LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen /bericht/ down/upl/
geen /bericht/ down/upl/
Tja probleem heb ik ook ze zijn flink bezig ene maand heb voor nog geen 1300.mb gedowndl/geupt en ander maand haal ik 20 gig's, tja heb deze maand dus een rekening gestuurd van 34 euro inpv 64 euro
onder het mom van halve snelheid halve rekening.tja ik ga dus vanaf
nu hard terug vechten. ik heb een brief gestuurd een anderhalve week geleden om mijn abonement bij upc/chello te stoppen en zo als ik al dacht geen bericht terug. NU IS HET OORLOG MET UPC/CHELLO.
ik ga binnenkort naar het hoofd kantoor in leeuwarden en dan hebben ze de poppen aan het dansen ik geloof dan dat ik op springen sta daar.ik ga ook gelijk met mijn advocaat praten wat de mogenlijkheden zijn om ze de hoek in te krijgen. ze hebben van mij genoeg gedult en kansen gekregen om hun product te ui te baaten en te verweeesenlijken
nogmaals .ik/wij klanten dus bepaalen hoe en wat er geleverd word .
en dat geld ook voor somige regels. oja btw aan alle medewerkers aanhangers van upc/chello je kan ook te ver gaan . ik betaal al braaf aan upc heb nooit problemen gehad maar wat ze nu doen KAN NIET DOOR DE BEUGEL. EN DAT IS MIJN POLICI
onder het mom van halve snelheid halve rekening.tja ik ga dus vanaf
nu hard terug vechten. ik heb een brief gestuurd een anderhalve week geleden om mijn abonement bij upc/chello te stoppen en zo als ik al dacht geen bericht terug. NU IS HET OORLOG MET UPC/CHELLO.
ik ga binnenkort naar het hoofd kantoor in leeuwarden en dan hebben ze de poppen aan het dansen ik geloof dan dat ik op springen sta daar.ik ga ook gelijk met mijn advocaat praten wat de mogenlijkheden zijn om ze de hoek in te krijgen. ze hebben van mij genoeg gedult en kansen gekregen om hun product te ui te baaten en te verweeesenlijken
nogmaals .ik/wij klanten dus bepaalen hoe en wat er geleverd word .
en dat geld ook voor somige regels. oja btw aan alle medewerkers aanhangers van upc/chello je kan ook te ver gaan . ik betaal al braaf aan upc heb nooit problemen gehad maar wat ze nu doen KAN NIET DOOR DE BEUGEL. EN DAT IS MIJN POLICI
Re: geen /bericht/ down/upl/
Natuurlijk. Je krijgt straks gewoon een incasso en dan mag je dokken.
HAHA laat me niet lachen Incasso eerst alles afwerken. laat ze me maar eerst een bericht stuuren. daarna abonement stop zetten en modem
oplaten halen. vervolgens mijn borg terug dan pas krijgen ze hun
geld terug 30 euro.precies wat mijn advocaat gaat zeggen.ze denken zeker dat ze de hele wereld in pacht hebben mooi niet dus. voor het niet voledig leveren van van voorgenoemd product van eurodoscis/internet en in bij ingebreke leveringen van internet diensten
alsmede door provider terug en of laangzaam gezette verbindingen heeft klant niet de verplichting zich te voldoen aan geleverde diensten.
oplaten halen. vervolgens mijn borg terug dan pas krijgen ze hun
geld terug 30 euro.precies wat mijn advocaat gaat zeggen.ze denken zeker dat ze de hele wereld in pacht hebben mooi niet dus. voor het niet voledig leveren van van voorgenoemd product van eurodoscis/internet en in bij ingebreke leveringen van internet diensten
alsmede door provider terug en of laangzaam gezette verbindingen heeft klant niet de verplichting zich te voldoen aan geleverde diensten.
Ga je nou voor iedere keer, dat je wat te melden hebt een nieuw topic openen??
Ja zo lijkt het wel, alsof er veel problemen zijn.
Ik snap dat gezeur niet.
Ik zit nu op 26 GB of zo en nog geen mailtje of zoiets dergelijks.
Ja zo lijkt het wel, alsof er veel problemen zijn.
Ik snap dat gezeur niet.
Ik zit nu op 26 GB of zo en nog geen mailtje of zoiets dergelijks.
Ik vind het nogal vaag als mensen voor een paar tientjes naar een advocaat grijpen. Die borg mogen ze wat mij betreft hebben, want ik was zonder het "borg" systeem duurder uit. Zodra het modem stuk gaat, bel ik UPC en dan brengen ze een nieuwe. De oude modems kostten 600 euro, de nieuwe 100. Zodoende heb ik al meer dan 1000 euro's aan modems bij UPC er door gejaagd in al die jaren. Denk je echt dat ik nog ga janken om die 50 ballen?
Ok, toegegeven, het Eurodocsissysteem heeft een iets hogere latency dan het oude systeem. UPC heeft in ruil daarvoor echter de snelheid verdubbeld. Dus ik ben tevreden.
Ok, toegegeven, het Eurodocsissysteem heeft een iets hogere latency dan het oude systeem. UPC heeft in ruil daarvoor echter de snelheid verdubbeld. Dus ik ben tevreden.
upc jankt ook als je 1 euro niet overmaakt. dat noem ik pas janken om vervolgend 3 herinneringen te sturen voor een bedrag van 1 euro.
upc effectiviteit zullen we het maar noemen!
upc effectiviteit zullen we het maar noemen!
of je leest de algemene voorwaarden......
over snelheid wordt bij geen enkele interprovider garantie gegegevn.
de snelheid kan afhankelijk zijn van diverse factoren...
