LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik heb zeer slecht ervaringen met ccc hosting
-
Ik heb zeer slecht ervaringen met ccc hosting
Ik heb zeer slecht ervaringen met het het bedrijf ccc hosting .nl
Ik ben meer dan 5 jaar klant bij ccc hosting geweest en de support is alleen maar erger geworden wat zeg ik er is geen support zij berichten altijd dat zijn binnen 48 uur reageren ,dat doen zij zelden.
En als zij het doen dan doen zij het uiterst on vriendelijk. ik heb websites gehad die meer dan een week offline zijn geweest zonder te weten wat er aan de hand was .
Altijd na uiteindelijke boze mails komt er dan beweging in.CCC hosting heeft mij veel omzet verlies gekost ik zal dus dan vooral voor bedrijven CCC hosting afraden! aangezien geen support heeft ,is het ook niet voor prive gebruikers aan te raden.
Nu tot de top punt van alles na dat mij name server niet bereikbaar waren voor dan meer dan een week na meerdere malen emails tickets te versturen geen reactie gehad te hebben en dat ik toch echt invloed wil hebben op name server verwijzingen van mijn domeinen. Nu heb ik hun een boze email gestuurd dat zij binnen 24 moeten reageren en anders zou ik mij ervaringen delen op het net .
Hun antwoord :
Met uw bedreigingen schendt u onze algemene voorwaarden voor dienstverlening.
Wij staken de dienstverlening aan u per direct.
Gelieve uw domeinen per direct te verhuizen aangezien wij deze niet zullen verlengen.
Verhuiscodes worden inmiddels aan u doorgemaild.
Uw accounts komen niet meer online, wij zetten uw abonnementen stop en zullen u niet meer factureren.
Over deze beslissing wordt niet meer gecorrespondeerd.
Ik vind dit toch een uiterst vreemde handeling , ik mag toch mijn ongenoegen delen ?
Ik ben meer dan 5 jaar klant bij ccc hosting geweest en de support is alleen maar erger geworden wat zeg ik er is geen support zij berichten altijd dat zijn binnen 48 uur reageren ,dat doen zij zelden.
En als zij het doen dan doen zij het uiterst on vriendelijk. ik heb websites gehad die meer dan een week offline zijn geweest zonder te weten wat er aan de hand was .
Altijd na uiteindelijke boze mails komt er dan beweging in.CCC hosting heeft mij veel omzet verlies gekost ik zal dus dan vooral voor bedrijven CCC hosting afraden! aangezien geen support heeft ,is het ook niet voor prive gebruikers aan te raden.
Nu tot de top punt van alles na dat mij name server niet bereikbaar waren voor dan meer dan een week na meerdere malen emails tickets te versturen geen reactie gehad te hebben en dat ik toch echt invloed wil hebben op name server verwijzingen van mijn domeinen. Nu heb ik hun een boze email gestuurd dat zij binnen 24 moeten reageren en anders zou ik mij ervaringen delen op het net .
Hun antwoord :
Met uw bedreigingen schendt u onze algemene voorwaarden voor dienstverlening.
Wij staken de dienstverlening aan u per direct.
Gelieve uw domeinen per direct te verhuizen aangezien wij deze niet zullen verlengen.
Verhuiscodes worden inmiddels aan u doorgemaild.
Uw accounts komen niet meer online, wij zetten uw abonnementen stop en zullen u niet meer factureren.
Over deze beslissing wordt niet meer gecorrespondeerd.
Ik vind dit toch een uiterst vreemde handeling , ik mag toch mijn ongenoegen delen ?
Re: Ik heb zeer slecht ervaringen met ccc hosting
Volgens mij heeft u een taalprobleem en heeft de hostingprovider (en nee, ik werk NIET voor een hostingbedrijf! ) he-le-maal gelijk.donniedederde schreef:Nu heb ik hun een boze email gestuurd dat zij binnen 24 moeten reageren en anders zou ik mij ervaringen delen op het net .
Het is alsof u vloekend en tierend mijn winkel binnenkomt, zeg een Leen Bakker bijvoorbeeld. Dan roep ik de beveiliging en laat u eruit zetten. Ik verkoop u ook echt helemaal niets meer.
Dat dreigen met "ik zet het op internet" is in dit geval ineffectief gebleken. Dreig niet, doe! We komen nu niet eens aan beoordeling over het oorspronkelijke probleem toe omdat u met uw botheid alle bruggen verbrand heeft.
