LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Gespreksduur kosten klantessenservice 0900

Ik vindt het absurd als klant
10
83%
Ik vindt het redelijk als klant
1
8%
Ik vindt het normaal als klant
0
Geen stemmen
Ik heb er geen moeite mee als klant
1
8%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Klaas01
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 dec 2005 20:39

Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer

Ongelezen bericht door Klaas01 »

Verwijderd door gebruiker
Laatst gewijzigd door Klaas01 op 27 jan 2013 01:58, 2 keer totaal gewijzigd.

JDII
Berichten: 174
Lid geworden op: 25 mei 2011 15:31

Re: Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer

Ongelezen bericht door JDII »

Die 0900 nummers is de gelegenheid van de providers om geld te verdienen met slechte service. Hierdoor is de klant genoodzaakt te bellen naar een duur nummer, wordt ie zo lang mogelijk aan de lijn gehouden middels eerst reclameboodschappen, dan ellenlange keuzemenus en vervolgens krijg je de wachtmuziekjes.

Achter ieder 0900 nummer zit een gewoon telefoonnummer wat bereikbaar is zonder al die flauwekul en wat je kunt bellen tegen normaal tarief. Dat nummer is op te vragen bij de opta: 0800-0223122 (gratis)

oppie11
Berichten: 95
Lid geworden op: 04 sep 2009 19:37

Re: Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer

Ongelezen bericht door oppie11 »

Ik betaal ook niet graag voor 0900 nummers. Vaak is emailen via een formulier of tegenwoordig webcare een mooi gratis alternatief. Ik kan me niet voorstellen dat de provider waar jij het over hebt niet zon mogelijkheid biedt. Naar mijn weten is Xs4all de enige provider met een gratis klantenservice nummer. Daar zijn de abbo prijzen ook wel naar. De vraag is of je liever eenmalig betaalt wanneer je naar een klantenservice belt of liever elke maand meer betaalt maar wel een gratis klantenservice nummer?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer

Ongelezen bericht door Har06 »

oppie11 schreef:Ik betaal ook niet graag voor 0900 nummers. Vaak is emailen via een formulier of tegenwoordig webcare een mooi gratis alternatief. Ik kan me niet voorstellen dat de provider waar jij het over hebt niet zon mogelijkheid biedt. Naar mijn weten is Xs4all de enige provider met een gratis klantenservice nummer. Daar zijn de abbo prijzen ook wel naar. De vraag is of je liever eenmalig betaalt wanneer je naar een klantenservice belt of liever elke maand meer betaalt maar wel een gratis klantenservice nummer?

Tot mijn verbazing heeft Vodafone voor abo houders ook een gratis nummer 1200

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Onderzocht wordt of deze wachttijd gratis gemaakt kan worden:
http://telecommerce.nl/nieuws.aspx?id=36376

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer

Ongelezen bericht door ciske »

op de folders letten die je in je brievenbus krijgt, staat vaak een 0800 nummer op.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Gespreksduur kosten klantessenservice 0900 nummer

Ongelezen bericht door devious »

idd ciske...

maar da's de VERKOOP-afdeling. En die doen niets met technische problemen.
0900 nummers zijn noodzakelijk en daar zit lang niet altijd een normaal nummer achter.

Gesloten