Die advocaat die je toch niet vraagt zal je verzoek niet ens aannemen en als hij dat wel doet is dat puur om jou geld uit de zak te kloppen.
Niet betalen????
Straks een blokkeringe en dan is het mauwen...
over snelheid wordt bij geen enkele interprovider garantie gegegevn.
de snelheid kan afhankelijk zijn van diverse factoren...
Die advocaat die je toch niet vraagt zal je verzoek niet ens aannemen en als hij dat wel doet is dat puur om jou geld uit de zak te kloppen.
Niet betalen????
Straks een blokkeringe en dan is het mauwen...
WELKE OETLUL DOW/UP DAN OOK VOOR 20 GIG
DAN SNAP JE WEL DAT WE AAN DE BEL TREKKEN
U WEET BIJ INGANG DAT U AKKOORT GAAT MET DE VOORWAARDEN
EN DAN NIET CONSTANT HIER MEKKEREN TOV UPC
EN ALS HET U NIET AANSTAAT GAAT U MAAR NAAR EEN ANDERE PROVIDER , SIMPELZAT...1 KLANT MINDER DOET ONS NIKS..OPHOUDEN MET ZEUREN EN GEEN ILLEGALE PRAKTIJKEN
DAN SNAP JE WEL DAT WE AAN DE BEL TREKKEN
U WEET BIJ INGANG DAT U AKKOORT GAAT MET DE VOORWAARDEN
EN DAN NIET CONSTANT HIER MEKKEREN TOV UPC
EN ALS HET U NIET AANSTAAT GAAT U MAAR NAAR EEN ANDERE PROVIDER , SIMPELZAT...1 KLANT MINDER DOET ONS NIKS..OPHOUDEN MET ZEUREN EN GEEN ILLEGALE PRAKTIJKEN
als het 20 gig is laat upc het dan 20 gig noemen en niet onbeperkt. en van een jaar contract kom je niet zomaar af.
begrijp je het nu een beetje?
begrijp je het nu een beetje?
Het is 20 GB. Nu niet meer zeuren en na 20 GB je PC uitzetten. Dan zijn wij ook weer blij.
Zeg maak ik nog altijd zelf wel of ik een nieuwe topic open JA daar is deze forum voor en ja als het nodig is schakel ik mijn advocaat in
KEESJAN en consorten. julie moeten lezen ik schreef dat ik van upc AF WIL.heb al lang brief geschreven en nog geen bericht gehad.het is toch verdomme mijn goed recht om er mee te stoppen.zo aan alle posts te zien van mensen die er bijna niet van af komen. zal ik dus wel naar andere middelen moeten grijpen. KEESJAN je moet lekker effe je bek drukken ja ga lekker een eigen forum opzetten kan je je eigen comunie opbouwen HEIL UPC
KEESJAN en consorten. julie moeten lezen ik schreef dat ik van upc AF WIL.heb al lang brief geschreven en nog geen bericht gehad.het is toch verdomme mijn goed recht om er mee te stoppen.zo aan alle posts te zien van mensen die er bijna niet van af komen. zal ik dus wel naar andere middelen moeten grijpen. KEESJAN je moet lekker effe je bek drukken ja ga lekker een eigen forum opzetten kan je je eigen comunie opbouwen HEIL UPC
He danny...
Ga jij maar lekker naar de upc winkel en daar rotzooi schoppen, dan zullen ze je vast en cker sneller te woord staan. En al die lui die te lopen zeuren of die datalimiet die ze hanteren bij chello... ik zou zeggen lees de Algemene Voorwaarden eens een keer goed, daar staat duidelijk in dat het wordt gemeten volgens het FUP, en dit is ook zo bij de ADSL providers.
Maar nogmaals... als je zo veel problemen met UPC hebt dan stop je dr lekker toch mee, schrijf dan wel een aangetekende brief want anders heb je nog geen poot om op te staan, dan zal je advocaat ook cker tegen je zeggen.
Ga jij maar lekker naar de upc winkel en daar rotzooi schoppen, dan zullen ze je vast en cker sneller te woord staan. En al die lui die te lopen zeuren of die datalimiet die ze hanteren bij chello... ik zou zeggen lees de Algemene Voorwaarden eens een keer goed, daar staat duidelijk in dat het wordt gemeten volgens het FUP, en dit is ook zo bij de ADSL providers.
Maar nogmaals... als je zo veel problemen met UPC hebt dan stop je dr lekker toch mee, schrijf dan wel een aangetekende brief want anders heb je nog geen poot om op te staan, dan zal je advocaat ook cker tegen je zeggen.
De oude modems kostten 600 euro, de nieuwe 100. Zodoende heb ik al meer dan 1000 euro's aan modems bij UPC er door gejaagd in al die jaren
goh goeie modems bij upc als ze zo vaak vervangen moeten worden
Ja, vooral NIET betalen, is heel fijn als je straks vor de rechtbank staat en dan als tegenargument krijgen dat je nalatig was met de betalingen.
1 advies: Vooral NIET betalen....
1 advies: Vooral NIET betalen....