LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen UPC Digital

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Hans27

Ervaringen UPC Digital

Ongelezen bericht door Hans27 »

Wat zijn jullie ervaringen met UPC Digital tot dusver?
Ik heb 't een maand op proef. Het beeld is prima, over het geluid ben ik minder tevreden. Beeld en geluid lopen namelijk niet helemaal synchroon. Bij de 'gewone' televisie is dat soms ook zo, maar het lijkt wel alsof 't bij digitale televisie van UPC nog erger is.
Hebben meer mensen deze ervaringen en wat is er aan te doen?

Gast

Re: Ervaringen UPC Digital

Ongelezen bericht door Gast »

Dat was ook mijn ervaring. Dat was ook 1 van de redenen dat ik het opgezegd heb. Een andere reden was dat de verkoper aan de deur had beweerd dat RTL 4 & 5 en SBS 6 binnenkort alleen nog maar via Digital te ontvangen zouden zijn. En dat ik nu kon profiteren(in 2001) van een gratis installatie.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb dit probleem nl ook gehad bij Casema digital, en dit was ook voornamelijk in de eerste 2 maanden, de rede van dit euvel is nog steeds niet duidelijk maar wat wel hielp is om tijdens de eerste periode de digitale ontvanger steeds te resetten d.m.v het loshalen van de spanning en de ontvanger opnieuw te laten initialiseren, mogelijk is er iets mis met het buffer geheugen van het apparaat die zorgt voor de FEC (Forward Error Correction).
Nu heb ik het apparaat al zo'n 3 jaar in huis en heb geen problemen meer, zo nu en dan reset ik het apparaat weer eens, ondanks dat het niet nodig is.

habogaer

Ongelezen bericht door habogaer »

Onze ervaring met UPC digital!!
Ook wij hebben gezien dat het beeld met het geluid niet gelijk loopt.
Beeld wordt soms gestoord UPC gebeld even resetten.
Ze hebben ook nogal moeite met de vernieuwingen door te geven, WEL
abonnee worden dat gaat RAZEND snel.Heeft U problemen, bel naar de klantenservice AARDIGE inkomsten voor UPC ergernis voor de klant!!
Heel fijn "een film bestellen" 1 malige aanbieding blijkt nu achteraf!!!!
Was een proef wordt er doodleuk gemeld door UPC medewerkster, dit is alleen in Amsterdam mogelijk.
Wordt NIET door de computerstem doorgegeven we voelen ons aardig OPGELICHT door UPC.
We gaan er dan ook zo snel mogelijk mee stoppen, want ergernis is niet erg GEZOND om zo het nieuwe jaar in te gaan.

bernard

Ongelezen bericht door bernard »

Heb sinds enige tijd UPC Digital en ben tevreden over het zenderaanbod en de kwaliteit. Het klopt inderdaad dat het geluid en het beeld niet synchroon lopen. Tevens kon ik in het begin diverse films bestellen, blijkt nu ineens niet meer mogelijk te zijn vanwege signaalproblemen. Ook het beloofde e-mailgebeuren is naar mijn idee nog niet operationeel. Vindt het erg jammer dat UPC moeite heeft de mensen op tijd in te lichten over mogelijkheden, wijzigingen en onmogelijkheden van Digital.

Vindt het erg asociaal dat UPC de maandbedragen niet wijzigt. Voor een mindere functionaliteit van Digital hoort toch automatisch een lager maandbedrag? Een goede uitleg heb ik van UPC nog niet kunnen krijgen. :cry:

Gesloten