LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Echt 0 problemen
Echt 0 problemen
Het valt mij op, dat ik echt helemaal geen problemen heb.
Ik heb net geupgrade naar Plus middels een actie en dat is allemaal goed verlopen.
Netjes de TV op je PC-USB-kaart gekregeb,
Ik betaal per automatisch incasso en dat wordt ook netjes afgeschreven.
Zijn alle klagers hier nu ook Chello-abonnees of mensen die graag de boel opruien.
Ik heb in ieder geval een prima verbinding en geen spooknota's (in hoeverre het dan bij die klanten ook ECHT spooknota's betreffen, want de mens volgt graag, voordat ze de nota's zelf bekijken).
Chello/UPC ga zo door.
Ik heb net geupgrade naar Plus middels een actie en dat is allemaal goed verlopen.
Netjes de TV op je PC-USB-kaart gekregeb,
Ik betaal per automatisch incasso en dat wordt ook netjes afgeschreven.
Zijn alle klagers hier nu ook Chello-abonnees of mensen die graag de boel opruien.
Ik heb in ieder geval een prima verbinding en geen spooknota's (in hoeverre het dan bij die klanten ook ECHT spooknota's betreffen, want de mens volgt graag, voordat ze de nota's zelf bekijken).
Chello/UPC ga zo door.
Re: Echt 0 problemen
Had zelf ook geen problemen met de snelheid, betalingen etc. alleen toen ze de datalimiet op 40 gig hadden gezet bij chello classic had ik hier wel problemen mee. Probeer maar eens met je + abbo 80 gig te downloaden krijg je ook meteen een waarschuwing. Dus je betaalt bij chello ong 1 euro per gig. Beetje duur vergeleken bij andere providers
Re: Echt 0 problemen
Ik heb Chello Plus voor de snelheid en niet echt voor het downloaden.
Ik download zo'n 30 GB per maand.
Meer red ik gewoon niet, omdat ik het niet nodig vind om alles ineens binnen te halen.
Waarschuwingen heb ik nooit gehad ook.
Ik download zo'n 30 GB per maand.
Meer red ik gewoon niet, omdat ik het niet nodig vind om alles ineens binnen te halen.
Waarschuwingen heb ik nooit gehad ook.
Re: Echt 0 problemen
Lada,
Wat is dat nou weer voor vraag?
Omdat ik geen problemen heb?
Kleine belevingswereld heb jij dan.
Maar het antwoord is nee.
Wat is dat nou weer voor vraag?
Omdat ik geen problemen heb?
Kleine belevingswereld heb jij dan.
Maar het antwoord is nee.
Re: Echt 0 problemen
Goh lijkt wel dezelfde persoon als deze topicstarter:
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=19722
Kijk naar de overeenkomsten,
hmzz in ieder geval 2 gelukkige Chello klanten.
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=19722
Kijk naar de overeenkomsten,
hmzz in ieder geval 2 gelukkige Chello klanten.
Re: Echt 0 problemen
ik heb al een paar jaar chello en ik heb ook nog nooit problemen gehad
ik verbaas mij er iedere keer weer over dat er zoveel klachten zijn
dan denk ik ,ik heb dit allemaal nooit
ook niet met mijn automatische incasso ,daar gaat ook alles prima geregeld mee
dus wat bovenstaande zegt geloof ik wel omdat ik zelf ook een tevreden gebruiker ben
bianca
ik verbaas mij er iedere keer weer over dat er zoveel klachten zijn
dan denk ik ,ik heb dit allemaal nooit
ook niet met mijn automatische incasso ,daar gaat ook alles prima geregeld mee
dus wat bovenstaande zegt geloof ik wel omdat ik zelf ook een tevreden gebruiker ben
bianca
Re: Echt 0 problemen
Maar natuurlijk zullen er tevreden klanten zijn. Gelukkig maar. Ik ben blij dat deze tevreden klanten niet meteen, het betalingsgedrag of de communicatieve vaardigheden of juist het gebrek aan vaardigheden van de klanten die wel problemen hebben met upc in twijfel trekken.
Re: Echt 0 problemen
Niets kleine belevingwereld. Dat kan niet eens als je met Upc te maken krijgt. het is al duizenden keren gemeld: Geen communitatieve vaardigheden, administratie niet op orde, dreigen met deurwaarders omdat ze hun post niet behandelen etc. etc.
Ik blijf iedereen waarschuwen voor Upc.
Ik blijf iedereen waarschuwen voor Upc.
