LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Grote storing bij UPC: ruim 2 weken geen internet/telefoon
Grote storing bij UPC: ruim 2 weken geen internet/telefoon
Internet en telefonie sinds donderdag 24 februari, ruim 2 weken geleden, werkt niet. Grote problemen bij UPC, wordt aan gewerkt. Inmiddels vele honderden euro's kosten gemaakt aan kosten voor het bellen van de helpdesk en het afhandelen van andere noodzakelijke telefoongesprekken, wat allemaal mobiel moest. De schade geleden door het niet kunnen gebruiken van internet is moeilijk in geld uit te drukken. De problemen lijken niet oplosbaar, om die reden stappen we weer terug over naar KPN met zowel internet als telefonie. Mensen die twijfelen over digitale telefonie: NIET DOEN!!! Je hebt een zeer groot risico op storingen.
Groeten, Wout Boevé
Groeten, Wout Boevé
Re: Grote storing bij UPC: ruim 2 weken geen internet/telefoon
Welkom bij de club.
Kees
Kees
Re: Grote storing bij UPC: ruim 2 weken geen internet/telefoon
Beste Wout,
Ook ik heb de nodige problemen met internet gehad en heb die nog steeds. Telefonie heb ik gelukkig nooit van die lui gehad. Bij mij bleek de wijk overbelast te zijn. Binnen 2 maanden zou het verholpen zijn had de helpdeskmedewerkster gezegd naar 30 minuten wachten. Ik ben nu een half jaar verder. 2/3 van de tijd ligt het modem eruit. Geen blocksink. Krijg een 169. ipadres. Volgens de eerste medewerker die ik aan de lijn kreeg moest ik mijn PC formateren. Het leek me sterk, maar gelukkig heb ik een kennis die dat voor mij wilde doen. Daarna werkte het nog steeds niet. Weer gebeld en kreeg direct te horen dat ik mijn PC moest formateren. Gezegd dat dat net gedaan had en er geen zin in had nog eens mijn PC te formateren. Toen kreeg ik te horen dat ze niets meer voor mij konden doen, omdat ik niet meewerk. Tot een uur of 10 's-morgens kan ik via UPC het Internet op daarna is het exit en bel ik maar in om mijn e-mailtjes te versturen. Ik hoop dat we hier snel andere mogelijkheden krijgen. UPC vind ik net zoals jij niet veel soeps.
Ook ik heb de nodige problemen met internet gehad en heb die nog steeds. Telefonie heb ik gelukkig nooit van die lui gehad. Bij mij bleek de wijk overbelast te zijn. Binnen 2 maanden zou het verholpen zijn had de helpdeskmedewerkster gezegd naar 30 minuten wachten. Ik ben nu een half jaar verder. 2/3 van de tijd ligt het modem eruit. Geen blocksink. Krijg een 169. ipadres. Volgens de eerste medewerker die ik aan de lijn kreeg moest ik mijn PC formateren. Het leek me sterk, maar gelukkig heb ik een kennis die dat voor mij wilde doen. Daarna werkte het nog steeds niet. Weer gebeld en kreeg direct te horen dat ik mijn PC moest formateren. Gezegd dat dat net gedaan had en er geen zin in had nog eens mijn PC te formateren. Toen kreeg ik te horen dat ze niets meer voor mij konden doen, omdat ik niet meewerk. Tot een uur of 10 's-morgens kan ik via UPC het Internet op daarna is het exit en bel ik maar in om mijn e-mailtjes te versturen. Ik hoop dat we hier snel andere mogelijkheden krijgen. UPC vind ik net zoals jij niet veel soeps.
Re: Grote storing bij UPC: ruim 2 weken geen internet/telefoon
Kees, was dit een doe-het-zelf installatie of VOLLEDIGE ON-PC installatie door een instalateur?
Re: Grote storing bij UPC: ruim 2 weken geen internet/telefoon
Mack,
Monteur heeft het aangesloten, tevreden???????????????
Je kunt hier nu wel op ieder pagina UPC gaan zitten verdedigen maar als ze zo op de klachten zouden reageren zoals jij haast op iedere pagina hier doet is er misschien nog hoop voor ze.
Werk jij soms bij UPC??????????????????????????????????????
Kees
Monteur heeft het aangesloten, tevreden???????????????
Je kunt hier nu wel op ieder pagina UPC gaan zitten verdedigen maar als ze zo op de klachten zouden reageren zoals jij haast op iedere pagina hier doet is er misschien nog hoop voor ze.
Werk jij soms bij UPC??????????????????????????????????????
Kees
Re: Grote storing bij UPC: ruim 2 weken geen internet/telefoon
yep, ben (storings)monteur.
Jou probleem klinkt als een kabeltje dat niet goed vastzit.
Jou probleem klinkt als een kabeltje dat niet goed vastzit.
Re: Grote storing bij UPC: ruim 2 weken geen internet/telefoon
Mack,
Ja. dat dacht ik al.
Mocht het je ontgaan zijn: dit is een forum waarin mensen hun ervaringen, grieven etc. zowel positief als negatief over UPC kunnen uiten.
Daarom voel ik er niets voor om met een monteurtje, die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en zich derhalve m.i. verplicht voelt om op ieder item antwoord c.q commentaar te geven, in discussie te treden.
Lees eerst eens goed waar het allemaal over gaat voordat je reageert op iets.
Jouw antwoorden c.q. commentaren voegen niets toe aan de duizenden klachten over UPC.
Als je echt de mensen wilt helpen stap dan naar je baas en vraag hem wanneer er eindelijk actie ondernomen wordt i.p.v. hier interessant te doen.
Je hebt voorbeelden genoeg.
Einde discussie met jou Mack.
