LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hulp nodig??
Re: Hulp nodig??
Gast,
Nee, dat hoeft niet.
Maar u geeft aan, dat ik maar naar uw brieven moet gaan zoeken, maar zonder naam of klantnummer kom ik niet ver.
Mail uw klantnummer maar naar het mailadres en dan kan ik voor u gaan kijken.
Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]
Nee, dat hoeft niet.
Maar u geeft aan, dat ik maar naar uw brieven moet gaan zoeken, maar zonder naam of klantnummer kom ik niet ver.
Mail uw klantnummer maar naar het mailadres en dan kan ik voor u gaan kijken.
Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]
Re: Hulp nodig??
Gast,
Hoezo ben ik fout bezig?
Omdat ik wil helpen?
Ja, is heel fout.
Wat het spammen betreft:
Van mijn part maak je een hotmail-account aan en mailt dan het klantnummer.
Dan kan ik een mailaccount gaan spammen, wat meteen niet meer gebruikt hoeft te worden.
Maar ja, jullie willen toch niet geloven, dat er iemand is die het goede voor heeft met klanten.
Heel jammer.
Guilty until proven innocent zou je bijna zeggen.
Alleen krijg ik er de kans niet voor om het te bewijzen.
Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]
Hoezo ben ik fout bezig?
Omdat ik wil helpen?
Ja, is heel fout.
Wat het spammen betreft:
Van mijn part maak je een hotmail-account aan en mailt dan het klantnummer.
Dan kan ik een mailaccount gaan spammen, wat meteen niet meer gebruikt hoeft te worden.
Maar ja, jullie willen toch niet geloven, dat er iemand is die het goede voor heeft met klanten.
Heel jammer.
Guilty until proven innocent zou je bijna zeggen.
Alleen krijg ik er de kans niet voor om het te bewijzen.
Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]
Re: Hulp nodig??
Werk nou maar eerst door die stapel heen. waarom zou je niet aan de stapels brieven willen beginnen maar wel aan de hand van een klantnummer dat je via dit forum werft. ik begrijp niet waarom je niet gewoon je werk doet. waarom zou ik via een onafhankelijk forum wel met upc kunnen communiceren maar via normale brief/fax communicatie niet. waarom???
Heeft upc geen fax of brievenbus? wat is er nou zou moeilijk aan om een brief normaal te beantwoorden?
laat upc naar structurele oplossingen zoeken.
Heeft upc geen fax of brievenbus? wat is er nou zou moeilijk aan om een brief normaal te beantwoorden?
laat upc naar structurele oplossingen zoeken.
Re: Hulp nodig??
als je voorgaande leest zie je dat ie op zijn werk de brieven in de papiervernietiger gooit, ach ja dat is UPC, en zijn medewerkers dus...
en dan zou er 1 zijn die s'avonds wel wil werken??????
en dan zou er 1 zijn die s'avonds wel wil werken??????
Re: Hulp nodig??
CSRUPC,
Je bent gewoon Fout bezig door je "dienstverlening" voor UPC aan te bieden via dit forum.
Niet verstandig, ik denk dat er ook weinig tot niemand op zal reageren.
Het is niet de formele weg om klanten op deze manier te helpen, dat je mensen wilt helpen is alleen maar goed, maar laat dat maar zien als je bijvoorbeeld aan de lijn zit ? Ennuh, geef je naam uit als je zo zeker bent van je service, dan kunnen mensen naar je vragen als ze bellen.
Je bent gewoon Fout bezig door je "dienstverlening" voor UPC aan te bieden via dit forum.
Niet verstandig, ik denk dat er ook weinig tot niemand op zal reageren.
Het is niet de formele weg om klanten op deze manier te helpen, dat je mensen wilt helpen is alleen maar goed, maar laat dat maar zien als je bijvoorbeeld aan de lijn zit ? Ennuh, geef je naam uit als je zo zeker bent van je service, dan kunnen mensen naar je vragen als ze bellen.
Re: Hulp nodig??
Dat is waar, die kans moet je krijgen. Ok, hier komt-ie:Alleen krijg ik er de kans niet voor om het te bewijzen.
