LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer
Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer
Verwijderd door gebruiker
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 27 jan 2013 01:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer
Die 0900 nummers is de gelegenheid van de providers om geld te verdienen met slechte service. Hierdoor is de klant genoodzaakt te bellen naar een duur nummer, wordt ie zo lang mogelijk aan de lijn gehouden middels eerst reclameboodschappen, dan ellenlange keuzemenus en vervolgens krijg je de wachtmuziekjes.
Achter ieder 0900 nummer zit een gewoon telefoonnummer wat bereikbaar is zonder al die flauwekul en wat je kunt bellen tegen normaal tarief. Dat nummer is op te vragen bij de opta: 0800-0223122 (gratis)
Achter ieder 0900 nummer zit een gewoon telefoonnummer wat bereikbaar is zonder al die flauwekul en wat je kunt bellen tegen normaal tarief. Dat nummer is op te vragen bij de opta: 0800-0223122 (gratis)
Ik betaal ook niet graag voor 0900 nummers. Vaak is emailen via een formulier of tegenwoordig webcare een mooi gratis alternatief. Ik kan me niet voorstellen dat de provider waar jij het over hebt niet zon mogelijkheid biedt. Naar mijn weten is Xs4all de enige provider met een gratis klantenservice nummer. Daar zijn de abbo prijzen ook wel naar. De vraag is of je liever eenmalig betaalt wanneer je naar een klantenservice belt of liever elke maand meer betaalt maar wel een gratis klantenservice nummer?
oppie11 schreef:Ik betaal ook niet graag voor 0900 nummers. Vaak is emailen via een formulier of tegenwoordig webcare een mooi gratis alternatief. Ik kan me niet voorstellen dat de provider waar jij het over hebt niet zon mogelijkheid biedt. Naar mijn weten is Xs4all de enige provider met een gratis klantenservice nummer. Daar zijn de abbo prijzen ook wel naar. De vraag is of je liever eenmalig betaalt wanneer je naar een klantenservice belt of liever elke maand meer betaalt maar wel een gratis klantenservice nummer?
Tot mijn verbazing heeft Vodafone voor abo houders ook een gratis nummer 1200
-
Onderzocht wordt of deze wachttijd gratis gemaakt kan worden:
http://telecommerce.nl/nieuws.aspx?id=36376
http://telecommerce.nl/nieuws.aspx?id=36376
op de folders letten die je in je brievenbus krijgt, staat vaak een 0800 nummer op.
idd ciske...
maar da's de VERKOOP-afdeling. En die doen niets met technische problemen.
0900 nummers zijn noodzakelijk en daar zit lang niet altijd een normaal nummer achter.
maar da's de VERKOOP-afdeling. En die doen niets met technische problemen.
0900 nummers zijn noodzakelijk en daar zit lang niet altijd een normaal nummer achter.