LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] facturen upc...

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Yanou

facturen upc...

Ongelezen bericht door Yanou »

Een jaar geleden kreeg ik van justitia een brief,er zou een achterstand zijn van in de 300 euro bij UPC????
Of ik deze dus ff netjes wilde betalen.
Ik dus bellen,want alles was immers betaald,vervolgens moest ik van justitia maar even bellen met UPC.
Ik daar gevraagt naar de openstaande facturen...."er staat niets open mevrouw,u krijgt zelfs nog geld terug".......(rond de 50 euro)
Ik weer naar justitia gebeld en dit aan hun doorgegeven,ze begrepen er niets van en of ik weer even wilde bellen naar UPC (wat toch steeds weer een hoop geld kost)en daar de naam moest vragen van de desbeteffende persoon die me dit vertelde.Ik dus weer bellen en vragen naar de naam (voor dat ik natuurlijk begon over justitia)en krijg de naam en doe mijn verhaal.Er zou meteen volgens die persoon een mail naar justitia gaan waarin zou staan dat er niets openstaat.
Ik dit dus weer doorgegeven aan justitia.
Krijg ik enkele weken later een rekening van justitia (incassokosten van 80 euro) of ik die even wilde betalen.Nou word ie helemaal lekker dacht ik nog.Ik dus weer bellen met justitia......UPC moet de rekening maar betalen want ze hebben mij onnodig een deurwaarder op de nek geschoven.Ik dus dit zo verteld....krijg ik later een telefoontje van justitia,alles was geregeld UPC zou de incassokosten betalen.Justitia gaf mij ook gelijk.
Nu is het 2003..................op 19 septemeber krijg ik een faktuur.ik krijg 251.80 euro terug van UPC!!! Yippie.eindelijk eens gerechtigheid.
In oktober gebeld waar mijn geld bleef........"mevrouw u had uw geld allang moeten hebben,ik geef het nu aan de afdeling door en het word deze week nog handmatig overgemaakt"....Begin november weer gebeld....nog geen geld! "Mevrouw er word nu nog een opdracht van gemaakt binnen 3 weken heeft u het geld. 27 november weer gebeld........nog geen geld....."mevrouw we gaan het nu doorgeven,u krijgt het binnen een paar dagen.Vandaag 2 december maar weer gebeld..........."mevrouw er is op 27 november een opdracht de deur uitgegaan,binnen 3 weken heeft u het geld"......Godever. grrrrrrrrrrrrr..
Welke opleidngen hebben de personeelsleden van UPC eindelijk gedaan???? Wie is er nu dom????
Erg genoeg gaat mijn kijkgeld nu ook via UPC (daar kan je nu eenmaal niets aan doen)..ik heb tegen die meid van de helpdesk gezegt "zal ik die dan ook maar 3 maanden laten liggen??..
Ik wacht nu alweer op mijn volgende faktuur waarop staat dat ik 251.80 euro terugkrijg....maar zal niet zo blij zijn als de eerste keer........weer een hoop ellende en gebel denk ik dan weer.

Als jullie een oplossing weten......GRAAG...

gROETJES yANOU

Gast

Re: facturen upc...

Ongelezen bericht door Gast »

Typisch UPC!!

Yanou

Als je een faktuur krijgt in September waarin staat dat je het geld overgemaakt krijgt,verwacht je dit toch binnen een maand of niet???
Het is nu December en heb nog niets,vraag ik waarom...zegt zo.n meid
er moet eerst een aanvraag gedaan worden en dan word dit afgehandeld/overgemaakt.Die aanvraag is dan toch in September al gedaan,hoe kunnen ze anders zeggen dat ik 251.80 euro terugkrijg.

Ik heb wel gehoord van een oud-werknemer van UPC dat het personeel van de helpdesk niets weet en met een boekje naast de telefoon zit.Zeggen ze "heeft u even geduld"dan moeten ze eerst door dat boekje bladeren.En dan nog krijg je geen antwoord op je vraag.

Ze moeten mijn 251.80 euro zeker eerst bij elkaar verdienen met hun 0900 nummer.Laten ze mij 100 x bellen maal een paar uur...tja...dan hebben ze het zo terug.
Enne.....een mailtje terugsturen hebben ze ook nooit van gehoord/geleerd.Fatsoen hebben ze ook nog niet eens.

En schrijven???? ach mijn post ontvangen ze nooit....

Gast

Gewoon alle ongeadresseerde post die je van UPC binnen krijgt doorsturen naar een antwoordnummer van UPC. Misschien haalt het niks uit maar het voelt wel goed!!!