Loop naar het kamertje waarop "Customer Care" staat, en schuif die zware postzakken die achter de deur staan niet zomaar weer opzij maar maak ze open en zoek de zakken waarin de enveloppen zitten met dikke rode etiketten erop. Als je nou de brieven die daarin zitten gaat beantwoorden dan heb je tegen de tijd dat alle zakken op zijn al onze problemen opgelost.
Als je dan ook even de klanten terugmeldt "solved by CSRUPC" dan zullen wij allemaal hier komen posten hoe blij we wel niet met jou zijn!!
Re: Hulp nodig??
Ik heb de gok gewaagd, en onderstaande mail gestuurd, ik houd via dit forum jullie op de hoogte, het benieuwd mij wel wat ik krijg.
We zullen zien
Beste -
Bij deze waag ik de gok.
Ik heb al maanden geleden brieven geschreven maar tot op heden geen antwoord gehad.
Ook ben ik ten onrechte afgesloten geweest van internet, betalingsbewijzen doorgefaxt, toch weigerde men mij weer aan te sluiten, totaal 2 weken afgesloten geweest.
Een fatsoenlijke schadevergoeding is nooit gegevem.
Nu al 2 maanden geleden modem ingeleverd is wel in rekening gebracht maar nog steeds niet gecrediteerd, ook de borg met de wettelijke rente is tot op heden niet terugbetaald.
klant nr
We zullen zien
Beste -
Bij deze waag ik de gok.
Ik heb al maanden geleden brieven geschreven maar tot op heden geen antwoord gehad.
Ook ben ik ten onrechte afgesloten geweest van internet, betalingsbewijzen doorgefaxt, toch weigerde men mij weer aan te sluiten, totaal 2 weken afgesloten geweest.
Een fatsoenlijke schadevergoeding is nooit gegevem.
Nu al 2 maanden geleden modem ingeleverd is wel in rekening gebracht maar nog steeds niet gecrediteerd, ook de borg met de wettelijke rente is tot op heden niet terugbetaald.
klant nr
Re: Hulp nodig??
Ik zou graag willen weten hoe CSRUPC dit gaat oppakken Agro !
Fijn dat je ons op de hoogte houd.
Fijn dat je ons op de hoogte houd.
Re: Hulp nodig??
Agro,
Ik zal vandaag even kijken en je van mijn bevindingen per mail op de hoogte houden.
Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]
Ik zal vandaag even kijken en je van mijn bevindingen per mail op de hoogte houden.
Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]
Re: Hulp nodig??
Gast,
Misschien is dit gezegde wat voor jou:
Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten.
Of je moet je vocabulair even uitbreiden.
Beetje eentonig namelijk, dat continue slecht denken van mensen.
Misschien is dit gezegde wat voor jou:
Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten.
Of je moet je vocabulair even uitbreiden.
Beetje eentonig namelijk, dat continue slecht denken van mensen.
Re: Hulp nodig??
ik ben ook benieuwd naar de uitkomst. Heb ook overwogen om te reageren , maar CSRUPC heeft me nog niet weten te overtuigen. Waarom zou het op deze manier wel lukken wat op de reguliere wijze niet lukt. Lijkt vreemd.
Spam op mijn emailaccount zou geen probleem zijn want je kan idd een hotmail acc aanmaken, echter als je echt bij UPC werkt, wie garandeert me dat je geen andere foute dingen gaat doen als je mijn klantnummer hebt. ik wil toch meer weten , hoe denkt CSRUPC te kunnen helpen..
gr en in afw8ting
Spam op mijn emailaccount zou geen probleem zijn want je kan idd een hotmail acc aanmaken, echter als je echt bij UPC werkt, wie garandeert me dat je geen andere foute dingen gaat doen als je mijn klantnummer hebt. ik wil toch meer weten , hoe denkt CSRUPC te kunnen helpen..
gr en in afw8ting
Re: Hulp nodig??
Hieronder het antwoord wat ik kreeg, mijn antwoord hierop volgt in het volgende bericht.
Beste agro,
>
> Ik heb mij er vandaag even aan gewaagd en kwam op het volgende verhaal:
>
> U heeft 2 schemanummers.
> Ik licht eerst schemanummer 2 toe, omdat dat chronologisch het handigst is.
>
> Schemanummer 2:
> - Abonnement Chello beeindigd op 10-03-03
> - Borg verrekend ad ? 45.38 op 10-03-03. Dit is te zien op de factuur van 10-04-03, fact nr 29134016-00
> U geeft aan, dat u 2 weken geen verbinding heeft gehad.