-
Nou ik denk dat hier een aantal sites en mensen van andere mening zijn ik ben blijkbaar niet alleen die hun praktijken vreemd vinden :
http://www.webhosters.nl/webhosting-pro ... c-hosting/
http://www.webhostingreviews.nl/ervaringen/ccc-hosting/
http://www.hostingbedrijven.nl/hostingb ... cc-hosting
http://www.webhostingtalk.nl/bedrijfsvo ... kbaar.html
http://www.klacht.nl/ccc-hosting/
http://www.internetten.nl/hosting/detai ... &host=2824
en gaan zo maar door het net staat er vol van blijkbaar :S
http://www.webhosters.nl/webhosting-pro ... c-hosting/
http://www.webhostingreviews.nl/ervaringen/ccc-hosting/
http://www.hostingbedrijven.nl/hostingb ... cc-hosting
http://www.webhostingtalk.nl/bedrijfsvo ... kbaar.html
http://www.klacht.nl/ccc-hosting/
http://www.internetten.nl/hosting/detai ... &host=2824
en gaan zo maar door het net staat er vol van blijkbaar :S
Je hoeft mij er niet van te overtuigen dat ze prut zijn, één kijkje op de website en dat wordt pijnlijk duidelijk.donniedederde schreef:Nou ik denk dat hier een aantal sites en mensen van andere mening zijn ik ben blijkbaar niet alleen die hun praktijken vreemd vinden
Zo lees ik op de vacature pagina: "Iemand met verkoopervaring of een vlotte babbel heeft onze voorkeur. " en zie ik hostingpakketten voor €15 (nee, niet per maand, per jaar!). Bovendien zie ik dat ze zelf niets registreren en servers huren bij derden. Gewoon een reseller dus met een kantoortje, telefoontje en printertje, maar zonder hinder van enige kennis van zaken.
Dan moet je je ook niet verbazen dat dat dubbeltje wat je geinvesteerd hebt je géén plek op de eerste rang heeft opgeleverd. TANSTAAFL geldt hier natuurlijk ook! Jij bent met ze in zee gegaan en krijgt precies waar je voor betaalt: crap.
Dat andere betreft je eigen gedrag: ongeacht wie je bent en of je nu komt dreigen aan de balie, via de telefoon of per email - als klant heb je dan voorgoed alle bruggen achter je verbrand.
-
Ik had dat met de bakker. Zijn brood was niet lekker en dreigde het op straat aan iedereen te vertellen. Weet je wat ik gedaan heb? Ik ben gewoon naar een andere bakker gegaan. Heerlijk brood. En ik ben van de frustratie af.
Begrijp je de boodschap?
Begrijp je de boodschap?
-
Na jaren lang ellende te hebben gehad met ccc hosting heb ik het recht om iemand me te delen dat dit niet zo kan .
Tevens ken ik hosting bedrijven die het voor minder doen en alsnog een top service hebben ,en altijd binnen 2 uur beantwoorden.
of ik nu € 0,10 cent betaal of € 1.000,- van een hosting bedrijf mag je toch wel verwachten dat zij antwoorden op je vragen , mocht je website er uit liggen.
Het probleem is dus dat CCC hosting zelden antwoord of reageert op mankement van hun servers.
En dan staat je te kijken met je webshop 3 weken down . en niet 1 keer maar meerdere keren per jaar !
@ Stronkstronk is nogal lastig als zij je broodjes (domeinen) vast houden waar ik voor betaald hebt en nu mag het nog zo zijn dat over een behoorlijk aantal broodjes gaat .
Dus zo makkelijk gaat het niet
Tevens ken ik hosting bedrijven die het voor minder doen en alsnog een top service hebben ,en altijd binnen 2 uur beantwoorden.
of ik nu € 0,10 cent betaal of € 1.000,- van een hosting bedrijf mag je toch wel verwachten dat zij antwoorden op je vragen , mocht je website er uit liggen.
Het probleem is dus dat CCC hosting zelden antwoord of reageert op mankement van hun servers.
En dan staat je te kijken met je webshop 3 weken down . en niet 1 keer maar meerdere keren per jaar !
@ Stronkstronk is nogal lastig als zij je broodjes (domeinen) vast houden waar ik voor betaald hebt en nu mag het nog zo zijn dat over een behoorlijk aantal broodjes gaat .
Dus zo makkelijk gaat het niet
-
Zij mogen de domeinen niet vasthouden. Anders kun je je in verbinding stellen met SIDN.
-
Ook ik heb probleem met CCC HOSTING,
wat een belachelijk bedrijf, idd van support nog nooit gehoord, email beantwoorden ho maar, Ik gebruikte domeinen bij ccc hosting die ik op andere nameserver zette. Wat denk je, ineens ccc hosting offline, zelfs hier wordt niet over gecorrespondeerd. Na dagen offline, ineens weer online echter functie nameserver veranderen ineens verwijderd. Mag dat overigens? zonder aankondiging...
