LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen datalimite en fair use polici
Geen datalimite en fair use polici
XS4ALL heeft alle datalimits en fair use police afgeschaft en biedt alleen echt onbeperkt internet aan XS4ALL vind het niet meer van deze tijd. Dus alle UPC abonnees nu is het de tijd om over te stappen. Hier kunnen die hijkutels van UPC niet tegeop. Ik heb het sinds kort en ben blij dat ik van al dat gelul af ben. Een tevreden roker is geen onruststoker.
Re: Geen datalimite en fair use polici
Geachte heer XXXXXXX,
Vooralsnog heeft chello geen plannen om hier in mee te gaan.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Hallo XS4all here I come
Vooralsnog heeft chello geen plannen om hier in mee te gaan.
Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Hallo XS4all here I come
Vandaag alles aangetekend opgezegd, ben weg bij UPC Chello
ADSL here I come
ADSL here I come
Ook ik heb vandaag Chello en de telefonie van UPC per aangetekende brief opgezegd. Ook ik kies voor XS4All
mensseu denken we wel aan de bak ijswater voor UPC/Chello?????
lijkt me leuk die douche op de PC's van kwello
lijkt me leuk die douche op de PC's van kwello
ik ga ook naar adsl joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Gast, succes met de rekeningen die je krijgt!!
Nepperd, je snapt het niet ze gaan weg bij UPC, dus de kans is nu groter dat de fakturen ineens blijken te kloppenGast, succes met de rekeningen die je krijgt!!
-
Nep bedoelt de eindafrekening en de naheffingen van UPC
ohhh die betaalde borg waar je als je mazzel hebt hebt 3 jaar op moet wachten
He Hasjroker als jij zo bij bent met XS4ALL snappen wij niet wat je hier nog loopt te zeuren man. Ga fijn naar je KPN en laat ons met rust met die vuile leugens van je. Omdat jij de boel bewust loopt te frustreren sluiten wij je TV ook af. Ga maar met een TV op je dak zitten. Kan je misschien net Ned. 1. 2. of 3 kijken. O ja vergeet je clausule niet te lezen, want jij gaat wel tot het eind van dit jaar betalen mannetje. Rook ernog maar lekker 1. Die zal je hard nodig hebben. Er zijn grenzen.
Helpdesk,
Jij zeurt over Hasjroker, jij bent zelf net zo irritant, nee eigenlijk nog erger.
UPC heeft een arrogant imago, UPC heeft een goede P&O, want jij prast precies in het plaatje van arrogante, niet relaxte helpdeskmedewerker.
Jij zeurt over Hasjroker, jij bent zelf net zo irritant, nee eigenlijk nog erger.
UPC heeft een arrogant imago, UPC heeft een goede P&O, want jij prast precies in het plaatje van arrogante, niet relaxte helpdeskmedewerker.
idd. lekker de rest van je jaarcontract betalen....
Geplaatst op 07 Mrt 2005 21:55 door Helpdesk1
wat een achterlijke individu ben jij.
zodemieter toch op met je lulverhaal, *****, of ben jij soms zo'n stomme trut.
ip-logged
-
Grappig,
log mijn IP ook maar meteen Mack...
In tegenstelling tot somige anderen ben ik niet zo snel beinvloedbaar en angstig dat ik me nu zorgen maak. Jij kan niets loggen en al zeker niets doen met de gegevens die andere sites loggen. Je voordoen als iemand die van enig invloed zou zijn op de behandeling door UPC naar haar clientele toe is tamelijk amusant om te lezen.
Er is echter wel 1 die IP's kunnen loggen van deze site, dat zijn de medewerkers in de vorm van Administrators Radar-forum. Ze hebben in ieder geval jou en mij gelogd. Ik vraag me overigens af wat een monteur van UPC met een IP-log doet? Ik zal deze vraag stellen aan je werkgever en dan hoop ik maar dat je niet inlogt via je werk, dat past niet in de policy van het bedrijf.
Ik hoop in ieder geval dat je je van verdere IP-log dreigementen afziet, naast de illegaliteit ervan zal deze mentaliteit niet echt gewenst zijn bij een bedrijf dat nu reeds langere tijd onder vuur ligt door o.a. de media. Ik zie liever de behulpzame mack dan de mack die meer zegt dan hij waar kan maken.
log mijn IP ook maar meteen Mack...
In tegenstelling tot somige anderen ben ik niet zo snel beinvloedbaar en angstig dat ik me nu zorgen maak. Jij kan niets loggen en al zeker niets doen met de gegevens die andere sites loggen. Je voordoen als iemand die van enig invloed zou zijn op de behandeling door UPC naar haar clientele toe is tamelijk amusant om te lezen.
Er is echter wel 1 die IP's kunnen loggen van deze site, dat zijn de medewerkers in de vorm van Administrators Radar-forum. Ze hebben in ieder geval jou en mij gelogd. Ik vraag me overigens af wat een monteur van UPC met een IP-log doet? Ik zal deze vraag stellen aan je werkgever en dan hoop ik maar dat je niet inlogt via je werk, dat past niet in de policy van het bedrijf.
Ik hoop in ieder geval dat je je van verdere IP-log dreigementen afziet, naast de illegaliteit ervan zal deze mentaliteit niet echt gewenst zijn bij een bedrijf dat nu reeds langere tijd onder vuur ligt door o.a. de media. Ik zie liever de behulpzame mack dan de mack die meer zegt dan hij waar kan maken.
oeps michelangelo, zie dat jij aan het posten bent vanaf een Chello-IP
-
Uiteraard, anders heeft het loggen toch geen zin
Omdat jij de boel bewust loopt te frustreren sluiten wij je TV ook af. Ga maar met een TV op je dak zitten. Kan je misschien net Ned. 1. 2. of 3 kijken
Hahahahaha Ik heb geen eens TV van UPC. Wat een interligente helpdesk hebben ze daar zeg hahahah
O Ja sterkte met afsluiten. Hahahahaha
Hahahahaha Ik heb geen eens TV van UPC. Wat een interligente helpdesk hebben ze daar zeg hahahah
O Ja sterkte met afsluiten. Hahahahaha