> - Vergoeding van ? 49.94 (conform garantieplan: 1 dag storing, 2 vergoed) op 04-07-03. Dit is te zien op de factuur van 12-08-03, fact nr. 35873720-00
>
> - Tegoed van ? 95.32 is daarna teruggestort op 22-12-03.
> Ik kan helaas niet nagaan op welk rekeningnummer, maar het rekeningnummer wat bij ons bekend is, is 122882733.
>
> Schemanummer 1:
> - Chello opgestart op 13-03-03
> - Chello beeindigd op 01-07-03
> Het modem is uiteindelijk opgehaald op 29-04-04.
> - Borg is verrekend op 07-07-03. Dit is te zien op de factuur van 14-08-03, fact nr 35990906-00
> Er is 2 maal een modem ad ? 100.- in rekening gebracht
> - 1 maal op 14-08-03, deze is in mindering gebracht op 02-02-04. Dit is te zien op de factuur van 24-02-04, fact nr. 47547980-00
>
> - 1 maal op 23-03-04, deze is in mindering gebracht op 01-06-04. Dit zal te zien zijn op de factuur van juni 2004, deze is nog niet aangemaakt, dus daar heb ik nog geen fact nr van
>
> U geeft aan wettelijke rente te willen over de borg, maar de borg hoort eigenlijk pas verrekend te worden op het moment, dat UPC de modem retour krijgt.
>
> Bij u is de borg dus eerder in mindering dan dat de modem retour was, daarom is er van rente helaas geen sprake.
>
> Op de factuur van 25-05-04 was er een openstaand bedrag van ? 96.74. Hiervan is de vervangingswaarde ad ? 100.- afgehaald en heeft u een tegoed van ? 3.26. Dit zal meegaan naar de factuur van juni, waarmee dan dus een gedeelte van het Catv-abonnement verrekend zal worden.
>
> Qua betalingen klopt het verder dan. Wat er teveel in rekening is gebracht, is in mindering gebracht.
>
> Het is een heel verhaal, maar alles is nu dus wel al rond.
> Ik heb er zelf niets aan hoeven te doen.
>
> Ik hoop, dat ik u voldoende heb geinformeerd,
>
> CSR UPC
Beste agro,
>
> Ik heb mij er vandaag even aan gewaagd en kwam op het volgende verhaal:
>
> U heeft 2 schemanummers.
> Ik licht eerst schemanummer 2 toe, omdat dat chronologisch het handigst is.
>
> Schemanummer 2:
> - Abonnement Chello beeindigd op 10-03-03
> - Borg verrekend ad ? 45.38 op 10-03-03. Dit is te zien op de factuur van 10-04-03, fact nr 29134016-00
> U geeft aan, dat u 2 weken geen verbinding heeft gehad.
> - Vergoeding van ? 49.94 (conform garantieplan: 1 dag storing, 2 vergoed) op 04-07-03. Dit is te zien op de factuur van 12-08-03, fact nr. 35873720-00
>
> - Tegoed van ? 95.32 is daarna teruggestort op 22-12-03.
> Ik kan helaas niet nagaan op welk rekeningnummer, maar het rekeningnummer wat bij ons bekend is, is 122882733.
>
> Schemanummer 1:
> - Chello opgestart op 13-03-03
> - Chello beeindigd op 01-07-03
> Het modem is uiteindelijk opgehaald op 29-04-04.
> - Borg is verrekend op 07-07-03. Dit is te zien op de factuur van 14-08-03, fact nr 35990906-00
> Er is 2 maal een modem ad ? 100.- in rekening gebracht
> - 1 maal op 14-08-03, deze is in mindering gebracht op 02-02-04. Dit is te zien op de factuur van 24-02-04, fact nr. 47547980-00
>
> - 1 maal op 23-03-04, deze is in mindering gebracht op 01-06-04. Dit zal te zien zijn op de factuur van juni 2004, deze is nog niet aangemaakt, dus daar heb ik nog geen fact nr van
>
> U geeft aan wettelijke rente te willen over de borg, maar de borg hoort eigenlijk pas verrekend te worden op het moment, dat UPC de modem retour krijgt.
