LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Helpdesk KPN/voorheen Planet DRAMA

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
PJ 66

Helpdesk KPN/voorheen Planet DRAMA

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Afgelopen dinsdag had ik een probleem met mijn pc. Even bellen met KPN (voorheen Planet). Belde om 21.45 dus dat kon nog. Meneer de techneut moest "even" wat opzoeken (lees tot 22.00 uur) want dan zit zijn tijd erop. Wat een *******. Om precies 22.00 ging de hoorn erop. piep piep piep. Terug bellen ging niet meer natuurlijk. Want 22.00 uur houdt KPN ermee op. Volgende dag gelijk gemeld bij de eerst volgende medewerker. Zegt ie doodleuk maar wat is u probleem :evil: Nog zo'n *******. Hij had het fatsoen niet om het verhaal aan te horen en zijn collega mocht ie natuurlijk niet zeggen qua naam. O ja het probleem kon ie ook niet oplossen.

Wat snak ik naar april 2008. Eindelijk verlost van KPN/Planet. Twee vreselijke providers. Duur en onbeschoft met rare voorwaarden.

gravedigger

Re: Helpdesk KPN/voorheen Planet DRAMA

Ongelezen bericht door gravedigger »

Afgelopen dinsdag had ik een probleem met mijn pc.
Daarvoor moet je natuurlijk ook geen internerprovider bellen, maar een computerbedrijf!!!

PJ 66

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Klopt uiteindelijk wel, maar wie een beetje verstand heeft van computers had het met 1 handeling kunnen zeggen. Maar heb meer moeite met de wijze waarop ik ben behandeld door KPN.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Klopt uiteindelijk wel, maar wie een beetje verstand heeft van computers had het met 1 handeling kunnen zeggen.
Steeds meer helpdesken nemen op de eerste lijns mensen aan die er geen moer verstand van hebben en alles van een scherm oplezen, die zijn namelijk veel goedkoper.

Ik krijg als bedrijf zijnde ook wel eens klanten die eerst voor hun computerproblemen bij de provider aankloppen.
Hun beredenering:

Als de computer problemen heeft en daardoor geen verbinding kan krijgen met internet, dan doet internet het niet en bellen ze eerst met de provider.

Veel leken en mensen met twee linkse handen qua computers en internet benaderen de zaken gewoon op een totaal andere manier dan mensen die wel verstand van zaken hebben.
En dat schept nogal eens behoorlijk verwarring.

Gesloten