LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoge rekeningen voor chello classic
hoge rekeningen voor chello classic
Ik ben al drie bij chello met volle tevredenheid heb een classic abbo. maar sinds drie maanden zijn mijn rekening ineens veel hoger steeds een ander bedrag eerst 76.15€,toen 63,05€ deze maand 65,14€,terwijl ik deze maand drie weken afwezig ben geweest.
Antwoord krijg ik dus ook niet en de rekeningen staat gewoon alleen abbon. dus zonder extra kosten
wie weet een oplossing???
en antwoord gewoon opzeggen,is een domme opmerking
Antwoord krijg ik dus ook niet en de rekeningen staat gewoon alleen abbon. dus zonder extra kosten
wie weet een oplossing???
en antwoord gewoon opzeggen,is een domme opmerking
Re: hoge rekeningen voor chello classic
gewoon opzeggen zou een dom antwoord zijn als je met een ander bedrijf te maken had. Verwacht geen oplossing van UPC alhoewel UPC soms ook nog wel eens in positieve zin kan verrassen.
hoezo, gaan ze failliet dan???......DAT zou nog eens een positieve verrassing zijn
Ik weet alleen dat jij de enige niet bent die met UPC in de clinh ligt ik ben al jaren met ze aan het trubbellen en het lost zich niet op met dat soort van bedrijfHet is nou echt van tegenwoordige tijd dat we met zijn allen dat op moeten zeggen van die bedrrijven of hoe je dat moet noemen zakkenvullers komen ze zelf in de problemen ze heersen alleen maar over geld van iemand die betaald en proberen de mensen op te lichten
Als je naar het bedrag kijkt, zul je zien dat het meer is dan 49,95 , dus zullen er nog andere kosten bijzitten, je kunt het beste je specificatie van de factuur eens nakijken, waarschijnlijk zit er het abbo bij van je kabel tv
Toevallig een telefoonabonnementje erbij genomen???
Chello classic kost 49.95 het duurste catv pakket 15.20 is samen 65.15 per maand.
Als je iedere maand een ander bedrag hebt dan zou ik als ik jou was maar eens de spec. nakijken
Chello classic kost 49.95 het duurste catv pakket 15.20 is samen 65.15 per maand.
Als je iedere maand een ander bedrag hebt dan zou ik als ik jou was maar eens de spec. nakijken
Dat is dus het probleem. Er is geen spec. bijgesloten.
Succes idool!!!!
Succes idool!!!!
Er is wel een specificatie bijgesloten, Misschien moet je je ogen eens open doen gast.....
Beste Idool,
Je woont waarschijnlijk in de buurt van Alkmaar. UPC heeft het abonnement van de kabel overgenomen van de NUON. De reden dat je rekeningen duurder zijn geworden komt dus doordat je de kabel niet meer bij de NUON betaald maar bij UPC. Je moet even goed op de specificaties kijken dan kun je precies zien voor welke maanden dit is geweest.
groetjes Marijke
Beste Idool,
Je woont waarschijnlijk in de buurt van Alkmaar. UPC heeft het abonnement van de kabel overgenomen van de NUON. De reden dat je rekeningen duurder zijn geworden komt dus doordat je de kabel niet meer bij de NUON betaald maar bij UPC. Je moet even goed op de specificaties kijken dan kun je precies zien voor welke maanden dit is geweest.
groetjes Marijke
LIeve Marijke, hoe verklaar je de hoogte van de bedragen dan?
Men draait de nota om (dus even op de achterkan kijken) of men ontvangt een tweede blad met de spec.
Geen specificatie ontvangen???
Lijkt me sterk ,maar goed, bel et 0900-1580
postcode invoeren
optie 2 ( belt u over uw internet aansluiting)
optie 1 ( belt u over uw rekening)
even op een normale toon vragen om een specificatie of om uitleg en je vraag is binnen enkele sec beantwoord of je hebt met max 2 dagen afhankelijk van de TPG je spec in huis
Geen specificatie ontvangen???