Yanou

Hallo redactie radar,

Mailtje is verstuurd naar jullie.
Hoop dat er wat aan gedaan kan worden.
Niet alleen voor mij,maar voor alle gedupeerden.

groetjes Yanou

Yanou

YIPPIE!!!!!

Vandaag eindelijk mijn bedrag van 251,80 euro gekregen van UPC!!!
Toch wakker geworden daar...........Maar oke daar heb ik dan wel 3 maanden op moeten wachten.

Misschien het dreigen met verdere stappen ondernemen (radar enz) toch heeft geholpen?We zullen het nooit weten...........

Gast

Ach,valt nog mee, ik heb slechts 9,5 maand moeten wachten alvorens de borg van de digitale decoder werd teruggestort, na herhaaldelijke beloftes van de zijde van UPC dat het toch echt binnen 3 weken zou worden overgemaakt.
Ook een manier om rente te trekken,het zijn en blijven witteboorden criminelen die zolang de overheid ze niet aanpakt precies dat zullen blijven doen zoals ze het zelf willen

Gast

het duurt maximaal 8 weken als jij een verzoek indient voor teruggave van je voorstand...ze moeten namelijk zeker weten dat ze uitbetalen naar jouw bankrekeningnummer en niet naar het nummer van je buurman...

je krijgt een teruggave als je geen klant meer bent bij upc...ben je nog wel klant dan wordt de voorstand verrekend met toekomstige nota's...

je voorstand wordt dan iedere maand minder totdat je weer moet gaan betalen...

zo is het met mij gegaan...het enige wat ik vroeg was krijg ik dan rente over mijn voorstand...daar hadden ze nog geen beleid op...maar ik kreeg inderdaad wel een kleine extra voorstand erbij...want de persoon waarmee ik sprak vond dat wel redelijk...

upc-fokkers

Ongelezen bericht door upc-fokkers »

bij mij is op een bepaald moment een bedrag van 300 euro afgeschreven terwijl ik alleen internet heb. vervolgens heb ik direct de automatische incasso ingetrokken (raad ik iedereen aan te doen bij UPC) je betaald dan wel een euro per maand meer maar je voorkomt daarmee iig dat ze je rekening plunderen. Ik heb natuurlijk gebeld en gemeld dat ik 6 maanden geen aboo. kosten meer betaalde en dat als ze het in hun bekrompen hersenen zouden halen om me af te sluiten dat ik alle tv programma's zou inlichten. schijnbaar heeft dat geholpen want heb geen brief meer gehad van ze. tot het moment dat ik weer moest gaan betalen en toen kreeg ik precies een factuur voor het restant gestuurd. maar die automatische incasso heb ik nooit meer hersteld. mij pakken ze niet meer.

ed2003

Ongelezen bericht door ed2003 »

In 1996 kabelinternetabonnee van upc geworden naast kabeltv en telefoonabonnement (later tijdstip). Eind jaren 90 kableabonnement beeindigd met veel moeite. Na niet correcte telefoonrekeningen en zwerfnota's alle upc abonnementen opgezegd en overgstapt naar kpn en satelietontvanger. Het viel niet mee om van alle abonnementen en foute nota's en incasso af te komen. Lukte pas na 1,5 jaar aangetekend schrijven, in persoon langsgaan in Amsterdam en telefonisch contact met de helpdesk. Uiteindelijk nog fl 100 tegoed van de borg voor het kabelmodem in de tijd. Begin dit jaar kreeg ik een creditnota van 50 euro voor de borg van het kabelmodem. Het geld is echter nooit terugbetaald. De kabletelevisie is nooit afgesloten, die hebben we nu al ruim een jaar gratis. Hoezo organisatorische puinhoop en financieel wanbeheer? Er is er maar 1 die er beter van wordt en dat is upc !! wegwezen dus !

Gast

De kabletelevisie is nooit afgesloten, die hebben we nu al ruim een jaar gratis. Hoezo organisatorische puinhoop en financieel wanbeheer? Er is er maar 1 die er beter van wordt en dat is upc !! wegwezen dus !
Huh?? Ik als "domme" UPC medewerker vat dit even niet... Jij kijkt nu een jaar gratis tv en wij van UPC worden daar beter van?

Gast

Uiteindelijk weet ik dat ik een rekening voor de kabel zal krijgen via IJ inclusief allerlei kosten die gemaakt zouden zijn om mij ertoe over te halen te betalen. Ik wordt afgesloten en ik wordt pas weer aangesloten als ik alle openstaande kosten betaald heb. Daar wordt upc beter van. Ik niet. Als ze nou gewoon doorgaan met factureren dan kan ik gewoon betalen!!!!!!!!!!!!

Gesloten