Sinds 25 april 2016 hebben we internet via tele2 vanaf dag 1 werkt internet niet of heel traag, in eerste instantie vertelde zij dat er een storing is in de centrale im amsterdam en dat kon nog wel 10 dagen duren, na 10 dagen nog steeds slecht internet, na dagen in lange wachtrij bij klantenservice gemiddeld 25 minuten aan de lijn, zou er dan eindelijk een monteur komen op 24 mei (bijna maand later) hij kon tussen 10 en 14 uur komen,
mijn man vrij van zijn werk genomen, om 15.30 was er nog geen monteur en toen ik hierover ging bellen werd er letterlijk gezegd dat ik niet moest zeuren en gewoon moest wachten hij is wat vertraagd.
monteur is die dag nooit geweest, ook niet de volgende dag zoals beloofd, na 7 telefoontjes verder werd er gezegd dat de monteur mij gaat bellen,.
niemand wil iets oplossen of verantwoording nemen bij tele2 en nu op 27 mei gaan we weekend in ,niemand heeft gebeld en wij hebben geen internet. helemaal erg is dat ik vandaag een doos opgestuurd kreeg van Tele2 met de tekst "wij willen onze mooie apparatuur graag terug". Ik zou niets liever willen dan alles van tele2 terug sturen en niets meer met deze club te maken hebben, maar dat mag ook niet alleen als ik afkoop.
Ik moet geld betalen dan voor een service die ik nooit heb ontvangen, echt om moedeloos van te worden.
ik waarschuw iedereen ga niet met tele2 in zee elke provider is beter dan tele2
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] heel slechte service tele2
-
stofzuigertje
Re: heel slechte service tele2
Terug sturen en andere aanbieder nemen mag.
Maar dan niet opzeggen maar Ontbinden wegens niet leveren Internet.
U kunt de reeds betaalde tot 2 maanden terug met auto incasso afgeboekte storneren via je eigen bank.
Bij nog langer doorgaan moet je maar afwachten of ze alle bedragen terug betalen.
Bewaar tot 5 jaren alle bewijzen want blijkbaar zit er iets fout wat ze al opgelost moeten hebben.
Bewaar ook alle afspraken van niet gekomen monteurs maar die kosten verhalen zal zeer moeilijk worden
en een rechtszaak is duur, en of je dan ondanks die kosten ooit iets terug kreeg?
Gewoon Modem retour en het reeds betaalde voor zover mogelijk via je eigen bank.
Maar let op!
Niet opzeggen, want dan zit je aan 1 of 2 jaren contract maar ONTBINDEN wegens niet leveren en wanprestatie, na meerdere pogingen
om het op te lossen.
Deze maand was redelijke termijn.
Maar dan niet opzeggen maar Ontbinden wegens niet leveren Internet.
U kunt de reeds betaalde tot 2 maanden terug met auto incasso afgeboekte storneren via je eigen bank.
Bij nog langer doorgaan moet je maar afwachten of ze alle bedragen terug betalen.
Bewaar tot 5 jaren alle bewijzen want blijkbaar zit er iets fout wat ze al opgelost moeten hebben.
Bewaar ook alle afspraken van niet gekomen monteurs maar die kosten verhalen zal zeer moeilijk worden
en een rechtszaak is duur, en of je dan ondanks die kosten ooit iets terug kreeg?
Gewoon Modem retour en het reeds betaalde voor zover mogelijk via je eigen bank.
Maar let op!
Niet opzeggen, want dan zit je aan 1 of 2 jaren contract maar ONTBINDEN wegens niet leveren en wanprestatie, na meerdere pogingen
om het op te lossen.
Deze maand was redelijke termijn.