LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Er wordt teveel gezeurd

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Helpdesk1

Er wordt teveel gezeurd

Ongelezen bericht door Helpdesk1 »

Steeds vaker lezen wij hier in dit forum kritiek die alleen op leugens en de roddelpers gebaseerd zijn. Het lijkt wel of mensen er lol in beginnen te krijgen om UPC als een soort van zwart schaap te bombaderen.
Bij constatering van bewust ten onrechte kritiek volgt afsluiting van alle producten. Gezien de clausule van het contract dient U dan de diensten nog wel te blijven betalen.

Gast

Re: Er wordt teveel gezeurd

Ongelezen bericht door Gast »

Ow helpdesk, nu je er toch bent. Ik zit op Chello classic wat ik eigenlijk niet verbruik. en ook veel te duur vind! Ik zou graag naar een goedkoper abonnement willen gaan Hoe pak ik dat aan?

Kan det via het internet of moet het schriftelijk? Ik had al even op de site gekeken en zag dat de mogelijkhied er wel is, maar niet hoe je dat moet aanmelden.

Verder ben ik wel tevreden :wink:

bill@

Ongelezen bericht door bill@ »

Leuk hoor Helpdesk dat dreigen, blaffende honden bijten niet.

Post eens hier de gewraakte clausule! Bovendien kun je toch niet de identiteit achterhalen van de posters.

Door jouw gedrag als UPC-er voed je juist het imago van UPC als log, klantvriendelijk bedrijf. Doe je computer uit en ga lekker relaxen, drink een biertje en morgen schijnt het zonnetje weer!

advoaat

Ongelezen bericht door advoaat »

Precies, Helpdesk kletst onzin en bedreigt UPC-klanten op niet juridische gronden.

Debby

Ongelezen bericht door Debby »

Of deze Helpdesk1 werkelijk van UPC is, betwijfel ik?

Maar ik sta wel achter zijn woorden. Er wordt hier alleen maar gezeurd over UPC. Als het je niet aanstaat, ga er dan weg, en hou verder je mond.

Ik heb al eerder aangegeven, dat er niet normaal een discussie gevoerd kan worden.

Ik duim voor al diegenen die overstappen, dat het bij een andere provider allemaal goed mag gaan.

Maar mijn oordeel is, er is geen provider volmaakt, maar daar komen jullie vanzelf wel achter.

Ik hoop alleen dat jullie dan ook zo eerlijk zijn, om het te melden?

wampie

Ongelezen bericht door wampie »

Haha, dreigen met afsluiten en toch laten betalen?
Daar heeft het Wetboek van Koophandel een prachtige omschrijving voor: wanprestatie. In goed nederlands: voor niet geleverde goederen/diensten hoeft ook niet betaald te worden.
En dat noemt zich een onderneming?

Gast

Jeetje , wat een helpdesk :shock: Kep nog steeds geen antwoord op de vraag of en hoe ik moet downgraden!

mack

Ongelezen bericht door mack »

Gast: Lees de voorwaarden van je contract maar eerst even na.

Downgraden, kan. Na een bepaalde periode gratis. Anders kost het geld.

Meer info: http://qmail.upc.nl/

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Lieve Debby,
Als je niet mag klagen over iets waar je het niet over eens bent of over iets wat niet goed word gedaan, en je enige optie is het verlaten van de dienst die niet functioneert zoals het hoort, krijg je dan niet een heel scheef beeld van hoe het is?

Daarnaast zie ik liever dat problemen opgelost worden naar ieders tevredenheid in plaats van iedere keer van dienst te wisselen, toch?

Debby

Lieve Michellangelo

Tuurlijk mag je klagen, dat doe ik zelf ook als ik ergens problemen mee heb.

Maar hier, lijkt het er alleen maar op UPC de grond in te boren, ik vind het bij het kinderachtige af, zoals hier gesproken wordt.

In een ander item heb ik ook geschreven problemen gehad te hebben met Chello. Ik was ook boos om die datalimiet.

Chello komt over de brug, en dan die lading van dat geloven we niet!!!

Als je toch nuchter nadenk kan zo'n bedrijf zich toch niet veroorloven de klanten voor de gek te houden? Waarom als een bedrijf de klanten tevreden wil stellen dat er geen limiet meer is, toch dat negatieve, waarom gun je iemand het voordeel van de twijfel niet?

Is het niet vroeg genoeg je eigen druk te maken als je zou constateren dat ze geen woord houden?

