LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen aansluiten KPN ADSL en levering internet dongle

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
dimitrivisser

Ervaringen aansluiten KPN ADSL en levering internet dongle

Ongelezen bericht door dimitrivisser »

Hoi,

Mijn ADSL van KPN is nog niet eens opgeleverd maar heb nu al spijt. Ik heb op 28 december KPN ADSL besteld met internet dongle. De belofte is dat als je voor 13:00 besteld je de volgende dag je internet dongle in huis hebt zodat je alvast mobiel kunt internetten. ADSL zou geleverd worden binnen 20 werkdagen.

Maar je begrijpt het al, op 29 december geen dongle. Dus ik ga bellen. Het nummer is maar 10 cent per minuut, maar samen met de kosten voor het gebruik van je gsm zit je al op 45 cent per minuut. Om een probleem recht te zetten waar ik niet om gevraagd heb. Aardige jongen aan de lijn die er alsnog voor zou zorgen dat ik mijn dongle zou krijgen.

Maar je raad het al, vorige week nog steeds geen dongle. Dus ik bel vorige week donderdag weer. Na lang wachten weer een aardige jongen aan de lijn. Een paar keer erg lang in de wacht zodat hij dingen kon nakijken. En weer de belofte dat het ding zou worden toegestuurd. Voor het weekend zou ik mijn dongle dan krijgen.

Na weer een week wachten nog steeds geen dongle. Ik begrijp inmiddels dat bellen met KPN geen zin heeft. Dus naar de website. Emailen voor leveringsproblemen is ook niet mogelijk. Maar gelukkig kan je dan wel twitteren. Na 2 dagen twitteren met KPNwebcare nog steeds geen enkele oplossing in zicht. Dus dan maar weer bellen. Als je dan hoort dat het erg druk is en dat het wachten langer duurt dan gebruikelijk dan begint het langzaamaan te koken van binnen. Weer een erg aardige helpdeskmedewerker aan de lijn. Vriendelijk zijn ze wel. Van mjin vorige telefoontjes was niets terug te vinden. Ze zou een of ander formulier sturen naar een andere afdeling en die gaan mij dan volgende week bellen om de dongle op te sturen ??? Ze leek nogal verast door mijn vraag of het niet mogelijk was om het ding vandaag op te sturen zodat ik het morgen alsnog zou ontvangen. Dat was allemaal niet mogelijk...

Als ik dan uitreken dat het mij inmiddels al zo'n 30 euro heeft gekost aan telefoonkosten voor een dongle die bij de Mediamarkt voor 2 tientjes in het schap ligt dan vraag ik me af of ik de juiste keuze gemaakt heb.

En ADSL ? Ik vond de leveringstijd van 20 werkdagen al erg lang voor een jaren 90 product maar zelfs die 20 dagen gaan ze niet halen.

ciske

Re: Ervaringen aansluiten KPN ADSL en levering internet dongle

Ongelezen bericht door ciske »

ga naar de KPN winkel en koop daar je prepaid dongel, let wel op je gebruik want je bent er zo doorheen, als ze alsnog de dongel sturen en je hebt er al 1 gekocht dan laat je die gewoon terugsturen.

dimitrivisser

Ongelezen bericht door dimitrivisser »

Nou, ik werd net gebeld door KPN en ik krijg nu een tijdelijke dongle die ik kan gebruiken zolang de oude er nog niet is. Da's dan toch wel weer lief. Het is wel jammer dat dat dan niet meteen na de eerste keer bellen kan maargoed. Ik heb nu geen redenen tot klagen meer ;-)

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

dimitrivisser schreef:Nou, ik werd net gebeld door KPN en ik krijg nu een tijdelijke dongle die ik kan gebruiken zolang de oude er nog niet is. Da's dan toch wel weer lief. Het is wel jammer dat dat dan niet meteen na de eerste keer bellen kan maargoed. Ik heb nu geen redenen tot klagen meer ;-)

Okee mooi, maar 20 dagen staat er voor elke provider, heb zelf KPN en ik baalde ook van die 20 dagen maar die zijn zo om, succes.

Gesloten