Mocht je toch een mail ontvangen dan krijg je zelfs de response dat je de algemene voorwaarden overtreed en dat dienst verlening gestaakt wordt per direct op zaterdagavond, terwijl je normaal dagen of weken niks van ze hoort...
Ik kan iedereen aanraden kosten ivm verhuizing domeinen en websites door te rekenen aan ccc hosting, Rechtswege staan ze al niet sterk.
Ik zou iedereen die overweegt met ccc hosting in zee te gaan even internet af te speuren naar referenties, op pagina1 in google staan al 8 paginas negatieve reclame hierover...
Geen goed woord over te zeggen!
wat een belachelijk bedrijf, idd van support nog nooit gehoord, email beantwoorden ho maar, Ik gebruikte domeinen bij ccc hosting die ik op andere nameserver zette. Wat denk je, ineens ccc hosting offline, zelfs hier wordt niet over gecorrespondeerd. Na dagen offline, ineens weer online echter functie nameserver veranderen ineens verwijderd. Mag dat overigens? zonder aankondiging...
Mocht je toch een mail ontvangen dan krijg je zelfs de response dat je de algemene voorwaarden overtreed en dat dienst verlening gestaakt wordt per direct op zaterdagavond, terwijl je normaal dagen of weken niks van ze hoort...
Ik kan iedereen aanraden kosten ivm verhuizing domeinen en websites door te rekenen aan ccc hosting, Rechtswege staan ze al niet sterk.
Ik zou iedereen die overweegt met ccc hosting in zee te gaan even internet af te speuren naar referenties, op pagina1 in google staan al 8 paginas negatieve reclame hierover...
Geen goed woord over te zeggen!
-
@ VENI VIDI VICI kunnen wij in contact komen ? ik heb namelijk de zelfde probleem met CCChosting en de name server verandering de optie is bij mij ook weg gehaald .Heb jij al een antwoord gehad of een oplossing ?
Ook ik ondervind grote problemen.
Mijn zakelijke website daar ondergebracht deze werkt niet meer en ccchosting is niet te bereiken en reageert niet op email.
Mijn klanten kunnen mij niet meer bereiken, het gekoppelde email-adres werkt ook niet meer. Ben razend en zit nu even met mijn handen in het haar.
Mijn zakelijke website daar ondergebracht deze werkt niet meer en ccchosting is niet te bereiken en reageert niet op email.
Mijn klanten kunnen mij niet meer bereiken, het gekoppelde email-adres werkt ook niet meer. Ben razend en zit nu even met mijn handen in het haar.
-
Klopt. Dit stond vandaag op hun website:
"Later volgt een mailing" zeggen ze. Ik hoop dat je mail kunt ontvangen. Neem een goed hosting bedrijf. Die zijn er genoeg. Betaal een beetje meer. Zorg dat je een backup hebt. En zorg......zal ik nog even doorgaan?Geachte relatie,
Op dit moment hebben wij een grote storing op onze servers.
Wij zijn met man en macht bezig om de servers een voor een te herstellen.
Wij verzoeken u om niet te mailen/bellen met het datacenter, zijn kunnen niks voor u betekenen.
Later volgt een mailing omtrent de storing.
Excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
CCC hosting
-- Update 1 13:31 --
Inmiddels zijn een aantal shared Webhosting servers weer online.
Wij verwachten spoedig de andere servers ook weer online te krijgen.
-
Donnie uiteraard kunnen wij in contact komen!
Ik heb gisteren een brief willen faxen naar ccc hosting, de fax lag er zelfs uit..
Overigens heb ik op internet gelezen dat ccc hosting een vof is maar dat klopt dus niet het is gewoon een eenmanszaak heb kvk uitdraai hier liggen!
wat een flut bedrijf...
Ik heb gisteren een brief willen faxen naar ccc hosting, de fax lag er zelfs uit..
Overigens heb ik op internet gelezen dat ccc hosting een vof is maar dat klopt dus niet het is gewoon een eenmanszaak heb kvk uitdraai hier liggen!
wat een flut bedrijf...
als ik het goed heb was het een vof zoek maar een op de kvk.nl naar ccc hosting dan vind je 1 uitgeschreven registratie (die is gister uit gescreven) en sinds vandaag staat er een nieuwe inscrijving op.VENI VIDI VICI schreef:Donnie uiteraard kunnen wij in contact komen!
wat een flut bedrijf...
op de site van ccchosting word trouwens nog steeds het oude opgeheven kvk nummer vermeld
-
Ik heb mijn domein tokens nog steeds niet ontvangen van CCC hosting.
Nog steeds geen reactie... niks !
-
SIDN inschakelen. Stuur hun eens een emailtje.donniedederde schreef:Ik heb mijn domein tokens nog steeds niet ontvangen van CCC hosting.