Ik was terug gezet, want ik had straf gekregen omdat ik hun netwerk gebruikte waarvoor het bedoeld was...
en zou vandaag normale snelheid moeten zijn weer
Maar nothing
Echt traag als dikke stront
Ik bellen
"u moet nog teruggezet worden"
Maar dat gaat toch automatisch "Dat klopt meneer"
Dus ik zou mijn normale snelheid weer moeten hebben "Dat klopt meneer"
Maar dat is dus niet zo "dat doet het systeem meneer daar kan ik niks aan veranderen"
Maar dat systeem zou volgens jullie persberichten niet meer bestaan, aangezien er geen datalimieten meer zijn. "Maar er staat ook in dat de Fair use Policy nog steeds geld meneer"
Dus er bestaat dus nog kans dat je teruggezet wordt als je teveel download? "Ja meneer"
Maar mag ik alsjeblieft mijn oude snelheid terug? "Daar heb ik geen invloed op, dat gaat via het systeem"
Nou dat was dus gisteren...
Ik heb inmiddels mijn oude snelheid weer terug, en ik dacht ik ga eens testen...
Ben als een gek gaan downloaden, en ja hoor mijn teller loopt gewoon weer.
Omdat je teller loopt, wil toch niet zeggen dat je een limiet hebt?
Ja ik vind het heel logisch dat die teller loopt.
Ze mogen toch wel een oogje in het zijl houden?
Als je weer terug gezet wordt heb je gelijk dan worden we inderdaad belazerd. Maar wacht nu eerst maar eens af?
Met een paar linux-versies downen en uploaden ben ik redelijk snel erachter of men een limiet hanteert of niet. Echter telt bij mij alleen nog maar de download, de upload word niet gerekend
Deze week hebben wij met trots aangekondigd dat wij als een van de eerste kabelmaatschappijen in Nederland de datalimieten hebben losgelaten voor onze internetabonnementen chello light, chello classic en chello plus.
Daarnaast hebben wij onlangs de snelheden van uw chello abonnement aanzienlijk verhoogd. Op deze manier spelen wij in op de toenemende behoefte aan meer snelheid en capaciteit.
Breedband internet van chello was dus al snel, maar vanaf nu kunt u echt supersnel én onbeperkt internetten.
UPC geeft toe aan de klachten over datalimiet, en nog blijven zeuren?
Wanneer is het dan wel goed?
ahhh je bedoeld dat van XS4ALL gecopieeerde persbericht, waar UPC maar weer ff hun FUP in hebben ingepast...
helpdesk medewerkers geven gewoon toe dat er nog steeds een data limiet is
De tijd zal het leren of er nog een datalimiet is?
Voorlopig geef ik UPC het voordeel van de twijfel. Als ik een mailtje krijg waarop staat dat de datalimiet opgeheven is, ga ik er vanuit dat het ook zo is.