LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] entry tray en buy

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
martinAntoinette

entry tray en buy

Ongelezen bericht door martinAntoinette »

:cry: Op een avond in december 2003 komt er een heer vragen of ik interesse hebt om eventueel over te stappen van provider. Nu is het geval dat ik inderdaad wilde overstappen, van een gratis provider met telefoontikken naar een vast abonnement. Deze meneer kwam met een heel mooi foldertje aan waar opstond wat hun zowel aanboden. Ik vond de entry van UPC wel interessant. Voor maar 22,95 euro per maand kom ik surfen wat ik wilde en had 5 e-mail addressen en kreeg een gratis moden, geen aansluitkosten en het werdt zelfs nog gratis geinstalleerd. En als klap op de vuurpijl kreeg ik geen 1 maand, maar 2 maanden gratis internet. De snelheid vind ik niet zo belangrijk en het downloden doe ik dus ook niet veel. Ik kreeg 2 dagen later een brief van UPC dat de monteur alles kwam installeren op maandag 29 december 2003 tussen 12:00 uur en 18:00 uur. Helaas moest ik deze dag werken en kon geen vrij krijgen. Ik heb dus naar UPC gebeld en uitgelegd dat ik op die dag niet aanwezig kon zijn, en dat ook niemand anders voor mij dit kon waarnemen. Nadat de persoon alles had begrepen ging de persoon de gegevens opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Maar wat bleek, de persoon van UPC kwam met de mededeling dat de entry abonnement niet in mijn regio mogelijk was. wel de light, en ook de basic, maar de plus daarin tegen weer niet. Ik heb aan de persoon gevraagd wat dan de light gaat kosten, omdat dat de volgende was uit het rijtje. De rest werd alleen maar duurder. Hij gaf aan dat deze iets duurder was. Ik vroeg de man wat iets duurder is. De man gaf toen door dat de light mij 32,95 euro per maand zou gaan kosten. Nou wil ik niet zeuren, maar 10 euro vind ik niet iets, maar heel erg veel. ik heb dan ook alles afgeblazen, wat ik wel erg jammer vind. Ik dacht eindelijk een kabel abonnement te hebben voor een redelijk bedrag, maar helaas kwam ik van een koude kermis thuis. Wat ik dus raar vind is dat er mensen langs de deuren gaan lopen in een wijk, en dat deze mensen maar wat afsluiten met de bewoners, maar totaal geen idee hebben dat er iets niet mogelijk is in die wijk. Als ik mensen op pad stuurt, dan moeten deze mensen wel voleding op de hoogte zijn wat wel en niet kan.

Gast

Re: entry tray en buy

Ongelezen bericht door Gast »

wees blij..........je bent nu in ieder geval van ZEER VEEL ELLENDE bespaard gebleven.........Chello sucks bigtime

Gast

Dit is toch weer zo typisch upc. Valt me mee dat je geen briefje hebt gekregen toen je 29 december thuis kwam. met de mededeling dat de monteur is langsgeweest. UPC blijft je verbazen.

Speed-Ray

Ongelezen bericht door Speed-Ray »

Het is vervelend voor martinAntoinette, maar zelfs nu upc het verder goed afgehandeld heeft, is het een wonder en moet marinAntoinette god op de blote knieen bedanken, omdat hij nu geen ellende krijgt.
Wie zegt, dat hij dezelfde problemen zouden krijgen, als gast (1) kennelijk gehad heeft.
Of zit je alleen mensen op te ruien?
Het is altijd een vrije keus van iemand om een produkt te nemen en bedankt voor je medeleven richting martinAntoinette, maar hij heeft nog geen internet. Daar sta je dan niet bij stil.
Ik heb zelf Chello en ben daar wel blij mee en als je gewoon normaal internet en de rekeningen betaald, heb je er geen ellende mee.
MartinAntoinette was, neem ik aan, van plan om zich te gedragen en te betalen en dan krijg je, zo goed als, geen ellende.
Misschien is Entry binnenkort wel te krijgen. Dan zou ik, als ik jou was, er zeker voor gaan. Ik ben er erg tevreden over.
gr.

Gast

Nou doe je het weer Speed-Ray! Heeft er weer iemand een gegronde klacht, dit maal zelfs nog voor het tot stand komen van de overeenkomst, dus minder aan de klant dan dit kan het toch niet liggen lijkt me. En jij springt er weer onmiddellijk boven op om de gelegenheid te baat te nemen om weer alle klanten met upc-problemen te bestempelen als abusing, niet betalende, ontoerekeningsvatbare sukkels die alles aan zichzelf te wijten hebben. Misschien is het voor jou nog steeds nieuw, maar er zijn inderdaad mensen die door fouten bij upc zelf in de problemen komen. Neem bijvoorbeeld het woord 'spookrekening', als er één woord (c) is waarvoor de rechten bij upc liggen dan is dat het wel.
Word je daar nou speciaal voor ingehuurd om alle forums af te struinen?

anthony coeriel

Ongelezen bericht door anthony coeriel »

ik snap niet dat een normaal denkend mens na alle slechte ervaringen en berichten in de media nog steeds met upc in zee kan gaan. ik ben zelf na 3 jaar trouwe klant behandeld als een hond door hun klantenservice. ik heb hierdoor alles wat met upc te maken heeft uit mijn huis gegooid. :x

