LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasvezel bedrijf Lijbrandt -Hillegom

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Adviseursrecht
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 feb 2012 16:47

Glasvezel bedrijf Lijbrandt -Hillegom

Ongelezen bericht door Adviseursrecht »

In Nederland hebben wij pas het Glasvezel ingevoerd gekregen.
Daarin is het glasvezel een goed glijdend matriaal alleen functioneerd het vezel niet 100% omdat de proviader niet aan zijn voorwaarde weet te doen houden omdat bij het aansluiten van de modem nog altijd niet op het internet functioneerd.
Lijbrandt te Hillegom daarin heeft vele klachten van gehad maar doet er niets mee in geeft zijn cliënten het advies om de modem 15 minuten van uw stroomnet af te halen en dan moet volgens de deskundige van lijbrandt functioneren, maar wat blijkt het internet functioneerd niet, u belt opnieuw met lijbrandt en vraagt naar een monteur te doen sturen, maar te vergeefs want lijbrandt heeft geen monteurs dus dan weer bellen met lijbrandt.
Wat blijkt nu aan de hand te zijn bij lijbrandt zij laten u 30 minuten wachten om zo u te doen incasseren maar komen hun advertentie niet na als lijbrandt adverteerd met "2 maanden gratis op het hele pakket"
Dat betekend zowel internet,telefoon en radio/tv.
Lijbrandt daarin gaat binnen een maand u vragen om de rekening te doen betalen maar waar voor?
Dat zegt lijbrandt niet maar drijgen wel met een incasso bureau te doen inlichten.
Dus stap over naar het oude telefoonkabel want glasvezel zal eerst eens goed moeten functioneren op alle matrialen want internationaal telefoneren is op glasvezel nog niet functioneerbaar.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Glasvezel bedrijf Lijbrandt -Hillegom

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Adviseursrecht schreef:In Nederland hebben wij pas het Glasvezel ingevoerd gekregen.
Daarin is het glasvezel een goed glijdend matriaal alleen functioneerd het vezel niet 100% omdat de proviader niet aan zijn voorwaarde weet te doen houden omdat bij het aansluiten van de modem nog altijd niet op het internet functioneerd.
Lijbrandt te Hillegom daarin heeft vele klachten van gehad maar doet er niets mee in geeft zijn cliënten het advies om de modem 15 minuten van uw stroomnet af te halen en dan moet volgens de deskundige van lijbrandt functioneren, maar wat blijkt het internet functioneerd niet, u belt opnieuw met lijbrandt en vraagt naar een monteur te doen sturen, maar te vergeefs want lijbrandt heeft geen monteurs dus dan weer bellen met lijbrandt.
Wat blijkt nu aan de hand te zijn bij lijbrandt zij laten u 30 minuten wachten om zo u te doen incasseren maar komen hun advertentie niet na als lijbrandt adverteerd met "2 maanden gratis op het hele pakket"
Dat betekend zowel internet,telefoon en radio/tv.
Lijbrandt daarin gaat binnen een maand u vragen om de rekening te doen betalen maar waar voor?
Dat zegt lijbrandt niet maar drijgen wel met een incasso bureau te doen inlichten.
Dus stap over naar het oude telefoonkabel want glasvezel zal eerst eens goed moeten functioneren op alle matrialen want internationaal telefoneren is op glasvezel nog niet functioneerbaar.
Is dit een posting vertaald met Google Translate :?:

Enfin, het is voor mij niet te volgen, en nog warriger dan een geknoopte telefoonkabel, beter om dit maar weer als spam te melden. :mrgreen: .

Gesloten