Re: Echt 0 problemen
In sommige gebieden is de verbinding goed. De service zuigt. En wat het datalimiet betreft: daar hebben alleen extreme downloaders last van. Mensen zonder verstand van techniek die denken dat het internet bedoeld is om GB's te trekken. Niet dus.
Neem dan ADSL. Klagen vanaf een Chello-aansluiting is lame. Als andere providers zo goed waren, dan zat je daar wel. Of sponser je ze vrijwillig? Btw, als je eens wist hoeveel ik 6 jaar geleden voor een internetverbinding betaalde... daar kan zelfs de invoering van de euro niet tegenop.Dus je betaalt bij chello ong 1 euro per gig. Beetje duur vergeleken bij andere providers
Re: Echt 0 problemen
Keesjan,
Ik heb en een schotel, (rode letters F*ck UPC) en adsl genomen, dit in de hoop dat dit nog veel meer mensen zullen doen.
Bij mij komt er echt NOOIT meer een upc-produkt in huis
Ik heb en een schotel, (rode letters F*ck UPC) en adsl genomen, dit in de hoop dat dit nog veel meer mensen zullen doen.
Bij mij komt er echt NOOIT meer een upc-produkt in huis
Re: Echt 0 problemen
Niet iedereen heeft het geld om een schotel aan te schaffen.
Re: Echt 0 problemen
Keesjan, als jij nou om 23.00 uur je computer afsluit en gaat slapen dan scheelt ons dat een hoop brallerige onzin.
Re: Echt 0 problemen
Nee hoor, ik wil laten zien dat UPC een always on verbinding levert.
Re: Echt 0 problemen
Natuurlijk kan je altijd on line.
Je hebt mij nog nooit horen zeggen dat ik slechte ervaringen heb gehad met het product. Alleen als er een geschil ontstaat dan valt er met UPC niet te communiceren. Er wordt totaal niet gereageerd op brieven en als je belt dan krijg je een stomzinnig antwoord. Daaraan kan je ook zien dat jij bij UPC werkzaam bent.
Je hebt mij nog nooit horen zeggen dat ik slechte ervaringen heb gehad met het product. Alleen als er een geschil ontstaat dan valt er met UPC niet te communiceren. Er wordt totaal niet gereageerd op brieven en als je belt dan krijg je een stomzinnig antwoord. Daaraan kan je ook zien dat jij bij UPC werkzaam bent.
Re: Echt 0 problemen
Is het misschien niet handig om ervoor te zorgen dat er geen geschil ontstaat? Ik betaal al 6 jaar middels automatische incasso. Dat is tot nu toe altijd goed gegaan. 1 keer is het modem stuk gegaan en omgeruild binnen 2 weken. Ok, dat had uiteraard veel sneller gemogen, maar toch. De monteur komt over het algemeen ook wel opdagen. Helaas niet altijd met de vereiste spullen, waarmee ik maar wil aangeven dat ook ik vind dat er een heleboel beter kan, maar aangezien dat soort dingen bij elk bedrijf kunnen gebeuren ga ik niet meteen het bedrijf over de kling jagen.
Ik heb ook wel eens ruzie met ze gemaakt omdat ik het zinloos vond om een oud modem om te ruilen, maar ik had er geen recht op en daarom liet ik het maar gaan.
Ik heb ook wel eens ruzie met ze gemaakt omdat ik het zinloos vond om een oud modem om te ruilen, maar ik had er geen recht op en daarom liet ik het maar gaan.
Re: Echt 0 problemen
Natuurlijk moet je proberen om geschillen te voorkomen. Dat is mij al tientallen jaren gelukt met honderden leveranciers en andere contacten.
Maar ja, als je met UPC iets te maken hebt en je gaat toevallig verhuizen dan ben je vreselijk de klos. Want dat kunnen ze administratief niet afhandelen.
Maar ja, als je met UPC iets te maken hebt en je gaat toevallig verhuizen dan ben je vreselijk de klos. Want dat kunnen ze administratief niet afhandelen.
Re: Echt 0 problemen
Lada & Keesjan,
Als jullie nu telefoonnummers uit zouden wisselen, dan hoeven jullie niet ieder topic aan te grijpen om een discussie op te starten.
Als jullie nu telefoonnummers uit zouden wisselen, dan hoeven jullie niet ieder topic aan te grijpen om een discussie op te starten.
Re: Echt 0 problemen
Dat er geen geschil onstaat, keesjan. Als je geen geschillen wilt hebben moet je UPC ontwijken.