Het is altijd wat bij home.
Dan weer die storing, vandaag weer e.mail storing.
En dan moet je maar een 0900 nummer bellen en houden ze je een eeuw aan de praat!
En telefoon kosten vergoeding hebben ze nog nooit van gehoord!
En als er internet storing is zeggen ze ; u had dan eerst even op home storings informatie moeten kijken voordat u belt!
Hoe kun je daar nou kijken als er storing is?????
DUHHHHH
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] home internet grote bende!!
Re: home internet grote bende!!
UPC garandeert uitdrukkelijk geen minimumsnelheid noch dat altijd gebruik kan worden gemaakt van de chello Service of dat de Klant altijd gebruik kan maken van de beschikbaar gestelde capaciteit."
Zelfs 64 Kbits / sec mag dus.
Zelfs 64 Kbits / sec mag dus.
Re: home internet grote bende!!
En toch heb ik liever @Home ipv dat k l o t e Chello maar helaas gaat dat niet in deze regio. In ieder geval gaat ons bedrijf wel over naar @Home
Re: home internet grote bende!!
Het kan ook anders hoor: UPC moet eens een kijkje gaan nemen bij Multikabel! let op: download 2500 k/bs en upload: 512 k/bs! en dat voor €43,- zonder enig limiet!!! Plus (nog belangrijker!) prima service en klachtenafhandeling! Daar krijg je iemand van de helpdesk te spreken (gratis) omdat er gewoonweg geen klachten zijn! plus direct na ieder telefoontje een bevestigingsmailtje met een opsomming van de klacht! HET KAN OOK ANDERS, MENSEN!!!
Re: home internet grote bende!!
Wat heb ik nu aan een helpdesk? Ik bel ze om de 3 jaar. Enkel om het modem te vervangen als hij stuk gaat.
Re: home internet grote bende!!
Het gaat hier om SERVICE Keesjan
Dat is iets wat niet in het woordenboek van UPC voorkomt
Dat is iets wat niet in het woordenboek van UPC voorkomt