Gast

Lieve allemaal,

Ik zie in beide argumenten wel iets. En dat iemand zich helpdesk noemt en op deze manier dingen verkondigt is natuurlijk lachwekkend. Ik heb eerder het idee dat dat iemand is die probeert UPC in een nog kwader daglicht te zetten. En dan heb ik het er nog niet eens over dat wat menner helpdesk zegt ook totale onzin is.
Maar even snel een greep uit de verschillende fora:
"Mafketels van Chello", "ik kreeg een stomme geit aan de telefoon", "upc-medewerkers moeten aan hun ballen worden opgehangen", enzovoorts.
Dit is ook geen redelijke manier meer van discussie voeren. Wanneer er daadwerkelijk een poging gedaan word om een discussie aan te gaan, dan blaffen de criticasters de mensen die positieve ervaringen hebben de grond in. Ik vind dit op de beesten af, de mensen die zo discussie voeren, zijn niets beter dan het bedrijf, althans op de manier hoe ze het afschilderen. Dit hier is allang geen discussieforum meer, maar een vergaarbak van upc-flames.
Waarom ben ik hier op het forum? Ik heb zelf chello, heb er inderdaad problemen mee gehad (een verhuizing die nogal raar verliep). Maar ik heb geen zin om hier en op deze manier in een discussie mee te doen. Wat op zich jammer is, want ik denk dat er meerdere mensen die hun zegje over UPC willen doen, op deze manier worden afgeschrikt.
Ik vind ook dat de administrator hier een taak heeft om een nuttige discussie op gang te helpen. En dan doel ik uiteraard niet op censuur!

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Lieve Debby,

Het probleem is dus dat Chello/UPC dat dus wel doet, men heeft dat namelijk al eens gedaan door te zeggen dat er geen datalimiet is en vervolgens blijkt dat al jaren een limiet word gehanteerd. Als je de site nakijkt zie je dat de fair of acceptable user policy zegt dat er geen limiet is maar hoe kan men iets wat er niet is dan ineens op 1 maart 2005 afschaffen?

En er zijn wel meer van dat soort rare dingen bij het bedrijf, wanneer iemand tegen mij zegt: "er is geen limiet" en vervolgens word deze afgeschaft dan ben ik nogal skeptisch, waarom zou men zijn klanten niet 2 keer voor de gek houden?

Kijk, als jij mij iets verteld, dan zal ik je geloven tot je het tegendeel bewijst, als je me dan eenmaal belazerd hebt, dan zal ik je niet snel een tweede keer vertrouwen, ik neem aan dat dat dus ook andersom zo zou zijn. Voor een bedrijf geld dat in mijn opzicht ook, wanneer men 1 keer zijn klanten bedonderd zal men het vertrouwen terug moeten winnen en ik ga niet omdat ze dat zo leuk in een mailtje gezet hebben ze blindelings weer vertrouwen.

Overigens hebben ze zelf al een clausule ingebouwd in hun datalimietafschaffing, de limiet is weg, maar ze houden de userpolicy om zo toch mensen een limiet te geven. Ik vind dat niet onredelijk maar onduidelijk, de vraag is wat Chello/UPC dus acceptable vind.

Ik kan me heel goed vinden in wat je bedoelt, maar bekijk het eens van mijn kant, ik vertrouwde ze en werd teleurgesteld zullen we maar zeggen, ik wil nu een keer blij verrast worden door ongelijk te krijgen.

Voor de gast van 8 maart 2005 om 11:21:
Ik twijfel aan de echtheid van de helpdeskmedewerker die dit gepost heeft, net als jij. Ik ben ook van mening dat een hoop mensen iets te harde woorden uit boosheid neerzet waardoor je de verhalen van ze minder serieus zou kunnen nemen, maar ik zie ook personen die eenzijdig vanaf de andere kant komen en ieder argument bestempelen als onzin zonder dat men zich ook maar verdiept in de problemen die je tegen kan komen.

één van jouw argumenten is dat de administration van dit forum een meer leidende taak op zich zou moeten nemen om discussies te sturen, ik ben van mening dat wanneer men zich zou moeten registreren je al een groot aantal posters eerst laat nadenken over hoe ze iets brengen hier, daarnaast is het een stuk gemakkelijker om personen op hun gedrag aan te spreken wanneer men een naam heeft en bij excessen kan een administrator de persoon in kwestie makkelijker aanspreken.

Jammer dat dit je weerhoud van discussies...

Debby

Lieve Michellangelo

Zoals jij het omschrijft, daar heb ik totaal geen probleem mee, sterker nog dat neem ik serieus.

Het gaat mij er gewoon puur om dat er niet normaal een discussie gevoerd kan worden. Iedereen heeft recht om te zeggen en te denken zoals hij dit voelt en mee maakt toch?