>
> Bij u is de borg dus eerder in mindering dan dat de modem retour was, daarom is er van rente helaas geen sprake.
>
> Op de factuur van 25-05-04 was er een openstaand bedrag van ? 96.74. Hiervan is de vervangingswaarde ad ? 100.- afgehaald en heeft u een tegoed van ? 3.26. Dit zal meegaan naar de factuur van juni, waarmee dan dus een gedeelte van het Catv-abonnement verrekend zal worden.
>
> Qua betalingen klopt het verder dan. Wat er teveel in rekening is gebracht, is in mindering gebracht.
>
> Het is een heel verhaal, maar alles is nu dus wel al rond.
> Ik heb er zelf niets aan hoeven te doen.
>
> Ik hoop, dat ik u voldoende heb geinformeerd,
>
> CSR UPC
Re: Hulp nodig??
Beste CSR UPC
U heeft er zich inderdaad aan gewaagd, maar de werkelijkheid is wel een ietsje anders dan door U wordt gesteld.
Gemakshalve houd ik de door U gemaakte schemanummers aan.
Schema 2.
Met factuur 27040033-00 is het Chello abonnement over de periode 1-3-2003 t/m 31-3-2003 berekend en voldaan, akkoord?
Vervolgens wordt door U gemakshalve de helft maar “vergeten”
Met factuur 29134016-00 dd. 10-4-2003 wordt gesteld dat het Chello abonnement per 11-3-2003 beëindigd zou zijn.
Het abonnement is tot op dat moment niet beëindigd en is ook nooit de bedoeling geweest dat het abonnement beëindigd zou worden.
Met deze creditnota wordt de borg gecrediteerd en de abonnementsperiode van 1-3-2003 t/m 11-3-2003 wat resulteert in een creditnota van € 79,21.
Doch het belangrijkste wordt door U even “vergeten” Deze creditnota is door UPC nooit betaald of verrekend. (hoezo is de borg verrekend)
Vervolgens krijg ik een factuur dd 15-4-2003 nr 29252718-00 hiermee wordt in rekening gebracht het abonnement over de periode 1-4-2003 t/m 30-4-2003 + de periode 13-3-2003 t/m 31-4-2003 welke periode al was betaald met de factuur over maart nr 27040033-00, wat dus resulteerde in een dubbele facturering, waarmee alle ellende is begonnen.
Hierop is door mij een bezwaar bij UPC ingediend met dien verstande dat als niet binnen 8 dagen een reactie van UPC vernomen zou zijn het afgeschreven bedrag gestorneerd zou worden, hetgeen ook is gebeurd nadat van de zijde van UPC elke reactie achterwege is gebleven.
Eerst met brief gedateerd 14 mei 2003 wordt door UPC mijnklacht gegrond verklaard, in deze brief wordt ook gesteld dat inmiddels met openstaande posten het bedrag van € 33,83 is verrekend.
Doch er is nooit op welke factuur dan ook een correctie vermeld van bovenstaand bedrag.
Na telefonisch overleg is overeengekomen dat ik het op dat moment openstaande bedrag minus het ten onrechte bedrag van € 33,83 zou overmaken, hetgeen op 23-mei 2003 middels telebankieren is geschied.
Op 26 mei zonder nadere mededeling afsluiting van het Chello internet, terwijl de ervaring is dat met telebankieren in het uiterste geval de dag na overmaking het over gemaakte bedrag op de rekening van de begunstigde is bijgeschreven, dus op moment van afsluiting was het bedrag bij UPC in bezit.
Na telefonisch contact zou ik betalingsbewijzen doorfaxen, waarna men zou zien wat men kon doen, deze bewijzen zijn door mij bij de bank opgehaald en door gefaxt, doch men weigerde een heraansluiting te overwegen, de verbinding is pas hersteld op 7 juni 2003.
Gezien het bovenstaande is door mij eind mei het abonnement opgezegd en op 30 juni 2003 daadwerkelijk beëindigd.
Er is door UPC inderdaad een vergoeding gegeven voor de afsluiting van € 49,94, deze aalmoes is berekend als zou het een storing betreffen, doch er was in het geheel geen sprake van een storing maar van een onterechte ordinaire afsluiting en bovendien een weigering van heraansluiting dit ondanks het bedrag op dat moment bij UPC in bezit moet zijn geweest en ook na het doorfaxen van bewijzen halsstarrig heraansluiting te overwegen.
