LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hulp nodig??

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Gast »

Ja ik!

Lada

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Lada »

Kijk, hier wordt het probleem prachtig in beeld gebracht. Upc beschikt dus over de verkeerde gegevens door een gebrekkige administratie. Zelf heb ik 7 brieven aan Upc geschreven en daar keer op keer uitgelegd wat het probleem was met dubbele rekeningen maar daar al meer dan een jaar geen reactie op gekregen. Het bovenstaande geeft mij weinig hoop anders had ik ook bemiddeling aan kunnen vragen.
Ik heb in mijn dossier nog een krantenbericht zitten waarin Upc belooft binnen een week te reageren op ingezonden brieven. Waarom duurt het dan bij mij al meer dan een jaar en ben ik inmiddels afgesloten.

Gast

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Gast »

geef een belletje naar ze.
heb je iemand aan de telefoon die je wel kan helpen.

Lada

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Lada »

Geef een belletje naar ze!!!!!!!!!!
Dat heb ik al tientallen keren geprobeerd maar ik heb nooit iemand aan de telefoon gekregen die antwoord op vragen over facturen kon geven. Een vermogen heb ik al uitgegeven aan telefoontjes. Daarna ben ik brieven gaan schrijven maar daar reageren ze ook niet op.
Alleen een brief van de deurwaarder maar dat is ook al meer dan een jaar geleden. Kan iemand mij duidelijk maken waarom Upc nooit ergens op reageert.

CSRUPC

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door CSRUPC »

Hallo,

Ik heb Agro's reactie ontvangen en zal dit in mijn volgende "onderzoek" meenemen.
Uiteraard is het makkelijk om meteen af te geven op UPC en mij.
Vind ik ook niet erg.
Maar er moet ook ingezien worden, dat ik er voor het eerst naar kijk en mijn collegae ook als ze u aan de telefoon krijgen.
Daarom is het vaak moeilijk om meteen een sluitend en correct antwoord te geven.
Als ik meer weet, laat ik het Agro weten.

Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]

Lada.

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Lada. »

Hiermee geef je zelf al aan dat Upc de boel niet op orde heeft en alleen met diepgaand onderzoek aan kan tonen hoe het zit. Of misschien helemaal niets meer kan aantonen. Geef eens antwoord op mijn vraag waarom Upc helemaal niet reageert op, aan hen toegezonden, verweerschriften.

CSRUPC

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door CSRUPC »

Lada,

Hiermee geef ik helemaal niet iets aan.
Ik vertel alleen, dat als iemand bijvoorbeeld 3 jaar een probleem heeft ik of een collega dat misschien niet binnen 1 minuut begrijpt of een antwoord ziet.

UPC reageert wel op brieven. Alleen de klanten zijn vaak niet te bereiken, omdat ze geen geldig tel. nr. meer hebben of opgeven.
Sommige klanten geven ook geen adres of klnr op.
Ik zeg niet, dat dat in uw geval is, maar het gebeurt.
Het is makkelijk om dan te gaan klagen.

Er zijn ook mensen, die meerdere malen dezelfde brief sturen en omdat er dan iedere keer hetzelfde antwoord gegeven moet worden, kan ik me voorstellen, dat een brief als afgehandeld wordt beschouwd.

Het klinkt raar en voor u waarschijnlijk zeer onwaarschijnlijk, maar UPC kan het ook bij het rechte eind hebben.
Er zijn zoveel mensen, die zeggen een advocaat in de arm te hebben genomen en een rechtzaak zijn begonnen, maar de uitslag hoor je bijna nooit.
Als ze zouden hebben gewonnen, dan zouden ze dat zeker wel laten weten, dacht ik zo.

Als u vragen heeft over uw zaak, dan zou ik graag het klnr van u willen vernemen via het emailadres.

Gr.
CSR UPC Nederland [[email protected]]

Gast

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Gast »

UPC beantwoord misschien wel de brief maar vaak niet inhoudelijk. Dat is mijn ervaring. UPC dreigt via Intrum Justitia al bijna 6 maanden een gerechtsdeurwaarder in te schakelen maar heeft het nog steeds niet gedaan. Ondanks het feit dat ik daar zelf al 2 keer omverzocht heb. Ook Intrum Justitia die in opdracht van UPC handelt beantwoord inhoudelijk geen brieven. Maar ondertussen lopen ze wel te dreigen met van alles. Laat ze maar komen ik ben klaar voor ze. Onze hele buurt lust UPC rauw.