Daar is een forum voor, en ik respecteer ieders mening, maar wel op een normale manier, en hier heb ik regelmatig het idee dat er onrust stokers tussen zitten? En daar kom ik hier niet voor.

Ex-Chellohelpdesk

Ongelezen bericht door Ex-Chellohelpdesk »

Dit is geen echte medewerker en al zeker geen officieel bericht.

``Steeds vaker lezen wij hier in dit forum kritiek die alleen op leugens en de roddelpers gebaseerd zijn.``

´wij´. een leuke benoeming, maar dit is geen PR of Juridisch medewerker. Ik heb een paar van hun stukken gezien, en het bovenstaande komt nog niet eens in de buurt, het is in vergelijking haast lagwekkend.

`Bij constatering van bewust ten onrechte kritiek volgt afsluiting van alle producten. Gezien de clausule van het contract dient U dan de diensten nog wel te blijven betalen.`
Wat dus absoluut niet kan. Hieruit blijkt dat de persoon hier geen verstand heeft hoe UPC werkt, waardoor ik betwijfel of de persoon hier wel echt is. UPC heeft namelijk het recht niet om producten af te sluiten en toch betaling te eisen. Wel hebben ze het recht het contract (en dus verbinding en betaling) te verbreken, maar volgens mij mag dat niet op telefoon (maar ik ben absoluut geen expert, ik kan het fout hebben). Blijft wel dat ze geen geld meer kunnen eisen.

Verder is dit overduidelijk geen officiele communicatie. Dan doen ze de moeite om het serieus over te laten komen en doen ze er een juridisch laagje overheen. Ik kan echter niet inzien waarom ze de moeite zouden doen op een forum te posten, en dan vooral niet onder de noemer van ´helpdesk1´. Dat is simpelweg niet de stijl die je van een groot bedrijf verwacht.

Nee, Helpdesk1 is naar mijns inzien of een kwade ex/medewerker met gelimiteerde kennis van zaken (ergens onderaan de ladder) of een van de vele klanten die niet tevreden zijn met hun product(en).

Hasjroker1

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

He Helpdesk1 Wanneer gaan jullie nu mijn TV afsluiten zoals jullie overal lopen te schreeuwen. TV die ik niet bij jullie heb. Leuk he dreigen.'Je maakt alleen jezelf belachelijk Hahaha
maar ja dat doet die onderneming al zolang jullie bestaan.Ik heb gelukkig niets meer van jullie. Ik vind mezelf meer waart dan die troep van jullie. :lol: Falliet bedrijf haha

Gast

waart? hahahaha :roll:

Gast

Tsja, om nu te vallen over een typfout? Maar okay, wanneer mensen dat soort simpele fouten maken is in ieder geval is het niveau direct duidelijk! Maar laten we de discussie wel to-the-point houden. Elkaar wijzen op typfouten, hoe stom ook, is een beetje zinloos.

Gast

UPC zwart maken door wat ik in de pers lees... MOOOOOOI NIET...

Alles maar dan ook alles wat ik ooit hier heb neergezet na eigen ervaringen. En is is een hoop foutgegaan, alleen bij mij al, dus ik kan me voorstellen als dat bij iedereen zo gaat, dat er dan veel gezeurd wordt, ja!!!

Mij hebben ze trouwens als nette betalende klant al een keertje afgsloten.. foutje van ze... maar het heeft mij wel een fortuin aan belminuten gekost. En uiteindelijk was het de opzichter in de flat die heeft gezien dat ze mijn kabel eruit hebben getrokken. Want upc wist van niks........ die hebben mij, tijdens een telefoongesprek a 10ct per minuut bij al mijn buren laten aanbellen of zij toevallig ook geen tv of internet hadden. Als dat het geval was geweest had er METEEN een monteur gekomen.

Bij de helpdesk kwamen ze er pas achter dat ik afgesloten was toen ik hen vertelde dat de opzichter gezien heeft hoe ze mijn kabel eruittrokken beneden in de upc kast. Nu heb ik een dag moeten wachten tot ze hun fout konden herstellen. Sorry hoor, een stelletje domme ****** zijn het!!

Gast

UPC maakt zichzelf zwart. Ze kunnen er zelf wat aan doen, maar dat willen ze gewoon niet!!

mack

Ongelezen bericht door mack »

Typisch een geval van de verkeerde klant afgesloten.
De monteur heeft kennelijk verkeerd geteld.
Komt mij (monteur) ook wel eens voor.

Gesloten