LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Herinnering UPC
Re: Herinnering UPC
Voor die armzalige 9 mijer is een rechtzaak te kostbaar.Ik heb ze vriendelijk verzocht om me voor het gerecht te dagen. Maar dat durven ze al bijna een jaar geen gehoor aan te geven.
Re: Herinnering UPC
Keesjan, waarom zeuren ze dan om die 900? waarom zou je een factuurtje van 50 euro dan optijd betalen als ze daar niet op aan het wachten zijn? UPC kan de........ krijgen!!! wat heb ik met hun balans te maken. ik heb een eigen balans!
Re: Herinnering UPC
Neem je toch een andere provider, zijn er genoeg.En straks geen intermet en een deurwaarder aan de deur
Als je een wist hoe deurwaarders over UPC denken
Re: Herinnering UPC
Als jullie allemaal zoveel problemen hebben met UPC en jullie hebben naar eigen zeggen een zaak voor de rechter Ga daar dan heen, en als je wint moet UPC die kosten toch betalen dus wat zeuren jullie eigenlijk. Best wel jammer eigenlijk. Grote bek klein hartje.
Re: Herinnering UPC
Joseph, waarom zou ik aktie ondernemen. naar de rechter stappen zijn maar vier woorden maar ze houden veel meer in. geen tijd, geen energie en geen zin.
Re: Herinnering UPC
Met een rechtsgang behaal je soms een succesje, kost je geld en niet te vergeten een opponent zoals UPC/Chello zal de rechtsgang alleen maar vertragen met uitstel verzoeken.
Met ANTI RECLAME en het (soms) toepassen van MISLEIDING zoals UPC/Chello dat ook doet in haar marketingsstrategie (gratis Download-limietje/Onbeperkt Internetten/Spamfilter) kan je in ieder geval andere mensen op diverse fora waarschuwen om met UPC/Chello in zee te gaam. Op deze manier behaal je meer genoegdoening dan in een juridische strijd.
Maar ja slechte reclame bestaat niet en dat blijkt eigelijk wel als je ziet dat UPC medewerkers (blaters) hun beste beentje krampachtig hiervoor proberen te zetten door topics aan te maken over hoe goed hun werkgever wel niet is. Eigelijk best wel zielig want ook zij beseffen dat ondanks de grote reclamebudgetten (spotjes op TV) het aantal opzeggingen toeneemt en hun eigen baantjes bij de eerstvolgende reorganisatie op de tocht zullen staan.
Met ANTI RECLAME en het (soms) toepassen van MISLEIDING zoals UPC/Chello dat ook doet in haar marketingsstrategie (gratis Download-limietje/Onbeperkt Internetten/Spamfilter) kan je in ieder geval andere mensen op diverse fora waarschuwen om met UPC/Chello in zee te gaam. Op deze manier behaal je meer genoegdoening dan in een juridische strijd.
Maar ja slechte reclame bestaat niet en dat blijkt eigelijk wel als je ziet dat UPC medewerkers (blaters) hun beste beentje krampachtig hiervoor proberen te zetten door topics aan te maken over hoe goed hun werkgever wel niet is. Eigelijk best wel zielig want ook zij beseffen dat ondanks de grote reclamebudgetten (spotjes op TV) het aantal opzeggingen toeneemt en hun eigen baantjes bij de eerstvolgende reorganisatie op de tocht zullen staan.