Speed-Ray

Ik reageer ook niet op martinAntoinette, maar meer op de eerste gast die reageert.
Het enige wat hij te melden heeft is:

wees blij..........je bent nu in ieder geval van ZEER VEEL ELLENDE bespaard gebleven.........Chello sucks bigtime

Daarmee bedoel ik, dat dat weinig nut heeft, want dat heeft hier niets mee te maken.
Als hij inhoudelijk iets van zijn problemen kan vertellen, dan kan ik begrijpen wat voor **** hij heeft, maar ik heb zelf 0 problemen.
Dan geef ik aan, dat het wel goed kan gaan, maar dat wordt kennelijk hier niet gewaardeerd.
Iemand die positief is, die is meteen een medewerker of is ingehuurd.
Als je namelijk mijn stukje nogmaals leest, zal je zien, dat ik het juist jammer vind voor martinAntoinette, dat het niet doorgegaan is.
Wat ik overigens ook jammer vind, is dat er geen zekerheid is over de spooknota's. Heel vaak heeft iedereen een spooknota, maar in de praktijk kan het altijd lager uitvallen en is het bedrag wel terecht.
IK ZEG NIET BIJ IEDEREEN OF ZO. Om weer verwarring te voorkomen.
Wat dat betreft, ben ik gelukkig een individu, die zelf beslissingen neemt en graag zelf ervaart hoe het zou kunnen zijn.
Als iemand zegt, dat iets lekker is, neem je het ook niet blindelings van hem aan en wil je het zelf proberen.
Zo wil ik graag eerst zelf ervaren of iets goed of slecht is.
Oftewel ik val niemand aan die problemen heeft of zo, maar meldt het dan wat duidelijker en niet alleen, dat Chello sucks of zo.

Gast

Speed-Ray ik ken mensen die ook zo dachten als jou. Die denken nu heel anders. Ook al betaal je netjes optijd en gebruik je het internet en/of de telefoon op een normale manier. Dan nog kan er bij UPC veel mis gaan. Ik spreek uit ervaring.

Speed-Ray

Gast,

Dan hoop ik er het beste van.
Mocht het fout gaan, dan zeggen we gewoon op, maar zolang het goed gaat, geniet ik ervan.
Het is vaak moeilijk voor te stellen, dat het bij de 1 goed gaat en precies hetzelfde bij de ander niet.
Ik ben eigenlijk wel toegewezen op Chello, omdat ik geen telefoonlijn heb. Anders zou dat abo voor mij ook weer duurder worden, dan de abokosten die ze melden.
Zolang ik tevreden ben, wens ik dat andere ook.

Gast

Speed-Ray, ik wens je het uiteraard ook. Maar helaas is opzeggen niet altijd voldoende om van UPC af te komen. Ook al breng je je opzeggingsbrief persoonlijk langs, fax je hem en stuur je het aangetekend op dan nog kunnen ze maanden lang door gaan met factureren.

Gast

Als je zekerheid over een spookrekening wilt dan heb ik er wel eentje voor je hoor. Die komt uit juli 2002, de maand dat ze opeens nota's begonnen te sturen naast de automatische afschrijving, dat deden ze daarvoor niet. Mooi natuurlijk, (hoewel, voor elke maand precies 49,95 hoeft dat voor mij niet per se), maar de eerste de beste nota vermeldde een bijna 2 keer zo hoog bedrag. Dit bleek van februari een navordering te zijn, de maand dat ze een ander financieel systeem in gebruik hebben genomen, maar die was natuurlijk gewoon al afgeschreven in die maand. Ik heb ze de afschrijving nog gefaxt, want uiteraard mag de klant het voor ze oplossen.
En ik weet ZEKER dat er nog veel meer mensen zijn die hetzelfde hadden, weet je waarom? Omdat toen ik de postbank belde om het te laten storneren en het bedrag noemde het eerste wat de dame zei was: "Oh, van UPC, dat bedrag komt me bekend voor".
En tot die tijd dacht ik net als jij, "ik heb nooooit problemen, dus wat zeuren die mensen in de consumentenprogramma's nou?". En ook was ik zo naief om te denken dat het met een telefoontje en een faxje wel opgelost zou zijn. Maar een jaar lang heb ik niet één juiste nota meer mogen ontvangen en heb toen ook mijn abonnement maar opgezegd. En uiteraard hoor je nooit iets van ze; alleen als je hun dure nummer belt krijg je soms een kleine indicatie hoe ver het staat met de oplossing van het probleem.

Gast

alleen als je hun dure nummer belt
Zo duur is dat nummer nu ook weer niet, slechts 10 cent per minuut. Er zijn zat internet providers die 70 cent per minuut vragen en daar hang je ook rustig een half uur aan de lijn voordat je iemand te spreken krijgt. Bij UPC kost zo'n gesprek dan 3 Euro of zo en bij de meeste andere 21 euro.

Gast

Allen moet je bij UPC altijd minimaal 10 keer bellen en ben je dus weer per saldo meer kwijt!!!

Gast

*****, wat een gemiereneuk hier zeg.

En allemaal van die GASTEN ;) (ja, zoals ik), maar ik neem niet de moeite om me te reggen om zo'n baggerforum als dit.

Gesloten