LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fraude KPN

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
solstice

fraude KPN

Ongelezen bericht door solstice »

Een maand geleden besloot ik eens te gaan kijken of ik al mijn losse abonnementen van tv, telefoon en internet niet goedkoper kon onderbrengen in een pakket. Telefoon en internet had ik al van kpn. Dus voor informatie stapte ik de winkel van kpn binnen en de medewerker vroeg me wat voor verbinding ik had, waarop ik aangaf dat ik kpn extra had. Hij keek vervolgens voor mij na wat er op mijn adres mogelijk was en was verbaasd te constateren dat de verbindingssnelheid op mijn adres niet sneller dan 8 mb kon zijn.

Dit ben ik dus gaan uitzoeken en ik bleek inderdaad niet hoger te komen dan 8 mb, wat nu inderdaad internet basis is. Uit mijn eigen papieren bleek dat ik twee jaar geleden van basis naar extra ben overgestapt wat toen nog 8 mb was. Maar gedurende die twee jaar heeft kpn dus blijkbaar de snelheden verhoogd en staat internet extra nu voor 16 mb, alleen kan dat blijkbaar nog niet op dit adres. Hierover heb ik nooit een brief ontvangen en heeft kpn mij gewoon de kosten voor internet extra laten betalen terwijl ze op de hoogte waren van het feit dat ik dit niet kon ontvangen. Als ik niet naar de kpn winkel was geweest had ik nu nog niet geweten dat ik teveel betaalde, ook omdat ik gewoonweg niet op de hoogte was van deze verdubbeling en daarom niet beter wist dan dat extra voor 8 mb stond.

Uiteraard hierover contact opgenomen met kpn maar blijkbaar vinden ze dat hierin de verantwoordelijkheid bij de klant ligt en betalen ze niet meer terug dan drie maanden, terwijl ik na veel zoeken erachter ben gekomen dat dit al sinds begin 2010 moet zijn. In dit geval gaat het eigenlijk helemaal niet om erg veel geld, het verschil is in feite maar 50 euro. Maar het feit dat ze goede vaste klanten gewoon belazeren en dan vervolgens ook nog zeggen dat het hun eigen verantwoordelijkheid is, vind ik getuige van pure respectloosheid. Diezelfde respectloosheid maakt dat ik hierdoor ook absoluut geen klant meer wil zijn van KPN en daarom ook alle abonnementen opzeg van zowel mobiel, vaste telefoon en internet. Een maandelijks bedrag van 100 euro, alleen omdat ze te beroerd zijn om toe te geven dat ze een fout hebben gemaakt en weigeren deze recht te zetten!!!!!!!!

tiptoo

Re: fraude KPN

Ongelezen bericht door tiptoo »

verbaasd me niks succes met opzeggen doe het wel goed anders zit je er nog langer aan vast zorg dat je een opzegbevestiging thuis op papier krijgt.

Gesloten