Hoi,
ik wou graag hier me klacht kwijt over onze enige echte UPC.
In februari heb ik abbonement genomen op internet+telefonie bij UPC.
1 week later kreeg ik een brief van hen met daarin een installatie_ afspraak voor 18maart.OP die dag zijn ze niet komen opdagen,vervolgens kreeg ik weer een brief met een afspraak voor 31maart. DIe monteur is wel gekomen maar hij was het wachtwoord en gebruikersnaam vergeten,weer heb ik weken moeten wachten,bijna elka dag heb ik ze gebeld( 09001580).Hierna kreeg ik weer een brief met daarin een afspraak op 14april,en weer zijn ze niet gekomen( dat zijn mijn werkuren die ik vrij heb genomen ).
Een week later kreeg ik weer een brief van ze dat ze op 26mei zouden langskomen om het modem op te halen Het bleek dat een van die medewerkers ons account hadden geannuleerd.
Als je eerst eens op dit forum en andere forums had gekeken was je natuurlijk nooit met upc in zee gegaan.
Wel frapant dat na problemen iedereen dit en andere forums wel kunnen vinden.
Maar je kan er iets aan doen, waarschuw al je vrienden en kenissen dat ze upc zo veel mogelijk moeten mijden, en zeg ze daarbij dat ze dit ook weer door moeten geven aan hun vrienden en kennisen mogelijk komt er dan eindelijk eens een einde aan het drama dat upc heet.
Als je nagaat dat het grotendeels door UPC komt dat Nederland met
SATELIET SCHOTELS wordt volgebouwd dan weet je hetwel.
Je bent gewoon een "OEN" als je met UPC in zee gaat.
De kosten van kabel TV zijn bij UPC te hoog.
DE kwaliteit en de prijsstelling van Chello zijn abobinabel.
Om over hun telefonie "priority" maar helemaal te zwijgen.
Dit soort verhalen, zoals hierboven, is geen uitzondering maar regelmaat.
Het is de grootste stommiteit die je kunt begaan om van KPN over te schakelen op Priority.
En weet je wat nu het verneukeratieve is: Als je weer terug wilt naar KPN dan moet je gewoon weer het daarvoor geldende entree geld betalen.
+- 150 Euro.
Kijk en dat vertellen ze je niet van UPC als ze je lekker maken dat bellen via hun goedkoper is dan via KPN.
Beste mensen, gewoon lekker bij de KPN blijven zitten (iets duurder maar vele duizneden procenten meer betrouwbaar dan Priority (UPC)
Over een half jaartje of zo overstappen op "VOICE OVER IP"
Dan bel je helemaal gratis in Nederland.
(Deze service wordt straks door alle providers die ADSL aanbieden geleverd.
DUS NIET UPC WANT DIE WERKEN VIA DE KABEL.
Conclusie: mijd UPC als de "pest".
En ik kam het weten want ik spreek uit ervaring.
Anti UPC zal wel zelf geblunderd hebben. Onze monteurs vergeten zelden hun afspraak. Vaak zijn het de abonnees die een verkeerde datum vrijnemen. Daar kunnen wij niets aan doen. Anti UPC had beter op moeten letten. Ok zal hij wel zelf zijn abonnement opgezegd hebben en dan nu klagen. Dus als hij goed zijn contract leest mag hij nog een jaar betalen. Zo zit het nu eenmaal. Dat stond er toch duidelijk in. Dus geen domme fouten meer maken. Misschien kunnen we dan alsnog wat voor je doen. Een excuus zou wel op zijn plaats zijn.
Ik heb je in de gaten, Helpdesk1. Jij probeert alleen maar olie op het vuur te gooien. Je doet het wel grappig moet ik zeggen. Eigenlijk is het precies zoals blijkbaar de beleving van UPC is, dus misschien zou je echt wel een UPC-er kunnen zijn. Echter, door je geringe aantal spelfouten val je door de mand; jij hebt de basisschool afgemaakt en werkt dus niet bij UPC.