LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herinneringskosten

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sandra56

Herinneringskosten

Ongelezen bericht door sandra56 »

Volgens UPC bent ik bijna iedere maand herinneringskosten verschuldig terwijl ik vaak geen herinneringsbrief hebt ontvangen van UPC!Ik heb één keer geweigerd dat te betalen,maar op een slinkse wijze van UPC heb ik het toch betaald.Ik moet ook nog herinnneringskosten en btw betalen voor mijn digital abonnement die per kwartaal betaald moet worden.ik heb die digitaltv niet zelf aangevraagd,maar het is mij aangesmeerd door het ongevraagd mee te zenden bij mijn internetabonnement.Mag dit alles gewoon gebeuren?BVD

sandra56

Re: Herinneringskosten

Ongelezen bericht door sandra56 »

:?

Royalflush

Re: Herinneringskosten

Ongelezen bericht door Royalflush »

Stuur een briefje naar UPC dat je weigert te betalen voor digitale TV en dat ze maar moeten bewijzen dat jij hiervoor een abonnement hebt afgesloten. Dat wil zeggen een door jou getekende overeenkomst/contract.

Herinneringskosten mogen alleen in rekening gebracht worden wanneer jij de betalingstermijn hebt overschreden en de leverancier (UPC) jou dus moet herinneren dat de betalingstermijn is overschreden. Heb je op tijd betaald of laat je het altijd automatisch afschrijven, dan mag UPC nooit of te nimmer deze kosten in rekening brengen. Tenzij in het door jou getekende contract deze kosten vermeld staan. Staan deze kosten niet in het contract en hebben ze jou deze wel laten betalen, sommeer ze dan via dezelfde nette brief dat zij deze kosten binnen twee weken na dagtekening van jouw brief dienen te terug te betalen (vermeld hierbij je bankgegevens). Vermeld er ook bij dat wanneer UPC niet binnen de termijn van twee weken betaalt, dat jij dan genoodzaakt bent de opdracht uit handen te geven en dat alle hieruit voortvloeiende gerechterlijke en buitengerechterlijke kosten verhaald zullen worden op UPC.

Succes ermee

Gesloten