LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] instellingsfout van KPN Dongel kost mij heel veel geld

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Maxime1989
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2012 19:52

instellingsfout van KPN Dongel kost mij heel veel geld

Ongelezen bericht door Maxime1989 »

Ik heb een dongel van twee gig. Schijnbaar is de Dongel zo ingesteld dat hij naar 1 gig aangeeft dat het limiet overschreden is. Elke keer dat de dongel aangaf dat ik 100% procent verbruikt had kreeg ik het idee dat ik over de twee gig heen zat. De dongel gaf dit dus al aan bij nog geen 1 gig. Ik heb dus een jaar lang teveel geld betaald voor hetgeen wat ik dus geen eens heb kunnen gebruiken. Ik kwam hier pas net achter toen in het abbonement wilde beindigen. De klantenservice was kortaf niet vriendelijk en kon mij op geen enkele manier tegemoet komen behalve door te zeggen dat dit mijn probleem was. Ik heb toen Samantha Bosch gesproken. Ik heb nu geen idee wat ik moet doen, maar vind het wel erg naar dat er op geen enkele manier een tegemoetkoming wordt gedaan.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: instellingsfout van KPN Dongel kost mij heel veel geld

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wat staat er in de handleiding over de waarschuwingen?

Olga1983
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 feb 2012 16:13

Re: instellingsfout van KPN Dongel kost mij heel veel geld

Ongelezen bericht door Olga1983 »

Klinkt mij bekend. Ik gebruikte ook een dongel met 2 gb. Heb zojuist een onderwerp gestart over KPN met mijn ervaring.

Gesloten