LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] home internet grote bende!!

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
boze gefrustreerde

home internet grote bende!!

Ongelezen bericht door boze gefrustreerde »

Het is altijd wat bij home.
Dan weer die storing, vandaag weer e.mail storing.
En dan moet je maar een 0900 nummer bellen en houden ze je een eeuw aan de praat!
En telefoon kosten vergoeding hebben ze nog nooit van gehoord!
En als er internet storing is zeggen ze ; u had dan eerst even op home storings informatie moeten kijken voordat u belt!
Hoe kun je daar nou kijken als er storing is?????
DUHHHHH

Gast

Re: home internet grote bende!!

Ongelezen bericht door Gast »

UPC garandeert uitdrukkelijk geen minimumsnelheid noch dat altijd gebruik kan worden gemaakt van de chello Service of dat de Klant altijd gebruik kan maken van de beschikbaar gestelde capaciteit."
Zelfs 64 Kbits / sec mag dus.

Gast

Re: home internet grote bende!!

Ongelezen bericht door Gast »

En toch heb ik liever @Home ipv dat k l o t e Chello maar helaas gaat dat niet in deze regio. In ieder geval gaat ons bedrijf wel over naar @Home :roll:

Gast

Re: home internet grote bende!!

Ongelezen bericht door Gast »

Het kan ook anders hoor: UPC moet eens een kijkje gaan nemen bij Multikabel! let op: download 2500 k/bs en upload: 512 k/bs! en dat voor €43,- zonder enig limiet!!! Plus (nog belangrijker!) prima service en klachtenafhandeling! Daar krijg je iemand van de helpdesk te spreken (gratis) omdat er gewoonweg geen klachten zijn! plus direct na ieder telefoontje een bevestigingsmailtje met een opsomming van de klacht! HET KAN OOK ANDERS, MENSEN!!!

Keesjan
Berichten: 698
Lid geworden op: 30 jun 2004 14:36

Re: home internet grote bende!!

Ongelezen bericht door Keesjan »

Wat heb ik nu aan een helpdesk? Ik bel ze om de 3 jaar. Enkel om het modem te vervangen als hij stuk gaat.

Gast

Re: home internet grote bende!!

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat hier om SERVICE Keesjan

Dat is iets wat niet in het woordenboek van UPC voorkomt

Gast

Re: home internet grote bende!!

Ongelezen bericht door Gast »

athome is een prima provider anders.

Gesloten