LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hetnet.nl

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
dijcker

hetnet.nl

Ongelezen bericht door dijcker »

Heb van hetnet.nl surfen en bellen . We zijn in november 2006 verhuist
heb na veel bellen mijn nieuwe adres door gegeven, kreeg te horen dat ik mijn box wel mee moest nemen en dat ik op mijn nieuwe adres een nieuwe zou krijgen . Nou U raad het al ik kan nog steed niet op mijn nieuwe adres Internetten .heb bij de kpn een nieuwe vast lijn om te bellen gevraagt, dus kan wel bellen gelukkig.Heb alle afdeling van hetnet gehad kost veel tijd want je zit gemiddel een uur in de wacht.
Drie brieven gestuurt maar ze kunnen de klacht zeker niet verhelpen.
De een zegt je kan de box op je nieuwe adres gebruiken de ander zeg weer niet. Maar de box werk niet op mijn nieuwe adres de adsl lijn komt niet binnen. Hebben nog meer mensen problemen met hetnet.{onderdeel van KPN} gr. Fam de Dijcker

Anastasia

Re: hetnet.nl

Ongelezen bericht door Anastasia »

Vaak is het beter de oude op te zeggen, en elders een nieuwe verbinding te nemen, gratis nieuw modem en de welkomst korting!

Dus goedkoper, geen verhuiskosten en zelfs vaak tijdelijk dubbel berijkbaar, dus rustig verhuizen, en je kreeg dan een snellere verbinding tegen lagere kosten!

Anastasia...

dijcker

Re: hetnet.nl

Ongelezen bericht door dijcker »

Dat heb ik ook voor gesteld maar mijn abonnement loop tot sept. 2008.
Maar ik heb in de nieuwe brief weer dit voorgesteld. gedaan Ze halen wel geld van mijn rekening maar laat ik terug storten,dus ik betaal op monent niks voor mijn surfen en bellen. ben ook nog niet afgesloten ik kan wel bij ander mijn e mail lezen. gr. dijcker

Gesloten