LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik heb alles betaald en krij steeds weer rekeningen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sp395636[ups.s-van-wi

ik heb alles betaald en krij steeds weer rekeningen

Ongelezen bericht door sp395636[ups.s-van-wi »

geachte mevrouw/ mijnheer

ik heb een klacht over UPC [ chello ] ik heb alles betaald en toch sturen ze weer een rekening en ze hebben Intrum Justitia op mijn af gestuurd ik ben ze zo zat.
kan u mechien iets voor mijn doen ik heb ze al diversen brieven gestuurd en ook diversen op de fax ik heb al 3 x de BANK AFSCHRIFTEN naar ze opgestuurd ze hebben zelfs mijn borg in gehouden

Intrum Justitia
Postbus 29808
2502 LV Den Haag

Onderwerp : Inzake U.P.C
Ref : 5203027-1
Zwijndrecht 15-01-2005

Geachte Heer/mevrouw

1} Ik krijg van u een brief binnen op de datum 13-01-2005 en hij is verzonde op de datum 05-01-2005

2} Ik zal u nu de gegevens geven over wat ik betaald heb aan UPC dit word nu al zeker de 8 ste keer.
jaar 2001 jaar 2002
07-05-01 = E 153.80 april+mei + borg 02-01-02 = E 81.64 jan + feb
27-06-01 = E 8.78 mei 11-03-02 = E 80.77 maart + april
27-07-01 = E 40.82 juni 07-05-02 = E 80.76 mei + Juni
21-08-01 = E 92.98 juli + aug 16-07-02 = E 80.76 juli + aug
29-10-01 = E 29.47 sept 24-09-02 = E 97.24 sept + okt
06-11-01 = E 40.82 okt 12-11-02 = E 99.50 nov + dec
06-11-01 = E 40.82 nov
12-12-01 = E 40.82 dec
totaal betaald E 448.31 Fl 987.94 Totaal betaald E 520.67 FL 1.147,40

jaar 2003 jaar 2004
06-01-03 = E 99.50 jan + feb 23-12-03 = E 93.56 jan + feb
25-02-03 = E 93.94 maart + april05-03-04 = E 93.56 maart + april
07-05-03 = E 92.18 mei + juni 22-03-04 = E 46.78 mei
21-07-03 = E 93.98 juli + aug 03-05-04 = E 101.56 juni + juli
29-09-03 = E 92.58 sept + okt 02-06-04 = E 43.06 aug
03-11-03 = E 93.56 nov + dec borg = E 45.85
totaal betaald E 565.74 FL 1.246.72/ totaal betaald E 424.69 Fl 935.89
Dit zijn de betalingen wat ik moest doen met uitzondering van de borg die hebben ze gewoon in gehouden van mijn !!!!
Wand ik had het opgezegd per 31-08-04 wilde ik niks meer met UPC te maken hebben.

3} Ik word het nu echt zat met de UPC Ik heb ze al diversen brieven gestuurd en nog wel op de fax gedaan + met al mijn BANK AFSCHRIFTEN en ze hebben hellemaal niet gereageerd op mijn brieven en de fax !!!!!!!!!!!!!!!

4} Dit is nu echt de laaste keer mijn geduld raak nu ook eens een keer op als dit zo door blijf gaan ! gaat ik naar de consumenten bond ik ben het echt zat !!!!!!!!!!!

Ik hoop dat ik u hier mede voldoende heb geinformeerd

Met vriendelijke groet
S van Wijk

Dit is de brief die ik al diversen maal naar de UPC gestuurd heb met de betalingen er op en nu gaat ie naar intrum justitia mijn vraag is wil u mijn hier mee AUB mee helpen ik ben het echt zat met die UPC

ik wacht u reachtie af
met vriendelijke groet
S van Wijk

Gast

Re: ik heb alles betaald en krij steeds weer rekeningen

Ongelezen bericht door Gast »

Een tip
zet nooit je telefoonnummers of adres op een forum

Gast

S. van Wijk, ik zit in een zelfde situatie. Het duurt nu al meer dan 2 jaar. 1 keer in de 6 maanden probeert intrum justitia het weer. En ook ik stuur steeds dezelfde brief. Maar antwoord krijg ik nooit.

