LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Grote ellende van Tele2
Re: Grote ellende van Tele2
Mooi , ik hoop dat je gauw weer internet en telefoon en de rest hebt.
Tja ben ook niet echt een fan van UPC , maar dacht je moet toch wat
veel plezier met je aansluiting als die inorde is.
slechter dan tele 2 kan het nooit zijn.
Tja ben ook niet echt een fan van UPC , maar dacht je moet toch wat
veel plezier met je aansluiting als die inorde is.
slechter dan tele 2 kan het nooit zijn.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Grote ellende van Tele2
Beste boelie,
Het spijt me te lezen dat je niet tevreden bent over de geboden oplossing. Mijn collega heeft inhoudelijk op je bericht gereageerd op het Tele2 Forum. https://forum.tele2.nl/bestelling-and-l ... ndex4.html Er wordt nog contact met je opgenomen hierover.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Het spijt me te lezen dat je niet tevreden bent over de geboden oplossing. Mijn collega heeft inhoudelijk op je bericht gereageerd op het Tele2 Forum. https://forum.tele2.nl/bestelling-and-l ... ndex4.html Er wordt nog contact met je opgenomen hierover.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Grote ellende van Tele2
Tele2 Webcare schreef:Beste boelie,
Het spijt me te lezen dat je niet tevreden bent over de geboden oplossing. Mijn collega heeft inhoudelijk op je bericht gereageerd op het Tele2 Forum. https://forum.tele2.nl/bestelling-and-l ... ndex4.html Er wordt nog contact met je opgenomen hierover.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Jullie gaan de kosten die Boelie heeft gemaakt vergoeden? Zou tele2 sieren.
En dit topic slaat Danielle gewoon over.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=119336
Re: Grote ellende van Tele2
ciske schreef:Tele2 Webcare schreef:Beste boelie,
Het spijt me te lezen dat je niet tevreden bent over de geboden oplossing. Mijn collega heeft inhoudelijk op je bericht gereageerd op het Tele2 Forum. https://forum.tele2.nl/bestelling-and-l ... ndex4.html Er wordt nog contact met je opgenomen hierover.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Jullie gaan de kosten die Boelie heeft gemaakt vergoeden? Zou tele2 sieren.
En dit topic slaat Danielle gewoon over.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 8&t=119336
Waarom zouden ze als Ts een andere oplossing en provider kiest, prettig dat Ciske nu ineens UPC promoot
Re: Grote ellende van Tele2
prettig dat Ciske nu ineens UPC promoot
Ik promoot niemand, ik hoop namelijk dat TS snel aan een provider komt, fan van UPC ben ik nooit geweest.
Re: Grote ellende van Tele2
Een andere provider is in aantocht het is even wachten maar ok,
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.
Re: Grote ellende van Tele2
boelie schreef:Een andere provider is in aantocht het is even wachten maar ok,
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.
Ik hoop het voor je.
Re: Grote ellende van Tele2
boelie schreef:Een andere provider is in aantocht het is even wachten maar ok,
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.
toch prima dat jullie eruit gekomen zijn, de passende afspraak staat op papier ?
Re: Grote ellende van Tele2
Har06 schreef:boelie schreef:Een andere provider is in aantocht het is even wachten maar ok,
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.
toch prima dat jullie eruit gekomen zijn, de passende afspraak staat op papier ?
Har , lezen is een vak, hier gaat het om het geld wat TS nog te goed heeft.
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Grote ellende van Tele2
Beste boelie,
Goed om te horen dat jullie er uiteindelijk, nadat mijn collega nogmaals contact met je heeft opgenomen, toch samen uit zijn gekomen. Mocht er desondanks nog iets zijn dan kan je dit laten weten aan mijn collega op het Tele2.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Goed om te horen dat jullie er uiteindelijk, nadat mijn collega nogmaals contact met je heeft opgenomen, toch samen uit zijn gekomen. Mocht er desondanks nog iets zijn dan kan je dit laten weten aan mijn collega op het Tele2.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Re: Grote ellende van Tele2
Lezen is geen vak, ts schrijft er met Tele 2 uitgekomen te zijn, hoe wantrouwig moet je zijn ?ciske schreef:Har06 schreef:boelie schreef:Een andere provider is in aantocht het is even wachten maar ok,
ik ben ook nog gebeld door tele2 en we zijn samen toch tot een passende oplossing gekomen! Of deze ook daadwerkelijk wordt nagekomen zal ik nog laten weten.
toch prima dat jullie eruit gekomen zijn, de passende afspraak staat op papier ?
Har , lezen is een vak, hier gaat het om het geld wat TS nog te goed heeft.
Re: Grote ellende van Tele2
TS is er uit gekomen met dat flut tele2 door naar een andere provider te stappen, hoe goed is jouw leeswerk?Lezen is geen vak, ts schrijft er met Tele 2 uitgekomen te zijn, hoe wantrouwig moet je zijn ?
TS heeft nog geld tegoed van tele2 , daar zijn ze uitgekomen.
Re: Grote ellende van Tele2
een pijnlijk onderwerp voor Ciske ?, het financieel gedeelte is opgelost, overstappen doen dagelijks velen, niets nieuws onder de zonciske schreef:TS is er uit gekomen met dat flut tele2 door naar een andere provider te stappen, hoe goed is jouw leeswerk?Lezen is geen vak, ts schrijft er met Tele 2 uitgekomen te zijn, hoe wantrouwig moet je zijn ?
TS heeft nog geld tegoed van tele2 , daar zijn ze uitgekomen.
Re: Grote ellende van Tele2
oh, vertel....waar staat dat??het financieel gedeelte is opgelost
Re: Grote ellende van Tele2
Er wordt idd nergens vermeld wat de oplossing is
dat is iets tussen tele2 en mij, als ik het maar een passende oplossing vind toch?
dat is iets tussen tele2 en mij, als ik het maar een passende oplossing vind toch?
Re: Grote ellende van Tele2
boelie schreef:Er wordt idd nergens vermeld wat de oplossing is
dat is iets tussen tele2 en mij, als ik het maar een passende oplossing vind toch?
Precies boelie