepings hoogte en heb vervolgens keurig een bevestig mailtje gekregen, maar tot mijn verbazing valt zowel bij mij als mijn buurman een brief van online in de bus, waarin in beide op 5 januari gebruik kunnen maken van ADSL van online. Op maandag 22 december neem ik vervolgens contact met online, na weer vier keer te zijn doorverboden wordt mij verteld dat ik bij afdeling opzeggingen moet zijn, maar dat die afdeling al gesloten is, dus bel ik op dinsdag 23 december met de afdeling opzeggingen van online na 15 minuten te hebben gewacht krijg ik eindelijk iemand aan de lijn.

Ik leg vervolgens mijn verhaal uit aan haar hoe het verlopen is en dat ik een aansluiting zal krijgen op het adres van mijn buurman waar ik niet woon, als op mijn eigen adres, ik krijg gelijk te horen meneer ik kan niks meer voor u doen de 7 dagen bedenktijd zijn voorbij en dus wordt het abonnement gewoon geleverd, ik geef aan dat ik niet op het adres van mijn buurman woon en dat zijn huidige ADSL abonnement niet moet worden opgezegd met alle gevolge van dien. Ik krijg dood leuk te horen "maar meneer ik heb niet met u buurman niets te maken die moet maar zelf bellen”. Na 10 minuten in discussiëren waarin ik geen meter opschoot, vroeg ik om in contact te komen met haar supervisor, tot mijn grote verbazing werd er toen gewoon opgehangen.

Ik zou nu niet meer weten wat ik moet doen een brief schrijven heeft geen zien, want voor dat je antwoord hebt gekregen is zowel het abonnement van mij als dat van mijn buurman geleverd. Het is te gek voor woorden, dat ik op iedere adres een ADSL abonnement zou kunnen aanvragen mijn naam zonder er te hoeven wonen en dat online het abonnement vervolgens op dat adres gaat leveren.

D1RK

Re: Dubbele aansluiting van Online

Ongelezen bericht door D1RK »

Uw buurman kan bij zijn provider als hij word afgesloten en naar online gezet dit terug laten zetten...

Verder kunt U gewoon 1 x betalen want zij gaven foute info.

Ik vermoed dat het Uw foute aanvraag was die de problemen veroorzaakte en dat kan gecorrigeerd worden, kijk wel goed of je niet dubbel betaalde en laat het juiste bedrag terug storten door je bank.

Wel voortaan altijd controleren voor je iets tekende en kijk of er geen fouten in zitten, dit soort firma's zijn beter in aan dan afsluiten van contracten.

Gesloten