Gast

1 tip, zet het ref nr van Intrum op de brief en niet die van UPC. Deze brief zal waarschijnlijk gewoon worden weggegooid ivm ontbreken goede ref nr.

wassink

Ongelezen bericht door wassink »

(quote)
Geachte heer Wassink,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uit onze gegevens blijkt dat wij uw opzegging op 18 mei jl. hebben ontvangen. In verband met de opzegtermijn had uw abonnement beëindigd moeten worden per 30 juni 2004. Helaas hebben wij verzuimd dit te doen. Wij hebben uw abonnement nu stopgezet per 31 december 2004. Het abonnementsgeld dat in rekening is gebracht voor de periode van 1 juli 2004 tot en met 31 december 2004 wordt door ons gecrediteerd. Dit betreft een totaalbedrag van EUR 92,18. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland

Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op http://www.upc.nl
(unquote)

Ik stuur u maar eens NOGMAALS bovenstaande mail, die ik van u ontving.
Nu krijg ik weer een nota van 63,08, waarbij het voor mij volkomen onduidelijk is, waar u dit bedrag vandaan haalt. Dit zijn ca. 4 maanden abo. De laatste factuur, die ik u betaald heb is van 6 April 2004 voor de maanden April, Mei en Juni.
Wat wilt u nou eigenlijk? Mij de rekening laten betalen van jullie geklungel? Ik verzoek u vriendelijk nou eindelijk eens op te houden mij te bedreigen met incasso-bureaux voor iets, wat gewoon niet bestaat. Ik schrijf u nu niet meer, omdat ik het tenenemaal zat ben en nooit meer iets met u van doen wil hebben.

JW

Spreekt voor zich, wat een vervelend firma.

wassink

Beantwoord simpelweg geen enkele correspondentie meer. Ik heb nu nog 1x een bericht gestuurd, daarna gaat alles bij mij direct de prullenbak in, wie er ook schrijft. Als je alles kan bewijzen is er geen enkele reden om je waar dan ook over op te winden. Het is beter voor je eigen gemoedsrust. Ik wil de rechtbank nog wel eens van binnen zien. Ze blijven het toch eindeloos proberen. Laat je niet intimideren.
Het zijn en blijven sukkels en ze komen zichzelf nog wel eens tegen.

JW

wassink

(quote)
Geachte heer Wassink,

Hartelijk dank voor uw bericht. Uw abonnement op het Standaardpakket Radio/TV is inderdaad beëindigd per 31 december 2004. U kunt de factuur dan ook als niet verzonden beschouwen. De in rekening gebrachte abonnementskosten voor de maanden januari, februari en maart worden automatisch gecrediteerd. De in rekening gebrachte herinneringskosten van Eur. 15,49 zijn reeds gecrediteerd.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPC Nederland

Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected]. Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op http://www.upc.nl
(unquote)

Ontving nu weer bovenstaand bericht. Ben benieuwd of ik er nu eindelijk van verlost ben. Met de ervaringen in mijn achterhoofd, heb ik er een hard hoofd in.

JW

schepvis

Ongelezen bericht door schepvis »

Wij hebben UPC gemachtigd. Toch krijgen we rekeningen en aanmaningen. Via de telefoon te horen gekregen dat we de aanmaningen kunnen negeren. Wat moeten we doen?

pedropel

Ongelezen bericht door pedropel »

Een bekend probleem. Ik had de automatische incasso per december stopgezet en het abonnementsgeld van december en januari per overschrijvingskaart overgemaakt.
En ondanks die betalingen komen er zeer felle brieven met overschrijvingskaart van Chello om te betalen. Je belt dan weer en je mailt dan maar weer. Excuses worden aangeboden en de fout wordt rechtgezet. Als als je denkt dit het dan voor elkaar is, nee hoor. Alweer een brief, maar dan dan van een deurwaaarder. Maar weer bellen, mailen en zo gaat het maar door.
Ik heb mijn twijfels over het functioneren van de administratie. (voor zover ze een administratie hebben).
Natuurlijk Chello opgezegd. Maar wat een verschil. Als je volgens Chello niet betaald hebt, Krijg je onherroepelijk bericht. Maar als je het abonnement opzegt is het een drama om de schriftelijke bevestiging van opzeggeing te krijgen. Dit heeft bij mij anderhalve maand geduurd!!
Maar gelukkig ben ik er nu vanaf.

Gast

ze proberen nu iets mety mij te doen
ze willen dat ik 15 euro extra ga betalen, maar die heb ik al betaald
ik betaal met acceptgiro
ik heb gewoon 58 euro met tipex weggehaald
en de juiste bedrag ingevuld 43 euro
want als ik de 58 betaald zullen ze me helemaal opeten
want dan weten ze daar is weer een domme betaler
ik ga geen cent extra betalen
dat is denk ik wat je fout heb gedaan je heb ze over je laten lopen
je moet ze geen zwakte laten zien. :wink:

IK VIND HET ERG OM DIT TE ZEGGEN MAAR HET IS WAAR.
HET LIJKT DE SERENGETIE WEL. :)

Gesloten