Beste SoundBoard,
Bedankt voor je positieve update! Ik ben blij te lezen dat je het geld inmiddels hebt ontvangen. Mijn excuses dat dit even op zich heeft laten wachten.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] incasso gepruts van Tele2
-
Re: incasso gepruts van Tele2
@SoundBoard
Ben blij voor je, weet bijna zeker dat het door het forum komt.
-
Laten we dat maar aannemen, maar het zal ook te maken hebben gehad dat Danielle van Tele2 hier ook nog items leest die over haar werkgever gaan. Daarom: Danielle bedankt als je er wat aan hebt gedaan.ciske schreef:@SoundBoard
FO
Voor de volgende keer zou ik je adviseren om Tele2 vrij snel in gebreke te stellen. In dit geval had ik als termijn 5 werkdagen aangehouden.
alfatrion schreef:Voor de volgende keer zou ik je adviseren om Tele2 vrij snel in gebreke te stellen. In dit geval had ik als termijn 5 werkdagen aangehouden.
Ben het zowaar een keer met je eens.
-
Daar raken ze niet van onder de indruk. Het gaat om een relatief klein bedrag en dan is het sop de kool niet waard. Aannemende dat het nu is opgelost doordat ik hier een onderwerp over opstartte, denk ik dat negatieve publiciteit veel effectiever werkt.
FO
FO
Het is belangrijk voor als je er later verder had moeten gaan. Bovendien heb je na het verstrijken van de termijn recht op veertig euro.