Mijn internetprovider KPN stuurde begin novenber een mailtje, Zij vroegen of mijn Internet+ Bellen(Extra) voor een periode van een jaar upgraden van 8MB Naar 20MB voor slechts 5 euro extra in de maand.Daar mijn interesse was gewekt heb ik bevestigend voor accoord terug gemailt.Teleurstelling was groot toen ik bevestigingmail kreeg DAT DE SNELHEID WAS AANGEPAST...Pffff zegge en schrijven tussen 1 en 2 mb extra..Het was 8mb nu kwam deze schamele mb's erbij..Helpdesk gebelt en ja sneller als dit kan absoluut niet. Alles te maken met snelheid en hoever je van de centrale woont,Ik zeg waarom mailen jullie mij dan? Wist ie ook niet was zijn antwoord want dat was een actie van de commerciele afdeling..Klachtenmailtje ingevuld en 3 dagen later ben ik gebeld. Ze boden excuus aan want deze aanbiedingsmail had niet verstuurd mogen worden als KPN de snelheid niet kan leveren..Pakket is weer teruggezet naar 8MB en paar dagen later een schitterende bos bloemen bezorgd thuis door KPN.
Zo kan het dus ook dus complimenten gaan nu uit naar KPN die het keurig hebben opgelost.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Fout van KPN keurig goedgemaakt
Fout van KPN keurig goedgemaakt
Laatst gewijzigd door supel op 18 dec 2009 00:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
jeanne-veghel
Re: Fout van KPN keurig goedgemaakt
KPN heeft het dus nog steeds niet afgeleerd, maar het goed maken doen ze nu anders, met bloemen.
Een paar jaar geleden ontving ik een sms: in de avonduren 250 minuten
bellen voor maar 5 euro per maand. Zo stond het er letterlijk. Heb me ook gelijk ingeschreven natuurlijk.
Nu komt het::: Ze vergaten erbij te vertellen dat het alleen gold naar vaste telefoonaansluitingen en dan ook nog moesten het die van KPN zijn.
U begrijpt dat ik voor een verrassing kwam te staan en toen ik verhaal ging halen
en wat emotioneel werd doordat mijn moeder net was overleden, durfde de
werkneemster van KPN tegen me te zeggen, toen ik me verontschuldigde evengoed voor mijn emoties en uitlegde waardoor dat kwam,:: dat u zich dan bezig houdt met dit soort onbenullige zaken, daar zou ik de tijd niet voor hebben.
Telefoon heb ik neergelegd en een klacht ingediend bij KPN over zoveel onbeschofdheid en een klacht bij de reclame-codecommissie wegens misleiding.
KPN heeft getracht de reclame-code commissie te overtuigen dat het echt niet zo misleidend was, maar ze hebben mij in het gelijk gesteld.
De klacht was terecht dus.
Ze hebben het nog steeds niet afgeleerd, die misleidende reclames, alleen sturen ze er nu wel een bos bloemen achteraan, opdat u niet naar de commissie zult gaan
mocht u dat ook van plan zijn geweest. Bloemen werken meestal wel.
Wel fijn dat u er een mooie bos aan hebt overgehouden
, was vervelend genoeg en alle tijd die er voor u in is gaan zitten om er weer vanaf te komen.
Ik heb achteraf van KPN wel een schriftelijk excuus gehad voor het onbeschofte gedrag van de werkneemster, had haar dag niet, zeiden ze.
De bloemen had ik ook wel op prijs gesteld.
Vergat erbij te vermelden dat de 250 minuten op maandbasis waren.
Had er ook bij vermeld moeten worden. Jongelui denken al snel, dat is mooi meegenomen, want die kunnen gerust een aantal uren per avond aan de telefoon zitten en schrijven in op zo'n aanbieding.
Een paar jaar geleden ontving ik een sms: in de avonduren 250 minuten
bellen voor maar 5 euro per maand. Zo stond het er letterlijk. Heb me ook gelijk ingeschreven natuurlijk.
Nu komt het::: Ze vergaten erbij te vertellen dat het alleen gold naar vaste telefoonaansluitingen en dan ook nog moesten het die van KPN zijn.
U begrijpt dat ik voor een verrassing kwam te staan en toen ik verhaal ging halen
en wat emotioneel werd doordat mijn moeder net was overleden, durfde de
werkneemster van KPN tegen me te zeggen, toen ik me verontschuldigde evengoed voor mijn emoties en uitlegde waardoor dat kwam,:: dat u zich dan bezig houdt met dit soort onbenullige zaken, daar zou ik de tijd niet voor hebben.
Telefoon heb ik neergelegd en een klacht ingediend bij KPN over zoveel onbeschofdheid en een klacht bij de reclame-codecommissie wegens misleiding.
KPN heeft getracht de reclame-code commissie te overtuigen dat het echt niet zo misleidend was, maar ze hebben mij in het gelijk gesteld.
De klacht was terecht dus.
Ze hebben het nog steeds niet afgeleerd, die misleidende reclames, alleen sturen ze er nu wel een bos bloemen achteraan, opdat u niet naar de commissie zult gaan
mocht u dat ook van plan zijn geweest. Bloemen werken meestal wel.
Wel fijn dat u er een mooie bos aan hebt overgehouden
Ik heb achteraf van KPN wel een schriftelijk excuus gehad voor het onbeschofte gedrag van de werkneemster, had haar dag niet, zeiden ze.
De bloemen had ik ook wel op prijs gesteld.
Vergat erbij te vermelden dat de 250 minuten op maandbasis waren.
Had er ook bij vermeld moeten worden. Jongelui denken al snel, dat is mooi meegenomen, want die kunnen gerust een aantal uren per avond aan de telefoon zitten en schrijven in op zo'n aanbieding.