CoolCorner

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door CoolCorner »

Sorry hoor CSR UPC , maar je reactie op Lada is een beetje zwak :

je zegt: Ik vertel alleen, dat als iemand bijvoorbeeld 3 jaar een probleem heeft ik of een collega dat misschien niet binnen 1 minuut begrijpt of een antwoord ziet.

Maar wie zorgt ervoor dat het 3 jaar duurt , niet de klant!

UPC reageert wel op brieven. Alleen de klanten zijn vaak niet te bereiken, omdat ze geen geldig tel. nr. meer hebben of opgeven.
Sommige klanten geven ook geen adres of klnr op.


lijkt mij BS, ik heb het zelf meegemaakt, Als een bedrijf claimt dat ze geld van je krijgen en je stuurt kopieen terug met hun eigen overzicht , dan zou je denken dat ze wel kunnen lezen..

Er zijn ook mensen, die meerdere malen dezelfde brief sturen en omdat er dan iedere keer hetzelfde antwoord gegeven moet worden, kan ik me voorstellen, dat een brief als afgehandeld wordt beschouwd.

Natuurlijk moet je meerdere malen dezelfde brief sturen , want je krijgt gewoon geen antwoord , en als je wél een antwoord krijgt dan wordt er niet inhoudelijk op je brief gereageerd, ook al leg je ze het (door hun veroorzaakte ) probleem uit met bewijsstukken , dan gaan ze daar gewoon niet op in.

Het is makkelijk om dan te gaan klagen.

Dat is vooralsnog het enige dat ons rest ...en wachten tot de deurwaarder eindelijk komt zodat het eindelijk voor het gerecht GOED geregeld kan worden..

Dus sorry , een beetje zwak argument van jou , maar ja misschien bedoel je het niet zo ..

gr


[/i]

Foei !!

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Foei !! »

Hallo CSRUPC,

Ik blijf bij mijn standpunt dat jij rigoreus FOUT bezig bent !!

Een beetje kerel/dame laat ook zijn/haar naam achter, triest om je achter een schuilnaam te verbergen.
Als je zo zeker bent van je bevindingen dan kom je er ook voor uit en blijf je niet "anoniem".

Gast

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Gast »

wat schiet die jongen er nou mee op om zijn naam te geven? niks nada noppes..

Voor als je het nog niet wist, dit is iets wat hij helemaal niet mag doen van zijn baas...

2 jaar telefonie/catv/chello classic, nooit problemen...

Er wordt hier ook veels te veel gediscussierd... open nou eens voor je eigen probleem een nieuw topic met als onderwerp: Probleem - Spookrekening

Laat UPC hier maar eens op reageren... dit forum stelt niks meer voor..

Als jullie nou allemaal zo'n topic openen en het verzoek bij trosradar indienen of ze aan upc willen vragen deze topics te bekijken dan ben je al een heel eind.

zeuren op elkaar en op UPC medewerkers helpt je niet, of je moet het leuk vinden natuurlijk.

Gast

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Gast »

Maar brieven schrijven naar UPC helpt ook niet. Zelfs aangetekend opzeggen helpt.

lada

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door lada »

beste CSR.
Ik heb het in mijn vorige bericht niet over mensen, ik heb het over de gang van zaken zoals mijzelf overkomen is.
Niks geen dubbele brieven. Ik heb bijna tien verschillende brieven geschreven met daarin weergegeven hoe de geschillen waren ontstaan.
Nooit is daarop gereageerd door UPC, alleen dreigbrieven van het incassobureau. In mijn brieven heb ik altijd geschreven dat ik bereid was om betalingen te verrichten als UPC maar duidelijk maakte waarvoor ik moest betalen of waarom ik sommige maanden dubbel moest betalen. Nooit enige reactie ontvangen.
Ik geloof echt dat je het goed meent met het aanbieden van je hulp maar ik ben inmiddels al weer een jaar afgesloten en heb nu een andere provider waar ik zeer tevreden over ben. Ook heb ik al een jaar niets van UPC of het incassobureau gehoord en daar voel ik mij best wel comfortabel bij. Het enige dat ik wil bereiken met mijn berichten in dit forum dat mensen gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van UPC.
Zeg nou zelf, ik waardeer je goede bedoelingen maar is dit nu de manier om problemen op te lossen voor een multinational als UPC. Het amateurisme druipt er toch van af.
En in de tussentijd worden er steeds nieuwe slachtoffers gelokt via zogenaamde aantrekkelijke aanbiedingen in tv reclames.
Jullie kunnen toch de ogen niet blijven sluiten voor alle negatieve reacties en net blijven doen alsof alles aan de klanten ligt.

