Toen begonnen bij ons de problemen ook.
Er gingen verschillende dingen verkeerd,..altijd is het zo,dat ze teveel geld van je rekening afhalen
Dus kreeg 3x wat terug.
Toen moest ik een maand 137 euro betalen,dus ben alles eens even nagaan kijken.
Waar zat het probleem!!
Tegenwoordig krijg je één rekening en op die rekening wordt ook je mobielen kosten verrekend,...nou heb ik drie mobieltjes van Ziggo.
Met die drie mobieltjes kan je onderling voor 5 cent bellen ,al praat je een kwartier,..het blijft 5 cent.
Hetzelfde geval is het als je naar anderen ziggo klanten belt,..vast of mobiel,het blijft 5 cent per gesprek.
Daar zat het probleem,..in plaats van 5 cent,..is de computer per minuut afgaan rekenen,..inplaats van 5 euro moest ik 30 euro betalen.
we hadden met de twee anderen mobieltjes hetzelfde probleem.
Dus meteen gebeld,..ze wisten waar het probleem zat,...dat moest nog opgelost worden.
Omdat ik nog al aandrong dat ik NU mijn geld terug wou,..smeet het meisje de haak erop ( lekker makkelijk)
Nadat ik eerst 5 minuten met me mond open naar de hoorn had gekeken,..heb ik maar opgehangen.
de maand erop zou het verekend worden,..niet dus
Dus ik gemailt en paar keer gebeld,...je staat per keer een 20 minuten in de wacht!!!
Dat is als je het nummer voor mobiel belt niet zo erg,.( dat is gratis) ,...maar daar zeggen ze dat ze niks voor je kunnen doen,dus moet ik weer dat anderen nummer bellen
Ze geven het door maar doen niks,..ik heb nog steeds me geld niet.
Het is toch verschrikelijk.
Maar nu weet ik niet meer wat ik moet doen,..hoe kom ik nou aan me geld
ZIGGO laat me lullen,..en denkt misschien vergeet ze het wel,...NIET dus.
Misschien zijn er meer mensen met dit probleem,.. en met al die klanten die ze nu hebben ,..loopt dat aardig op,..wat ze in hun zak steken.
Weet iemand hier misschien wat ik nu nog kan doen????
Groeten marjon.