TOEDELOE
Kees
Ja. dat dacht ik al.
Mocht het je ontgaan zijn: dit is een forum waarin mensen hun ervaringen, grieven etc. zowel positief als negatief over UPC kunnen uiten.
Daarom voel ik er niets voor om met een monteurtje, die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en zich derhalve m.i. verplicht voelt om op ieder item antwoord c.q commentaar te geven, in discussie te treden.
Lees eerst eens goed waar het allemaal over gaat voordat je reageert op iets.
Jouw antwoorden c.q. commentaren voegen niets toe aan de duizenden klachten over UPC.
Als je echt de mensen wilt helpen stap dan naar je baas en vraag hem wanneer er eindelijk actie ondernomen wordt i.p.v. hier interessant te doen.
Je hebt voorbeelden genoeg.
Einde discussie met jou Mack.
TOEDELOE
Kees
Re: Grote storing bij UPC: ruim 2 weken geen internet/telefoon
Dag allemaal,
Ik heb hetzelfde probleem als jullie. Ik moet naar vrienden, kennissen of internet cafees toe om ook eens op internet mijn zaken af te handelen zo ook mijn mail en dit forum. Ik zit vanaf 26 februari met het zelfde probleem. Ik probeer dagelijks de helpdesk te bellen maar het kost mij verschrikkelijk veel en heb er niets aan want verder helpen ho maar. Mij hebben ze inmiddels al 4 keer beloofd dat ze terug zouden bellen maar dat doen ze natuurlijk ook niet want het komt daar volgens mij ook niet door. Ik heb geen andere nummers van UPC alleen dat dure helpdesk nummer en een gratis nummer van verkoop waar ze je toch weer verwijzen naar het dure helpdesk nummer en vervolgens de hoorn op de haak flikkeren. Ik begin behoorlijk pissig te worden en hoop dat ze meer voor me kunnen betekenen bij Tros Radar.
Dus mijn op roep voor Tros Radar is kunnen jullie er niets aan doen?????????!!!!!!!!!!
Het probleem ligt ergens in het systeem van chello omdat die perse naar brederband willen moet alles handmatig per klant worden overgezet en dat duurt even. Dus je bent gewoon een nummer die oploopt tot over de duizenden volgens hun.
Ik hoop dat ik via dit forum reactie krijg over eventueele rechtstreekse nummers van iemand van chello die mij wel verder kan helpen en/of dat Tros Radar dit zo snel mogelijk in hun programma kunnen opnemen zodat we misschien op tv en via internet/e-mail een reactie kunnen verwacht van UPC.
Laatst in het Eindhovense dagblad stond dat sommige van deze mensen die met deze storing te maken hebben een compensatie aanbod hebben gehad van twee maanden gratis internet (ik hoor hier helaas niet bij), maar mijn visie hierop is twee maanden gratis internet op geen internet in nog steeds niks.
Als je hierop wilt reageren dan ook graag naar een maat van mij die bij deze kwestie zeer nou betrokken is: e-mail: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Addo Cramer.
Ik heb hetzelfde probleem als jullie. Ik moet naar vrienden, kennissen of internet cafees toe om ook eens op internet mijn zaken af te handelen zo ook mijn mail en dit forum. Ik zit vanaf 26 februari met het zelfde probleem. Ik probeer dagelijks de helpdesk te bellen maar het kost mij verschrikkelijk veel en heb er niets aan want verder helpen ho maar. Mij hebben ze inmiddels al 4 keer beloofd dat ze terug zouden bellen maar dat doen ze natuurlijk ook niet want het komt daar volgens mij ook niet door. Ik heb geen andere nummers van UPC alleen dat dure helpdesk nummer en een gratis nummer van verkoop waar ze je toch weer verwijzen naar het dure helpdesk nummer en vervolgens de hoorn op de haak flikkeren. Ik begin behoorlijk pissig te worden en hoop dat ze meer voor me kunnen betekenen bij Tros Radar.
Dus mijn op roep voor Tros Radar is kunnen jullie er niets aan doen?????????!!!!!!!!!!
Het probleem ligt ergens in het systeem van chello omdat die perse naar brederband willen moet alles handmatig per klant worden overgezet en dat duurt even. Dus je bent gewoon een nummer die oploopt tot over de duizenden volgens hun.
Ik hoop dat ik via dit forum reactie krijg over eventueele rechtstreekse nummers van iemand van chello die mij wel verder kan helpen en/of dat Tros Radar dit zo snel mogelijk in hun programma kunnen opnemen zodat we misschien op tv en via internet/e-mail een reactie kunnen verwacht van UPC.
Laatst in het Eindhovense dagblad stond dat sommige van deze mensen die met deze storing te maken hebben een compensatie aanbod hebben gehad van twee maanden gratis internet (ik hoor hier helaas niet bij), maar mijn visie hierop is twee maanden gratis internet op geen internet in nog steeds niks.
Als je hierop wilt reageren dan ook graag naar een maat van mij die bij deze kwestie zeer nou betrokken is: e-mail: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Addo Cramer.
Re: Grote storing bij UPC: ruim 2 weken geen internet/telefoon
Geef upc 48 uur de tijd het euvel op te lossen nadat de verbinding weggevallen is.
Daarna gewoon het contract opzeggen omdat eenzijdig het contract niet is nagekomen. Noteer altijd de naam met wie er gesproken is en tijd/datum.
Dit ter voorkoming dat UPC ineens een opzegtermijn gaat hanteren.
Daarna gewoon het contract opzeggen omdat eenzijdig het contract niet is nagekomen. Noteer altijd de naam met wie er gesproken is en tijd/datum.
Dit ter voorkoming dat UPC ineens een opzegtermijn gaat hanteren.