Foei !!

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Foei !! »

Ik heb niets aan te merken op de manier waarop hier gecommuniceerd word met elkaar, ieder mens is anders :shock: , denkt anders :wink: en ervaard anders :o

Het is gewoon zéér Fout om als medewerker van een erg groot bedrijf je te mengen in problemen van klanten, buiten je eigenlijke werktijden om :!:

Ik begrijp ook niet wat CsrUPC ( Customer Service Representative, United Pan-Europe Communications ) hier mee wilt bereiken :?:

Lada

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Lada »

CSR, ben je voetbal aan het kijken?????

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door hoffie »

ohhhh hij is aan het werk?????

Gast

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Gast »

rare hoffie.

Keesjan

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Keesjan »

CSRUPC, wellicht is het volgende wel een redelijke uitdaging. Ik zit met Chello classic op het oude A2000 netwerk met een Lancity modem. Men stelt dat ik zou moeten overstappen naar het Eurodocsis netwerk. Aangezien de Lancity stabiel werkt en men op internet hier en daar veel negatieve berichten over Eurodocsis modems vermeldt, zou ik liever het oude modem blijven gebruiken.

Via via ben ik erachter gekomen dat het Lancity-platform nog tot minimaal oktober dit jaar volledig ondersteund blijft. Wellicht nog veel langer omdat er ook veel zakelijke klanten op dat platform blijven. UPC (helpdesk en service center) stelt echter dat dat niet kan. De een weet te vertellen dat het Lancity netwerk afgesloten is (ik ben nog online, dus dat klopt niet). De ander weet te vertellen dat ze niet weten of en wanneer het netwerk dicht gaat. Concrete data en bronnen ontbreken. Verder wist UPC mij te melden dat ik op het Lancity modem niet de nieuwe snelheden van Chello kon krijgen omdat het modem dat niet aan zou kunnen. Ik heb hier echter de specificaties van het apparaat liggen waarin vermeld wordt dat het modem maximaal 10 Mbit aankan. Ook ben ik ervan op de hoogte dat men bij UPC de snelheden relatief makkelijk kan aanpassen. Kennissen van mij met een Lancity modem hebben eenmaal geluk gehad bij de servicelijn iemand te spreken te krijgen die hen de nieuwe snelheden op het Lancity modem heeft gegeven.

Medewerkers van UPC die ik spreek zijn echter tegenstrijdig in hun antwoorden en weigeren iets te doen. Bij de UPC service-winkel stond men mij uiterst onbeschoft te woord alsof ik een oneerbaar voorstel had gedaan. Mijn vragen zijn dan ook: wordt het Lancity netwerk afgesloten en wanneer? Ben ik verplicht om het Lancity modem te laten omwisselen voor een Eurodocsis-compatible type? Is het mogelijk om de nieuwe snelheden op het Lancity modem te krijgen? En hoe krijg ik iemand via de servicelijn van UPC te spreken die wel weet waar hij over praat om dit te regelen?

Gast

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Gast »

Ja sorry, dat is te ingewikkeld. Dat kunnen wij als upc niet beantwoorden. Graag 1 vraag tegelijk.

Gast

Re: Hulp nodig??

Ongelezen bericht door Gast »

inderdaad te ingewikkeld, ik weet het goed gemaakt ...stuur even een brief naar UPC met je vragen ...Zoals CSR zich hier opstelt krijg je vast wel antwoord van de geweldige servicedesk :) :lol:

sorry , kon het niet laten..

Gesloten