Ik ben dan ook van mening dat niet de vergoeding van een “normale storing” geldt doch dat een bijzondere regeling van toepassing hoort te zijn.
Schema 1
Chello niet opgestart per 13-3-2003 zie boven.
Chello abonnement beëindigd per 1-7-2003 (30-6-2003) klopt.
Met factuur dd 14-8-2003 nr 35990906 is modem in rekening gebracht minus de borg, deze nota is uiteraard door mij niet voldaan, dus de borg is ook niet verrekend.
Nadien is het modem nog enkele keren gecrediteerd en vervolgens weer in rekening gebracht, dit om het makkelijk te maken denk ik.
Dus om een lang verhaal kort te maken, zowel de borg alsmede het in rekening gebrachte modem zijn nog steeds niet verrekend.
Het modem is opgehaald op 29-4-2003 (dat niet eerder is geweest heeft ook zijn gegronde redenen)
Rest nog het volgende:
Ik ben mijn vorige brief aan U begonnen met de mededeling dat ik al maanden geleden brieven aan UPC heb verzonden maar tot op heden nooit een antwoord heb ontvangen.
Voor de goede orde, het betreft 3 brieven gedateerd 6 april 2004 waarin telkens 1 onderwerp wordt behandeld, dit omdat mijn ervaring is dat als men meer dan 1 onderwerp per brief aanvoert dit voor UPC teveel van het goede is.
Van 1 brief kan men stellen dat deze inmiddels is afgehandeld doch niet als reactie van UPC op deze brief maar door mij opgenomen telefonisch contact.
Mogelijk dat U zich nu wel verder gaat verdiepen, ik zie met belangstelling Uw bevindingen tegemoet.
Niettegenstaande wil ik U toch bedanken voor de genomen moeite, het is meer dan dat ik tot op heden van UPC medewerkers heb gekregen.
U heeft er zich inderdaad aan gewaagd, maar de werkelijkheid is wel een ietsje anders dan door U wordt gesteld.
Gemakshalve houd ik de door U gemaakte schemanummers aan.
Schema 2.
Met factuur 27040033-00 is het Chello abonnement over de periode 1-3-2003 t/m 31-3-2003 berekend en voldaan, akkoord?
Vervolgens wordt door U gemakshalve de helft maar “vergeten”
Met factuur 29134016-00 dd. 10-4-2003 wordt gesteld dat het Chello abonnement per 11-3-2003 beëindigd zou zijn.
Het abonnement is tot op dat moment niet beëindigd en is ook nooit de bedoeling geweest dat het abonnement beëindigd zou worden.
Met deze creditnota wordt de borg gecrediteerd en de abonnementsperiode van 1-3-2003 t/m 11-3-2003 wat resulteert in een creditnota van € 79,21.
Doch het belangrijkste wordt door U even “vergeten” Deze creditnota is door UPC nooit betaald of verrekend. (hoezo is de borg verrekend)
Vervolgens krijg ik een factuur dd 15-4-2003 nr 29252718-00 hiermee wordt in rekening gebracht het abonnement over de periode 1-4-2003 t/m 30-4-2003 + de periode 13-3-2003 t/m 31-4-2003 welke periode al was betaald met de factuur over maart nr 27040033-00, wat dus resulteerde in een dubbele facturering, waarmee alle ellende is begonnen.
Hierop is door mij een bezwaar bij UPC ingediend met dien verstande dat als niet binnen 8 dagen een reactie van UPC vernomen zou zijn het afgeschreven bedrag gestorneerd zou worden, hetgeen ook is gebeurd nadat van de zijde van UPC elke reactie achterwege is gebleven.
Eerst met brief gedateerd 14 mei 2003 wordt door UPC mijnklacht gegrond verklaard, in deze brief wordt ook gesteld dat inmiddels met openstaande posten het bedrag van € 33,83 is verrekend.
Doch er is nooit op welke factuur dan ook een correctie vermeld van bovenstaand bedrag.
Na telefonisch overleg is overeengekomen dat ik het op dat moment openstaande bedrag minus het ten onrechte bedrag van € 33,83 zou overmaken, hetgeen op 23-mei 2003 middels telebankieren is geschied.
