Ik wordt sinds een maand een paar keer per dag gebeld door een computer die zegt van upc te zijn en een afspraak te moeten maken. Ik dien vervolgens een code in te toetsen.
Ik ben geen klant, nooit geweest en wil het ook nooit worden
Toch kan ik tijdens het telefoontje door die computer niets doen om van hem af te komen.
Ik heb 1 keer gebeld met de zogenaamde klantenservice die mij vertelden dat die computer niet van hen zou zijn, maar van 'misbruikers'
Weet iemand hier wat meer van? ik ben er intussen nog steeds niet vanaf
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gebeld door de computer van UPC
Re: Gebeld door de computer van UPC
Ow das handig dat ik dat weet dat het van misbruikers zou kunnen zijn.
Ik ben nu ook al een maand lang gebeld en gevraagt naar mijn klantnummer. Die telefoontjes kreeg ik wel in de tijd dat ze me modem zouden vervangen. Maar de volgende keer zal ik die telefoon wel gewoon aanhouden. (Kost hun dan toch alleen maar geld). Misschien dat ze zo wel stoppen.
Ik ben nu ook al een maand lang gebeld en gevraagt naar mijn klantnummer. Die telefoontjes kreeg ik wel in de tijd dat ze me modem zouden vervangen. Maar de volgende keer zal ik die telefoon wel gewoon aanhouden. (Kost hun dan toch alleen maar geld). Misschien dat ze zo wel stoppen.
-
Nou dan hebben ze een beveiliging in de computer gedaan en je proberen op dei wijze een poets gebakken.
Groet,
Neptunus.
Groet,
Neptunus.
Deze computer is inderdaad niet van UPC zelf, maar van installateursbedrijf CABLE1.
CABLE1 is het bedrijf dat voor UPC de chello-modems vervangt voor het nieuwe type (dit heeft UPC dus uitbesteed).
Even bellen met 0800 287020 (telefoonnummer CABLE1) en het probleem is opgelost.
CABLE1 is het bedrijf dat voor UPC de chello-modems vervangt voor het nieuwe type (dit heeft UPC dus uitbesteed).
Even bellen met 0800 287020 (telefoonnummer CABLE1) en het probleem is opgelost.
Fred. Als jij een paar keer per dag lastg gevallen wordt zal ik ze 3 keer waarschuwen dat dat niet de bedoeling is. Na 3 x mag je aangifte doen wegens stolking. UPC = een hardnekkig crimineel bedrijf en de enige wijze om van ze af te komen is ze keihard aan te pakken. Het gaat hun alleen maar om het geld en niet om de klant tevredenheid.