LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fairuser policy in radar uitzending
fairuser policy in radar uitzending
best tros radar
zoals u kunt lezen op de rest van dit forum hebben veel chello gebruikers problemen met get ongelimiteerd internetten van chello
dit internetten is namelijk helemaal niet ongelimiteerd
de fair user policy word namelijk misbruikt als datalimiet.
nu meb ik geen rechts deskundige maar ik heb het gevoel dat ik en met mij velen niet het product krijgen waar we voor betalen
daarom zou ik dit onderwerp dan ook graag in de uitzending willen zien
mvg
Arno de Groot
p.s. wil een ieder die het hier wel of niet mee eens is gaarne reageren
zoals u kunt lezen op de rest van dit forum hebben veel chello gebruikers problemen met get ongelimiteerd internetten van chello
dit internetten is namelijk helemaal niet ongelimiteerd
de fair user policy word namelijk misbruikt als datalimiet.
nu meb ik geen rechts deskundige maar ik heb het gevoel dat ik en met mij velen niet het product krijgen waar we voor betalen
daarom zou ik dit onderwerp dan ook graag in de uitzending willen zien
mvg
Arno de Groot
p.s. wil een ieder die het hier wel of niet mee eens is gaarne reageren
Re: fairuser policy in radar uitzending
@ topicstarter
Maak er een poll van voor een beter en opvallend resultaat !!!!
Maak er een poll van voor een beter en opvallend resultaat !!!!
Lijkt me leuk om in die uitzending ook KEESJAN eens uit te nodigen.
Kunnen we eindelijk die puber ook eens zien.
Tros maakt geen uitzending meer over chello. Is het je niet opgevallen hoeveel UPC reclame spotjes er tegenwoordig op de publieke zenders worden uitgezonden!!
Je valt geen sponsors aan!!!
Kunnen we eindelijk die puber ook eens zien.
Tros maakt geen uitzending meer over chello. Is het je niet opgevallen hoeveel UPC reclame spotjes er tegenwoordig op de publieke zenders worden uitgezonden!!
Als Publieke omroep dien je jezelf geheeld onafhankelijk op te stellen van je sponsoren. Zeker als een objectief programma hieraan te kennen zou geven, kunnen ze hun spullen wel pakken, aangezien het hele idee, de idealen de de programmadoelen van het programma zelf dan in elkaar storten..Tros maakt geen uitzending meer over chello. Is het je niet opgevallen hoeveel UPC reclame spotjes er tegenwoordig op de publieke zenders worden uitgezonden!!
Maarja..... In de echte wereld draait alles om geld dus het zou me niks verbazen!
Schizofrene gasten die onder de naam "Gast" doen alsof ze met velen zijn, zijn ook leuk voor in de uitzending.Lijkt me leuk om in die uitzending ook KEESJAN eens uit te nodigen. Kunnen we eindelijk die puber ook eens zien.
Beter dat dan Keesjannen die net doen alsof ze met een zelfverzonnen titel werken voor UPC of NTI
Misschien wil Keesjan heel graag bij UPC werken maar willen ze hem daar niet aannemen (logisch! zou jij hem in jou bedrijf willen hebben, eigenwijs ettertje)
Probeert hij toch via deze weg een beetje voor hun te slijmen, zeuren en proberen??
Probeert hij toch via deze weg een beetje voor hun te slijmen, zeuren en proberen??
Denk het niet.. maar hij heeft er zelf wel een!Hmmm zou Keesjan bij de ster werken dan????????
Hahahaaaah, ja Keesjan, we zijn inderdaad met velen! Maak je kippenborstje maar nat, want we komen je halen, eh eh eh.. Je zou een mooi figuur zijn voor onze Radar uitzending, wordt jij misschien wel beroemd... dat is je grootste na..e droom toch... erkenning..Schizofrene gasten die onder de naam "Gast" doen alsof ze met velen zijn, zijn ook leuk voor in de uitzending.
Heet je eigenlijk wel Keesjan, Kaasjan??
Ik heb geen kapsones. Ik werk ook niet voor UPC en NTI. Ik heb bovendien geen klonen en medestanders nodig om mijn mening te verdedigen. Dat zegt genoeg.
Ik hoop ook dat er iig aandacht in een uitzending aan dit onderwerp wordt besteed.
Ik voel me behoorlijk genaaid door UPC/CHELLO. Ik ben daar zeker niet de enige in, gezien al de reacties (de serieuze) op deze site, en de vele andere sites. (chelloo.nl etc.)
Mavaros
Ik voel me behoorlijk genaaid door UPC/CHELLO. Ik ben daar zeker niet de enige in, gezien al de reacties (de serieuze) op deze site, en de vele andere sites. (chelloo.nl etc.)
Mavaros
Voor negatieve gevoelens moeten mensen naar een psycholoog. Daar kan UPC niks aan doen.