Lijkt me sterk ,maar goed, bel et 0900-1580
postcode invoeren
optie 2 ( belt u over uw internet aansluiting)
optie 1 ( belt u over uw rekening)
even op een normale toon vragen om een specificatie of om uitleg en je vraag is binnen enkele sec beantwoord of je hebt met max 2 dagen afhankelijk van de TPG je spec in huis
0900-1580, en je zult het weten .......
over die drie bedragen die je noemt kan toch niemand wat zeggen hier..... (ja .... prijzig..... maar meer ook niet)
over die drie bedragen die je noemt kan toch niemand wat zeggen hier..... (ja .... prijzig..... maar meer ook niet)
UPC antwoord dat ik in het verleden kreeg: Meneer ik kan u wel lopen uitleggen hoe het bedrag is opgebouwd maar waar het toch op neer komt is dat u gewoon betaalt.!!!!!
Ja maar ik heb Chello al 4 maanden geleden opgezegd en heb het niet meer. UPC: niet volgens het systeem. Klant: Maar ik heb aangetekend opgezegd. UPC: de brief is bij ons nooit aangekomen.
Klant: Ja wat moet ik nou? UPC: gewoon betalen!!!!!
Klant: Ja wat moet ik nou? UPC: gewoon betalen!!!!!
Geplaatst op: 21 Jan 2004 10:39 Onderwerp:
=================================================
Geplaatst op: 21 Jan 2004 10:44 Onderwerp:
UPC antwoord dat ik in het verleden kreeg: Meneer ik kan u wel lopen uitleggen hoe het bedrag is opgebouwd maar waar het toch op neer komt is dat u gewoon betaalt.!!!!!
================================================
als deze beweringen waar zijn wat me erg sterk lijkt, naam noteren en breife schrijven en verwijzen naar gesprek met die persoon.
=================================================
Geplaatst op: 21 Jan 2004 10:44 Onderwerp:
================================================
als deze beweringen waar zijn wat me erg sterk lijkt, naam noteren en breife schrijven en verwijzen naar gesprek met die persoon.
Specificatie staat op de achterkant bij UPC .
Heel handig om de rekening EN de specificatie te vergelijken .
Mijn tip ?... print de achterkant ff uit op een nieuw A4tje .
Suc6
Heel handig om de rekening EN de specificatie te vergelijken .
Mijn tip ?... print de achterkant ff uit op een nieuw A4tje .
Suc6
Hoi Idool.
Tot en met september werd Catv inderdaad geind door Nuon en Chello door UPC Alkmaar.
Sinds oktober wordt Catv direct door UPC Nederland geind. Dit is schriftelijk gemeld aan de klanten.
De factuur van Oktober is niet aangemaakt, maar voor november wel, omdat Chello in oktober nog via UPC Alkmaar is gegaan.
De factuur van november was Chello van nov + 2 maanden Catv (okt en nov)
-> € 49.95 + 2x € 13.10 = € 76.15
De factuur van december was Chello + 1 maand Catv
-> € 49.95 + € 13.10 = € 63.05
De factuur van januari is Chello + 1 maand Catv (incl verhoging)
-> € 49.95 + € 15.19 = € 65.14
Dit lijkt mij een logisch rijtje.
Ik hoop, dat dit duidelijk genoeg is.
Gr.
Speed-Ray
Tot en met september werd Catv inderdaad geind door Nuon en Chello door UPC Alkmaar.
Sinds oktober wordt Catv direct door UPC Nederland geind. Dit is schriftelijk gemeld aan de klanten.
De factuur van Oktober is niet aangemaakt, maar voor november wel, omdat Chello in oktober nog via UPC Alkmaar is gegaan.