Op 26 mei zonder nadere mededeling afsluiting van het Chello internet, terwijl de ervaring is dat met telebankieren in het uiterste geval de dag na overmaking het over gemaakte bedrag op de rekening van de begunstigde is bijgeschreven, dus op moment van afsluiting was het bedrag bij UPC in bezit.
Na telefonisch contact zou ik betalingsbewijzen doorfaxen, waarna men zou zien wat men kon doen, deze bewijzen zijn door mij bij de bank opgehaald en door gefaxt, doch men weigerde een heraansluiting te overwegen, de verbinding is pas hersteld op 7 juni 2003.
Gezien het bovenstaande is door mij eind mei het abonnement opgezegd en op 30 juni 2003 daadwerkelijk beëindigd.
Er is door UPC inderdaad een vergoeding gegeven voor de afsluiting van € 49,94, deze aalmoes is berekend als zou het een storing betreffen, doch er was in het geheel geen sprake van een storing maar van een onterechte ordinaire afsluiting en bovendien een weigering van heraansluiting dit ondanks het bedrag op dat moment bij UPC in bezit moet zijn geweest en ook na het doorfaxen van bewijzen halsstarrig heraansluiting te overwegen.
Ik ben dan ook van mening dat niet de vergoeding van een “normale storing” geldt doch dat een bijzondere regeling van toepassing hoort te zijn.
Schema 1
Chello niet opgestart per 13-3-2003 zie boven.
Chello abonnement beëindigd per 1-7-2003 (30-6-2003) klopt.
Met factuur dd 14-8-2003 nr 35990906 is modem in rekening gebracht minus de borg, deze nota is uiteraard door mij niet voldaan, dus de borg is ook niet verrekend.
Nadien is het modem nog enkele keren gecrediteerd en vervolgens weer in rekening gebracht, dit om het makkelijk te maken denk ik.
Dus om een lang verhaal kort te maken, zowel de borg alsmede het in rekening gebrachte modem zijn nog steeds niet verrekend.
Het modem is opgehaald op 29-4-2003 (dat niet eerder is geweest heeft ook zijn gegronde redenen)
Rest nog het volgende:
Ik ben mijn vorige brief aan U begonnen met de mededeling dat ik al maanden geleden brieven aan UPC heb verzonden maar tot op heden nooit een antwoord heb ontvangen.
Voor de goede orde, het betreft 3 brieven gedateerd 6 april 2004 waarin telkens 1 onderwerp wordt behandeld, dit omdat mijn ervaring is dat als men meer dan 1 onderwerp per brief aanvoert dit voor UPC teveel van het goede is.
Van 1 brief kan men stellen dat deze inmiddels is afgehandeld doch niet als reactie van UPC op deze brief maar door mij opgenomen telefonisch contact.
Mogelijk dat U zich nu wel verder gaat verdiepen, ik zie met belangstelling Uw bevindingen tegemoet.
Niettegenstaande wil ik U toch bedanken voor de genomen moeite, het is meer dan dat ik tot op heden van UPC medewerkers heb gekregen.
Re: Hulp nodig??
Agro, dit is precies de reden waarom ik denk dat dit weinig zin heeft. UPC ontvangt een brief, maar antwoord de brief niet. Vervolgens zetten ze in het systeem iets verkeerd en vanaf dat moment is dat de waarheid. De medewerkers die je te spreken krijgt kijken niet naar je brief maar naar wat er in het systeem staat. Als dat niet klopt praat je vaak al over 2 verschillende dingen. Het is misschien een goedbedoelde poging maar je komt er zo moeilijk uit met UPC.
Re: Hulp nodig??
Hier een correctie:
In mijn bericht stelde ik dat het modem op 29 april 2003 is opgehaald, dit moet zijn 29 april 2004.
In mijn bericht stelde ik dat het modem op 29 april 2003 is opgehaald, dit moet zijn 29 april 2004.
Re: Hulp nodig??
@ agro: bedankt voor je uiteenzetting..een aardig gebaar van CSRUPC echter niet meer dan dat..zijn er daadwerkelijk mensen die ECHT geholpen zijn door CSRUPC?? ik ben nog steeds niet overtuigd