| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] het net surfen en bellen.
het net surfen en bellen.
ik had via het net ADSL en wilde overstappen op surfen en bellen, ben van Adsl afgehaald doch het net kon mij niet overzetten ook niet met behulp van een monteur van hun doch zij brengen wel elke maan €29,95 in rekening voor iets wat ik via hun niet kon krijgen annulering van mijn automatische betaling kon ik ook niet voor elkaar krijgen omdat zij mij het adres niet willen geven, wat kan ik doen

Re: het net surfen en bellen.
je moet eerst altijd via postcode controleren of het leverbaar is in jou regio!
Verder, stoneren dat geld, en zoek een andere die wel kan leveren,
via www.internettten.nl van ben vind je vaak een goede en goedkopere die wel graag wil leveren, mits je oude ADSL is beeindigt en vrijgegeven lijnen!
Dus eerst dat oude opzeggen en je kan soms een week zonder zitten, maar wij doen het regelmatig via dakgoot als er een uitlegt, dus nu van de 5 aanbieders zijn er nog 2 over, en die 3 opgezegde doen het via de buren, dus de dakgoot online!
Verder, stoneren dat geld, en zoek een andere die wel kan leveren,
via www.internettten.nl van ben vind je vaak een goede en goedkopere die wel graag wil leveren, mits je oude ADSL is beeindigt en vrijgegeven lijnen!
Dus eerst dat oude opzeggen en je kan soms een week zonder zitten, maar wij doen het regelmatig via dakgoot als er een uitlegt, dus nu van de 5 aanbieders zijn er nog 2 over, en die 3 opgezegde doen het via de buren, dus de dakgoot online!
Re: het net surfen en bellen.
dat hebbebn we gedeaan en volgens kpn wasd dat ook mogelijk