De factuur van november was Chello van nov + 2 maanden Catv (okt en nov)
-> € 49.95 + 2x € 13.10 = € 76.15
De factuur van december was Chello + 1 maand Catv
-> € 49.95 + € 13.10 = € 63.05
De factuur van januari is Chello + 1 maand Catv (incl verhoging)
-> € 49.95 + € 15.19 = € 65.14
Dit lijkt mij een logisch rijtje.
Ik hoop, dat dit duidelijk genoeg is.
Gr.
Speed-Ray
Apart hoor, al die moeilijkheden met Chello. Ik ben een gelukkig mens , heb al een aantal jaren zowel KTV - aansl., als Priority - telefoonaansl., als kabel-Internet, via UPC.
En..., je raadt het nóóit: geen enkele klacht..., op één beginklacht na, maar die is tot tevredenheid opgelost. ( ?)
Ik hoop niet dat het nu zal beginnen..., !!!
De rekeningen zijn duidelijk gespecificeerd; met het bereiken van het help-team had ik in het begin een erg lange wachttijd, daarna heb ik dat zo mogelijk altijd per e-mail gedaan. De onkosten van de lange wachttijden in het begin heb ik trouwens vergoed gehad - ik heb een automatische betaling teruggehaald (+ dit aangekondigd via een aangetekende brief) omdat de levering verre van compleet was, en ik onkosten had gemaakt.
Toen het daarna aldoor prima was, en er geen klachten meer waren bij mij, heb ik dit geschaard onder het kopje: startproblemen.
Het is misschien een vreemd verhaal voor jullie - ik heb te doen met degenen die wél aldoor moeilijkheden hebben , maar ik wil toch dit verhaal ook een keer vertellen. Gewoon, omdat het bewijst dat het dus wél anders kán...
En..., je raadt het nóóit: geen enkele klacht..., op één beginklacht na, maar die is tot tevredenheid opgelost. ( ?)
Ik hoop niet dat het nu zal beginnen..., !!!
De rekeningen zijn duidelijk gespecificeerd; met het bereiken van het help-team had ik in het begin een erg lange wachttijd, daarna heb ik dat zo mogelijk altijd per e-mail gedaan. De onkosten van de lange wachttijden in het begin heb ik trouwens vergoed gehad - ik heb een automatische betaling teruggehaald (+ dit aangekondigd via een aangetekende brief) omdat de levering verre van compleet was, en ik onkosten had gemaakt.
Toen het daarna aldoor prima was, en er geen klachten meer waren bij mij, heb ik dit geschaard onder het kopje: startproblemen.
Het is misschien een vreemd verhaal voor jullie - ik heb te doen met degenen die wél aldoor moeilijkheden hebben , maar ik wil toch dit verhaal ook een keer vertellen. Gewoon, omdat het bewijst dat het dus wél anders kán...
Beste gast,
Het verschil in bedragen heeft te maken met de overname. In oktober hebben de mensen daar geen kosten voor de kabel gekregen. Daarom kwamen deze op de factuur van november. Dus: Chello + kabelabonnement oktober + kabelabonnement voor december = 76.15. Nu loopt alles goed en krijgt Idool een factuur voor Chello en de kabel per maand (december was dus Chello + kabel december), nu zijn per 01-01-04 de tarieven voor de kabel verhoogd dus krijgt Idool in januari een factuur met Chello + vernieuwd kabeltarief voor januari......dit zal voorlopig hetzelfde blijven.
Het verschil in bedragen heeft te maken met de overname. In oktober hebben de mensen daar geen kosten voor de kabel gekregen. Daarom kwamen deze op de factuur van november. Dus: Chello + kabelabonnement oktober + kabelabonnement voor december = 76.15. Nu loopt alles goed en krijgt Idool een factuur voor Chello en de kabel per maand (december was dus Chello + kabel december), nu zijn per 01-01-04 de tarieven voor de kabel verhoogd dus krijgt Idool in januari een factuur met Chello + vernieuwd kabeltarief voor januari......dit zal voorlopig hetzelfde blijven.