LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dubbele kosten eerste maand Ziggo

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
MichelleB88

Dubbele kosten eerste maand Ziggo

Ongelezen bericht door MichelleB88 »

Topic gesloten
Laatst gewijzigd door MichelleB88 op 26 mei 2014 20:02, 2 keer totaal gewijzigd.

olaf79

Re: Dubbele kosten eerste maand Ziggo

Ongelezen bericht door olaf79 »

Ik denk dat het contract eerder is ingegaan dan u denkt. Waarschijnlijk de 15e of zo. Dan waren alle diensten al actief alleen omdat het niet was aangesloten wist je dat niet.
Op de bevestigingsbrief staat wanneer uw contract in is gegaan.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Eerst eens goed uw factuur lezen,alvorens u ten onrechte dood te schrikken

Eind mei betaal je t/m 1 juli je betaald vooruit,telefoonkosten achteraf(is logisch)
April 1 week
mei 1 maand

Dus niets dubbel gewoon betaald t/m 1 juli

Kijk eens op de site van ziggo staat een video met uitleg over uw eerste factuur.

gr Henk

MichelleB88

Ongelezen bericht door MichelleB88 »

Topic gesloten...
Laatst gewijzigd door MichelleB88 op 26 mei 2014 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

TS schreef:
Ik vind dit NIET netjes van Ziggo! Zelfs KPN, die bij mij inmiddels bekend staan om hun bloedzuigerij hebben dit niet zo gedaan bij mij als nieuwe klant! Ik ben dan ook erg teleurgesteld dat dit op deze manier is berekend!
Zelfs KPN doet het kijk maar eens op de site staat een zelfde soort video met uitleg over de eerste factuur. Vroeger betaalde men bij KPN achteraf tegenwoordig net als Ziggo vooraf.
Niet iedereen kan eventjes bijna 200 euro ophoesten.
Bij aanschaf wist u al dat u dat u zo'n 140 euro moest betalen die had u dus al gereserveerd nu komt er nog een maand abonnement bij voor juni. Simpele rekensom.

gr Henk

Nurlela1980

Ongelezen bericht door Nurlela1980 »

@ Henk en Vogels, wat voor jou heel logisch is, hoeft dat niet per definitie ook voor een ander zo te zijn, beetje meer begrip voor de TS.

@ MichelleB88. Omdat jij het telefonisch besteld hebt, hadden ze jou er daar duidelijker op moeten wijzen dat je voor 2 maanden betaald.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Nurlela1980 schreef:@ Henk en Vogels, ik vind jullie reacties naar de TS toe nogal bot en tactloos, jullie verwijten haar van alles. Ik denk niet dat het de bedoeling was vd TS dat ze alleen maar verwijten te lezen krijgt. Ze wilde met haar verhaal wat meer begrip. In plaats daarvan krijgt ze allemaal verwijten naar haar hoofd geslingerd. Jullie lijken wel een stelletje lompe boeren, bah!

Ik lees hier dit, dus je houd je niet aan je woord?
Nog ff een sneer uitdelen? :mrgreen:
En bij deze SLUIT ik ook het topic, hierop reageren heeft geen zin want ik verlaat dit forum. Misschien kan forum beheerder mijn profiel verwijderen?

encore

Ongelezen bericht door encore »

Verdorie, ik wilde ook nog even reageren. Maar het topic is al gesloten zie ik ... :mrgreen:

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

encore schreef:Verdorie, ik wilde ook nog even reageren. Maar het topic is al gesloten zie ik ... :mrgreen:
Reageren om te reageren :cry:

Gesloten