Het mag ook wel eens vermeld worden: een uitstekende ervaring met de Helpdesk van ZIGGO !
Nadat ik een nieuw WIFI-modem van Ziggo had geïnstalleerd, lukte het niet een draadloze Internetverbinding tot stand te brengen. Wel was er een internetverbinding via de netwerkkabel.
Eind van de middag (18 oktober) heb ik gebeld met de helpdesk van Ziggo.
Na aantal zaken gedaan en bekeken te hebben lukte het nog steeds niet. Toegezegd werd dat een collega de volgende dag om 11.00 uur zou terugbellen voor het oplossen van het probleem.
En inderdaad, (19 oktober) om 11.00 uur belde er iemand van de Helpdesk van Ziggo. Hij zei dat ik de laatste updates van Windows Vista op mijn computer maar eens moest installeren en hij zou dan weer over een half uurtje terugbellen, om te horen of het gelukt was.
En inderdaad, een half uurtje later belde hij weer.
En het resultaat: een draadloze internetverbinding. En die nog steeds goed werkt.
(en inmiddels heb ik ook maar Windows 7 op mijn computer gezet)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HELPDESK ZIGGO: een prima ervaring.
Re: HELPDESK ZIGGO: een prima ervaring.
Even advokaat van de duivel spelend.... weer een "Ziggo probleem" wat dus helemaal geen Ziggo probleem was
-
Re: HELPDESK ZIGGO: een prima ervaring.
Hallo heuvel4,
Bedankt voor je bericht. Het is erg goed om te horen dat het ook zeker goed kan gaan bij onze helpdesk. Ik zou je willen vragen om je postcode en huisnummer via een privé bericht naar mij toe te sturen zodat ik dit ook even bij de desbetreffende agent('s) neer kan melden.
Nogmaals bedankt,
Ziggo Alex webteam
Bedankt voor je bericht. Het is erg goed om te horen dat het ook zeker goed kan gaan bij onze helpdesk. Ik zou je willen vragen om je postcode en huisnummer via een privé bericht naar mij toe te sturen zodat ik dit ook even bij de desbetreffende agent('s) neer kan melden.
Nogmaals bedankt,
Ziggo Alex webteam